Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työterveydestä rauhoittavia, lähiomainen menehtymässä

Vierailija
24.03.2023 |

En saa nukuttua, rintaa purstaa, sydän hakkaa, ahdistaa voimakkaasti. Töissä käytävä kuitenkin vielä. Tarvitsisin pahimman yli lääkettä, että pystyisin nukkumaan. En ole ennen rauhoittavia tms. käyttänyt. Riittääkö soitto vai pitääkö mennä vastaanotolle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan saa rauhoittavia puhelinsoitolla, haloo! Eikä pidäkään saada. Jos et ole työkykyinen, mene työterveyshuoltoon, siellä sitten arvioivat, mikä on paras ratkaisu tilanteeseesi, sairasloma vai lääkehoito.

Vierailija
2/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinni työterveyssopimuksesta. Meillä ei saisi rauhoittavia, koska vain työperäiset sairaudet selvitetään ja hoidetaan. Yksityiseltä saat ajan tänään, kai oma olosi on sen arvoinen, että suostut itse maksamaan tunteistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa Harjun terveys eli paikallinen terveyskeskusmalli antaa puhelimitse reseptin rauhoittaviin 5 minuutissa.

Vierailija
4/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ny mettään huuteleen sitä halootas.

Vierailija
5/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika, kyllä luulis että saa

Vierailija
6/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan saa. Vakavasti traumaattisen tapahtuman (akuutti stressireaktio) jälkeen sain ahdistukseen lääkkeeksi kehotuksen ulkoilla, vaikka tilanne oli se etten syönyt enkä nukkunut, sydän hakkasi vimmatusti ja tapahtuma pyöri päässäni 24/7.

Vierailija
7/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puhelimitse rauhoittavia ja sairauslomaa ihan tk-lääkäriltä akuuttiin stressireaktioon. Tosin olin käynyt tämän lääkärin vastaanotolla 20 vuotta, joten tunnettiin ennestään.

Vierailija
8/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain puhelimitse rauhoittavia ja sairauslomaa ihan tk-lääkäriltä akuuttiin stressireaktioon. Tosin olin käynyt tämän lääkärin vastaanotolla 20 vuotta, joten tunnettiin ennestään.

Ei tuttuus vaan lääkärin työmoti.

Oli mullakin sama lääkäri ties kuinka kauan ja hoitokontakti erikoissaanhoidossa sairaalajaksoineen. Mutta en mä mitään rauhoittavia saanut kuin vasta yli 15v päästä ensimmäisestä sairaalajaksosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän