Yökylässä Maria Veitola: Andy McCoy
"Veitola huomauttaa takaisin, ettei hän odottanut McCoyn haukkuvan häntä tuntikausia ja uhkaavan sitten väkivallalla.
Toi on vaan läppää. Älä ota sitä vakavissaan. Älä todellakaan, McCoy vastaa."
Lähde: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009469967.html
Miksi halusi p**liukon luo kylään, kun heillä ei ole erityisen hyvät välit edes?
Kommentit (776)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää 80-luvun Kekkoslovakian harmaus ja ankeus, mutta sitten tulee nämä jätkät ja vetää näin. Että kyllä se Andy jotakin oikein teki.
Ok, boomer. Nyt puhumme nykyajasta, emme 40 vuotta sitten tapahtuneista asioista.
Olen 27-vuotias :)
Ja kuvittelet vakavissasi tietäväsi millaista elämä oli Kekkosen aikaan :D:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää 80-luvun Kekkoslovakian harmaus ja ankeus, mutta sitten tulee nämä jätkät ja vetää näin. Että kyllä se Andy jotakin oikein teki.
Ok, boomer. Nyt puhumme nykyajasta, emme 40 vuotta sitten tapahtuneista asioista.
Et voi olla, kun kerroit muistavasti Kekkosen ajan.
Äitini on kertonut siitä ja olen nähnyt videoita, kyllä uskon siihen.
Ei tuo ole muistamista. Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Veitola on pirullinen tökkijä. Muissakin jaksoissa huomannut kuinka moni olis mielellään ajanut sen pois kotoaan nuuskimasta ja kyttäämästä.
On jäänyt mieleen kun oli Cheekin luona yökylässä ja tivasi ja tivasi,nettä onko tämä homo. Oikein ahdistseli eteisessä ja painosti tunnustamaan. Että oli nähty saman mieskaverin kanssa monta kertaa käsi kädessä jne. Ihan kuin olisi lähes rikollinen, jos ei tule ns. kaapista. Se oli hirveää katsottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole muistamista. Miksi valehtelet?
Hänpä ei tainnut kertoa muistavansa, hän kehotti miettimään...
Siinä ohjelmassa kaikki persläpeä kohtas toisensa.
Veitola ja McCoy.
Andy ei ole enää siinä kunnossa, että sitä kannattaa ottaa mihinkään ohjelmaan mukaan. Noin pitkään päihteitä käyttänyt ihminen on jo menettänyt aivonsa. Muistetaan hänet mielummin hyvänä muusikkona ja tyylikkäänä pukeutujana. Nyky kuulumiset jääkööt lähipiirin tietoon.
Mistäs tiedätte, vaikka nämä "suuret taiteilijat" olisivat itse kutsuneet Marian? Juurikin tämän isin pikkutytön uran edistämiseksi. Onhan tuo melkoinen ponnahduslauta suuren yleisön tietoisuuteen. Itse en ainakaan moisesta sutturasta ole kuullutkaan, vaikka Seiskani olenkin lukenut.
Tietääkö joku, minkä ikäinen se hänen poikansa on, ja onko Andyn lapsi? Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että Sofia ei puuttunut millään lailla tohon Andyn sekoiluun.
Ai ihmettelet, että Sofia ei sahaa omaa oksaansa eli asetu rahavirtaa vastaan? Aika vähän tiedän elämästä.
Kyllä se elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Andylle ei oikein kukaan koska uskalla sanoa mitään vastaan. Saanut terrorisoida muita mielensä mukaan. Tätä vasten Veitola pysyi aika hyvin kasassa tuossa tilanteessa. Itserakas mulukku koko ukko.
Bb:ssä sai ihme kohtauksen kun joku dj soitti hänen mielestään huonoa musiikkia. Käytännössä uhkasi vahingoittaa tätä "rikotulla oliiviflindalla" Fredrik ja Meriläinen mielisteli vieressä. Eikä mitään seuraamuksia. Tällä tikku-ukolla on käsittämätön koskemattomuus ihan selvässä rikosasiassakin.
Narsisti kohtaa toisen narsistin. Eipä siinä mitään nättiä synny :D
Toinen yrittää tehdä rahaa muiden kärsimyksellä ja nyyhkytarinoilla ja toinen yrittää pönkittää itsetuntoaan vähättelemällä muita ja olemalla täysin omaehtoinen "taiteilija".
Aivan oppikirja narsisti kun muistaa vielä jotain vuosikausia vanhoja kaunoja ja kokee katkeruutta niistä. Samoin uhkailee väkivallalla ja toteaa perään että se on vain läppä. Surullinenhan ilmestys tuo on. Molemmat oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä veikkaatte miksi Veitola on tuonne mennyt yökyläilemään? Draamaa oli taatusti tulossa ja katsojaluvut pilvissä. En todellakaan aio katsoa tuota.
En minäkään. Andy ja Veitola istuu kuitenkin telkkarin äärellä jommankumman kotona viettämässä pizzailtaa ja naureskelemassa mahat kippuralla, miten hyvin vihaläppä taas kerran onnistui. Blah.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ohjelmassa kaikki persläpeä kohtas toisensa.
Veitola ja McCoy.
Voisi sanoa, että eräs ympyrä sulkeutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai "Miettikää 80-luvun Kekkoslovakian harmaus ja ankeus" = omat muistot Kekkosen ajalta?
Pelottava tyyppi tuo Andy. Sofia on sympaattinen, vähän sääli miten pyörii tuon sekopapan kanssa. Sen poikakin on vasta noin 10v.
Toivottavasti Sofian taideura saa tuulta alleen.
No mut toi Veitola on tosi pitkähermonen kyllä, mä olisin varmaan ruvennu pillittää :D
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että Sofia ei puuttunut millään lailla tohon Andyn sekoiluun.
Andy on Sofiaan nähden isokokoinen ja äkkiarvaamaton nisti. Sofia taas on siro nainen, jolla on lapsi. Tuskin tarvitsee sanoa tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Andy oo Gooassa nyt?
Ei oo ku Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä veikkaatte miksi Veitola on tuonne mennyt yökyläilemään? Draamaa oli taatusti tulossa ja katsojaluvut pilvissä. En todellakaan aio katsoa tuota.
En minäkään. Andy ja Veitola istuu kuitenkin telkkarin äärellä jommankumman kotona viettämässä pizzailtaa ja naureskelemassa mahat kippuralla, miten hyvin vihaläppä taas kerran onnistui. Blah.
😂
Ohis. Eiköhän takana ole kanava ja työryhmä. Ei Veitola yksin näitä asioita päätä.