Mikä teillä auttanut toispuoleiseen poskiontelotulehdukseen?
Ongelma selkeästi enemmän toisella puolella. Hampaisto tutkittu, siellä ei syytä. Koska ei kuumetta niin ei annettu vielä lääkärissä antibioottia. Miten muilla ja jos ootte saaneet antibioottia niin mikä antibiootti auttanut?
Kommentit (29)
Onko teillä kuvattu hampaisto, onko siellä juuren ympätillä tulehdusta joka voinut levitä poskionteloon?
Mä käänsin toisen puolen tyynyy vasten ja se levis siihenki ja sain jonkun anttibiottikuurin sitten.Toispuoleista piti lääkäri johtuvan muusta kun pakterista johtuvana, olisi halunnu tutkia, mut en antanut työntää sitä keppiä nenääni.
Mitä antibioottia teille määrätty? Onko auttanut?
Itselläni ei ole auttanut mikään. Ei antibiootit, ei suihkeet eikä huuhtelukannu. Tulehdus on ollut yli kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole auttanut mikään. Ei antibiootit, ei suihkeet eikä huuhtelukannu. Tulehdus on ollut yli kymmenen vuotta.
Voi ei, eikö siihen löydy todellakaan mitään hoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Sain kroonisen poskiontelotulehduksen epäonnistuneen hampaan juurihoidon seurauksena. Nyt on hammas poistettu, poskiontelopunktio tehty x3. Antibioottikuuri x6. Nenäsuihke Duact ja höyryhengitys helpottaa vähän. Poskiontelossa on bakteeritulehdus, mutta minulla penisilliiniallergia.
Mulla myös penisilliiniallergia. Saan tulehdukseen doximycin kuurin, tehoaa.
Kortisonia sisältävät allergianenäsuihkeet ovat yllättävän tehokkaita poskiontelotulehdukseen.
Mulle ei toimi Duact, tai toimii, mutta siis liiankin tehokkaasti. Parin päivän käytön jälkeen niistän verta, kun limakalvot kuivuu liikaa.