Miten joku tietty ihminen aina onnistuu ärsyttämään?
Mistäköhän se johtuu? Olen tässä miettinyt pitäisikö sitä jättää taakseen koko ystävyys kun kaverin jonka olen tuntenut jo 12 vuotta kanssa ei voi tehdä nykyään muuta kun riidellä! Sanoit ihan mitä vaan se on väärin ja sitten se suuttuu ja syyttelee ja itkee ja lähettelee viestejä ym. Mä olen myös kuulemma tosi pelottava kun suutun kuulemma helposti (??). Kaveri ei kyllä käy ihan täysillä eli on sairas. Ärsyttää kun se vetää kaikenmaailman rauhoittavia tablettitolkulla saadakseen nukuttua kaiket päivät ja yöt ja sitten kun erehdyt kysymään, että miten yö sujui niin aletaan räyhäämään, että mitä sä kyttäät?? Itte valittaa ensin kuinka nukahtaa vasta klo 4 7 rauhoittavan jälkeen ja sitten vetää herneen nenään kun yrittää sanoa, että älä syö niitä pillereitä niin paljon äläkä nuku kaikkia päiviä niin uni ehkä tulee yölläkin. Sairas kun on niin ottaa kaikki nuo ystävälliseksi tarkoitetut neuvot syytöksinä ja sitten soittelee ja tekstittelee kuinka hän ei ole lääkeaddikti eikä kyllä varmasti nuku liikaa päivällä kun jotkut nyt vaan tarvitsevat 15 tuntia unta vuorokaudessa ja onhan se hyvä unirytmi kun menee 4 nukkumaan. Ei jaksa enää, ei jaksa. Helvetillistä olla noin sairaan ihmisen läheinen.
Voithan jättää tekstareihin ym. vastaamatta. Ystävyyden tulee antaa eikä riistää energiaa.