Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset veronmaksajat maksaa Antti Herlinille yli puoli miljoonaa euroa maataloustukia?

Vierailija
23.03.2023 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persu mulla on pieni kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä

Vierailija
22/26 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku muistutus; köyhät palkansaajat aikoinaan vaativat jonkinlaista maataloustukijärjestelmää, jotta ruoan hinta pysyisi kohtuullisena, eikä esim. katovuotena hinnat hyppäisi pilviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokoomus ja orpo pääsevät vaalien jälkeen korjaamaan tuon epäkohdan, maksamme Herliinille kuusinkertaisen summan tukea mitä nyt. Ne rahat otetaan terveydenhuollosta, sosiaalituista, eläkkeistä.

Vierailija
24/26 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persu mulla on pieni kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä

Oho, mielisairaan narkkarin sanavarasto on melkoinen.

Vierailija
25/26 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän viljelee maata ja on oikeutettu tukiin.

Vierailija
26/26 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokoomus ja orpo pääsevät vaalien jälkeen korjaamaan tuon epäkohdan, maksamme Herliinille kuusinkertaisen summan tukea mitä nyt. Ne rahat otetaan terveydenhuollosta, sosiaalituista, eläkkeistä.

Emme tietenkään maksa. Näytätkö tuon kohdan vaaliohjelmastamme vai meetkövittuun täältä valehtelemasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi