Seksi on mielenterveyden lääke
Väittäisin että jos jokainen harrastais seksiä kolme kertaa päivässä niin mielenterveysongelmat hupenis huomattavasti. Eihän siinä kerkee seota kun menee aikaa toipua niistä järisyttävistä orgasmeista. Kaverilta kuultua. Oli pakko jakaa :D
Kommentit (9)
Olishan se komiaa jos olis oma puoliso jonka kanssa jörniä päivittäin. Mutta ei ole, niin ei ole. -m32
Itse asiassa tässä on totuuden siemen. Seksi on yksi toimivimmista lääkkeistä melkein ongelmaan kuin ongelmaan. Ihmiset ovat vaan nykyään niin vieraantuneet luonnosta, etteivät tajua seksin merkitystä.
Seuraavaksi varmaan ehdottaa, että kelan piikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tässä on totuuden siemen. Seksi on yksi toimivimmista lääkkeistä melkein ongelmaan kuin ongelmaan. Ihmiset ovat vaan nykyään niin vieraantuneet luonnosta, etteivät tajua seksin merkitystä.
Itse asiassa seksi (=parittelu ilman lisääntymistarkoitusta) on syntynyt juuri tästä syystä. Ihmisen esi-isät ja äidit, ja varsinkin -äidit, havaitsivat että lauman keskinäiset jännitteet ja aggressiot vähentyvät kun uroksille antaa piparia ilman että olisi varsinaisesti kiima-aika.
Eräillä ihmisapina- lajeilla on havaittu tutkimuksissa tätä käyttäytymistä , bonoboilla ainakin.
Kerta päivässä ei ainakaan riitä. Ollaan naitu vaimon kanssa lähes joka päivä yli 20 vuotta, ja edelleen olen masentunut. Voihan tietysti olla, että ilman sitä olisin sahannut ranteet jo aikapäiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ainoastaan uskonnon mukana tuomaa kulttuurisidonnaisuutta. Me luterilaiset näemme seksin ylityönä josta kuuluisi maksaa haittalisä - mutta kysypä hinduilta ;)
M48
Ihan se kertakin päivässä riittäisi