Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Askosta ei kannata ostaa mitään

Vierailija
23.03.2023 |

Ostin kalliin sohvan askosta pari kuukautta sitten ja sohva on viallinen. Narisee ja paukkuu jopa pienen lapsen istuessa. Reklamaatio tehty ja asko ei kanna vastuuta tuotteistaan. Minun tulisi järjestää sohva korjattavaksi lahteen ja olla ilman sohvaa kuukausia. Ei kuulosta kovin normaalilta askon käytäntö. Eli uusi sohva seikkailee ties missä, revitään auki, paikkaillaan ja saa joskus likaisena ehkä takaisin. Siihen loppui askossa asiointi

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Alkosta tosiaan ostanut mitään pitkään aikaan vaan tilannut kaiken ulkomailta. Säästää pitkän pennin.

Vierailija
2/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Alkosta tosiaan ostanut mitään pitkään aikaan vaan tilannut kaiken ulkomailta. Säästää pitkän pennin.

kiinnostaa mitä ulkomaista nettikauppaa/kauppoja käytät? Pitääkö itse järjestää kuljetus suomeen, vai toimittavatko he?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin sohvani paukkuu, etenkin silloin kun olen syönyt hernekeittoa.

Vierailija
4/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiinnostaa mitä ulkomaista nettikauppaa/kauppoja käytät? Pitääkö itse järjestää kuljetus suomeen, vai toimittavatko he?

En kerro, mutta osta sellaisista joista saa kuljetuksen samalle laskulle. Tällöin myyjä on takuuvarmasti verovelvollinen.

Vierailija
5/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Askosta juuri tosi kivan tv-tason. Juuri sopivan kokoisen ja kivannäköisen. Mistään muualta ei löytynyt niin edullista. Ja monta kuukautta olen etsinyt joka paikasta, kirppiksiltäkin. 

Vierailija
6/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro, mutta osta sellaisista joista saa kuljetuksen samalle laskulle. Tällöin myyjä on takuuvarmasti verovelvollinen.

Harmi. Olen koittanut itse löytää ulkomaisia kauppoja, mutta kokenut, että on aika vaikeaa saada selville onko hyvä ja luotettava yritys. Eikä ole kokemusta ulkomailta tilaamisesta (paitsi ruotsista), niin jotenkin vähän epäröivä olen. Sen olen kyllä huomannut, että usein löydän aika helposti ulkomailta kauniita huonekaluja, niin paljon, että ongelmaksi tulee valinnan vaikeus. Suomessa kaikki tuntuu olevan mallia laatikko tai kopioita toisistaan.

Vierailija
7/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin aikoinaan Askosta kalliin piironkiryhmän erilliskalusteina. Vetolaatikoista putosi pohjat pois muutamassa kuukaudessa (liinavaatteita). Korjautin laatikot puusepällä ja seuraavaksi pettivät laatikostojen liukukiskot. Ovien saranoissa oli ongelmia. Viimein hermostuin näihin ja purin (hajotin) kalusteet energiajätteeseen mahtuviksi - koivupuisina markkinoidut kalusteet osoittautuivatkin lastulevyisiksi ja ainoastaan etureunan koristelistat olivat (ilmeisesti) sitä koivua...

Vierailija
8/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Askosta juuri tosi kivan tv-tason. Juuri sopivan kokoisen ja kivannäköisen. Mistään muualta ei löytynyt niin edullista. Ja monta kuukautta olen etsinyt joka paikasta, kirppiksiltäkin. 

Minä ostin ihanan sohvan Askosta. Parempaa ei löytynyt mistään ja maksoi puolet siitä, mitä Virossa tehty Maskussa.

Vierailija
9/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä olen ostanut askosta on ollut sekundaa.

Vierailija
10/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laatu ennallaan, normipainoisellakin parisänky painunut 1 vuodessa, jokunen jousi rutisee vaikka runkotakuun piti olla 10 vuotta. En ole yhteydessä ollut yhteydessä Askoon.

Olen katsellut heidän sohvia ainakin tosi ohuet jalat nykyään, ei näytä tukevalle/kestävälle. Eivät varmaan kovin painavaa istujaa kestäisi. Nykyään kaikki on niin kertakäyttökamaa.

Vierailija
11/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole laatu ennallaan, normipainoisellakin parisänky painunut 1 vuodessa, jokunen jousi rutisee vaikka runkotakuun piti olla 10 vuotta. En ole yhteydessä ollut yhteydessä Askoon.

Olen katsellut heidän sohvia ainakin tosi ohuet jalat nykyään, ei näytä tukevalle/kestävälle. Eivät varmaan kovin painavaa istujaa kestäisi. Nykyään kaikki on niin kertakäyttökamaa.

Runkotakuu ei koske jousitusta, vaan sitä runkoa johon jousitus on kiinnitetty. Harvemmin se runko sohvasta pettää, vaikka mahdollista sekin on.

Vierailija
12/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousetkin pitäisi kestää kauemmin kuin 1v. Mitä järkeä on runkotakuussa, jos sänky on käyttökelvoton jousien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä