Pleikalla pelaaminen on hyväksi lapsille
Meillä on pelattu kolmevuotiaasta alkaen eri pleikkapelejä, ja lapsille on kehittynyt sen ansioista hyvä kielitaito jonka ansiosta pystyvät seuraamaan ohjelmia ilman tekstitystä, sekä kommunikoimaan englanniksi muiden ihmisten kanssa jos yhteinen kieli puuttuu. Joka puolelta maailmaa on saatu pelikavereita/kavereita ja se on lisännyt avoimuutta ja rohkeutta. Sitten on kehittynyt ongelmanratkaisutaitoja, ja käden ja silmän yhteistyö on kehittynyt hyvin.
Olen kannustanut lapsiani runsaaseen pelaamiseen, vaikka kyllähän ne muutakin tekee. En ole rajoittanut pelejä, vaan ihan luvalla saa pelata GTA:ta, Call of Dutyä, Red Dead Redemptionia jne. Muilla pelikavereilla sama juttu. Muiden penskat käy meillä usein pelaamassa. Ihmisiä noista on tullut kaikista. Nyt jo isot mukulat.
Kommentit (10)
Minä olen ostanut meidän pojalle kaikki hyvät pelit kuten gta , call of dutyt ja ollaan pelattu vuorotellen tehtäviäkin. Meidän lapsi opiskelee ranskaa myös koulussa. Englannissa sillä on 10 todistuksessa 4 luokalla.
Mutta äkxpokxilla ja peeseelläkö ei?
Aiheuttaa helposti riippuvuuden ja on monen lapsen kohdalla pois liikunnallisuudesta ja sosiaalisista suhteista. Ei kyllä jatkoon.
Erittäin kehittävää ajaa autolla ihmisten päälle ja ampua heitä rynkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaa helposti riippuvuuden ja on monen lapsen kohdalla pois liikunnallisuudesta ja sosiaalisista suhteista. Ei kyllä jatkoon.
Vai että ihan riippuvuuden.. hohhoijaa. Eikö sitä saa olla harrastuksistaan riippuvainen? Itse olen riippuvainen lukemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin kehittävää ajaa autolla ihmisten päälle ja ampua heitä rynkyllä.
Toihan on ihan parasta! Välillä mukulan kanssa otetaan tacoauto alle ja jyristellään katutyttöjen päältä.
Ap
Parempi lasten pelata kotona kun ryypätä jossain ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan riippuvuuden.. hohhoijaa. Eikö sitä saa olla harrastuksistaan riippuvainen? Itse olen riippuvainen lukemisesta.
Hohhoijaa. Riippuvuuksilla on hyvin usein taipumus edetä sairaalloisuuteen asti, etenkin jos on addiktoituva persoona. Näistä peliroboteista ei sitten juuri ole esim. työ- tai parisuhdemarkkinoilla mihinkään.
Meillä sama, kaverit tulee salaa pelaamaan kun kotonaan eivät saa.