Miksi suomalaiset veronmaksajat maksaa Antti Herlinille yli puoli miljoonaa euroa maataloustukia?
Ollaanko me näin rikkaita?
Kommentit (26)
Pikku muistutus; köyhät palkansaajat aikoinaan vaativat jonkinlaista maataloustukijärjestelmää, jotta ruoan hinta pysyisi kohtuullisena, eikä esim. katovuotena hinnat hyppäisi pilviin.
Jos kokoomus ja orpo pääsevät vaalien jälkeen korjaamaan tuon epäkohdan, maksamme Herliinille kuusinkertaisen summan tukea mitä nyt. Ne rahat otetaan terveydenhuollosta, sosiaalituista, eläkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen persu mulla on pieni kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä
Oho, mielisairaan narkkarin sanavarasto on melkoinen.
Koska hän viljelee maata ja on oikeutettu tukiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kokoomus ja orpo pääsevät vaalien jälkeen korjaamaan tuon epäkohdan, maksamme Herliinille kuusinkertaisen summan tukea mitä nyt. Ne rahat otetaan terveydenhuollosta, sosiaalituista, eläkkeistä.
Emme tietenkään maksa. Näytätkö tuon kohdan vaaliohjelmastamme vai meetkövittuun täältä valehtelemasta?
Olen persu mulla on pieni kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku mvlkku kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä kvrpä