Luetelkaamme 1990-luvun juttuja. Muita kuin muotia ja musiikkia tai muuta viihdettä
- Benji-hypyt
- TriAngles sipsit
- Viininpunaiset passit. Muistan kun lehtien yleisönosastot kävivät kuumina kun sinisistä passeista luovuttiin.
Kommentit (48)
Ei ollut energiajuomaa,kofeiinia imettiin kahvista tai kokiksesta.
Hitto nykyteinit saisi järkytyksestä sydärin jos joutuisivat vuoteen 1992, ei kännyköitä ei TikTokkia eikä edes Megistä .D
Kunnon hajuvedet. Vieläkin kaipaan niitä tuoksuja.
Eivät ole samoja vaikka ehkä nimi on sama.
Carambola oli hevin eksoottisin hedelmä. Syötiin tavallisia tomaatteja. Kesätyöt oli mansikanpoimintaa, ei ollut vielä 15-vuotiaita start up-pomoja.
Faith kirjoitti:
Eettisyys, luonnonsuojelu, eläinoikeudet, kettutytöt, kierrättäminen, kasvissyönti, yhteiskunnallinen tiedostaminen, kansainvälisen elämäntyylin ihannointi eli vaihto-oppilaaksi lähteminen ja interrail jne.
Näin juuri. Moni nuori pitää luonnonsuojelua suurin piirtein 2010-luvulla keksittynä, mutta environmentalismihan oli todella ysäri juttu. Se meni ehkä vaan jotenkin paitsioon ja piiloon 2000-luvun nousukaudella.
CFC-yhdisteet ja freonikaasut muistuvat kyllä tämän ysärikoululaisen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Hitto nykyteinit saisi järkytyksestä sydärin jos joutuisivat vuoteen 1992, ei kännyköitä ei TikTokkia eikä edes Megistä .D
Battery tuli markkinoille 1997. Kännyköitäkin muistan jotenkin hämärästi olleen jo 90-luvulla. Itse köyhänä opiskelijana ostin sellaisen joskus 1995 paikkeilla. Nettiä, printteriä ja tietokoneita pystyin onneksi käyttämään koulussa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Battery tuli markkinoille 1997. Kännyköitäkin muistan jotenkin hämärästi olleen jo 90-luvulla. Itse köyhänä opiskelijana ostin sellaisen joskus 1995 paikkeilla. Nettiä, printteriä ja tietokoneita pystyin onneksi käyttämään koulussa ilmaiseksi.
Kännykät levisivät todella nopeasti siinä ysärin loppupuolella. Asuin pikkupaikkakunnalla ja olin luokkamme viimeinen, joka sai kännyn v. 1998.
Snoots nenäkortti