Yökylässä Maria Veitola: Andy McCoy
"Veitola huomauttaa takaisin, ettei hän odottanut McCoyn haukkuvan häntä tuntikausia ja uhkaavan sitten väkivallalla.
Toi on vaan läppää. Älä ota sitä vakavissaan. Älä todellakaan, McCoy vastaa."
Lähde: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009469967.html
Miksi halusi p**liukon luo kylään, kun heillä ei ole erityisen hyvät välit edes?
Kommentit (776)
Vierailija kirjoitti:
Eikä ollut edes Andyn kotona vaan naisystävällä. Mikähän logiikka tuossakin ohjelmassa enää on?
Kai hän on ensin voinut ehdottaa yökyläilyä, kuten muillekin.
Luultavasti ei sopinut Andylle, mutta halusi kuitenkin tehdä jakson.
Eli jousti tässä kohtaa.
Andy tosiaan haluaa vetää jonkun rajan yksityisyyteensä ja jos sopi Mariallekin, niin mikäs siinä.
Ei tämä jakso nyt ainakaan siksi ollut yhtään huonompi.
Kyllä jokaisella julkkiksellakin pitää olla oikeus vetää rajansa, joillekin se ei vaan tunnu menevän perille...
Sanoa sekin, jos ei jostain halua puhua.
Tilannetajusta tuli mieleen se, kun Kiti Kokkonen kertoi joskus olleensa sairaalassa tapaamassa läheistään.
Siellä oli joku tullut ja pyytänyt nimmaria ja oliko vielä kuvaakin...
No, jokatapauksessa hän sanoi että toivoisi ihmisten just hieman miettivän mikä on sopivaa.
Hänellä kun oli siinä vaikea hetki, niin joku tunkee melkein iholle.
Ja eihän tuollainen ole liikaa pyydetty, eikä mikään syy alkaa pitää ylimielisenä tms.
Olen itse nähnyt muuten Monroen, pari kertaakin ja niistä yksi kerta hän puhui puhelimeensa.
Ei tullut mieleenkään alkaa kärttämään nimmaria tai muutenkaan häiritä.
Keikalla jos vielä näkisin elämäni aikana, haluaisin kuvan ja nimmarin.
Mutta saapa nähdä...
Vierailija kirjoitti:
Imatra muistaa kirjoitti:
Tuo Veitola on kyllä saastaisin pikkupaska mitä tiedän. Ei ole muuttunut koulukiusaaja-ajoistaan pätkääkään.
Onko Maria koulukiusaaja?! Miten kiusasi ja ketä? Nyt kyllä pisteet tippuu jos tuo on totta.
Minuakin kiinnostaa tietää onko Maria Veitola ollut koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tilannetajusta tuli mieleen se, kun Kiti Kokkonen kertoi joskus olleensa sairaalassa tapaamassa läheistään.
No, jokatapauksessa hän sanoi että toivoisi ihmisten just hieman miettivän mikä on sopivaa.
Ja eihän tuollainen ole liikaa pyydetty, eikä mikään syy alkaa pitää ylimielisenä tms.
Olen itse nähnyt muuten Monroen, pari kertaakin ja niistä yksi kerta hän puhui puhelimeensa.
Mutta saapa nähdä...
Macke onkin ihan toista maata! Siinä on aidosti ystävällinen ja mukava heppu, jolla ei yhtään diivan eleitä. Suhtautuu hymyillen taviksilta saamaansa huomioon, juttelee, on läsnä. Aito, hyväsydäminen ihminen. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saapa nähdä...Macke onkin ihan toista maata! Siinä on aidosti ystävällinen ja mukava heppu, jolla ei yhtään diivan eleitä. Suhtautuu hymyillen taviksilta saamaansa huomioon, juttelee, on läsnä. Aito, hyväsydäminen ihminen. 👍
Makkonen ja Sami ovat esimerkkejä ihmisistä, joiden instant karma kasvattaa koko ajan niiden hyvää mainetta meillä ja maailmalla. Kun kohtelevat aina muita arvokkaasti ja ystävällisesti, saavat samaa takaisin. Kummatkin ovat arvostettuja ja ennen kaikkea luotettuja muusikkoja suurtenkin starojen keskuudessa.
Andy on edellä mainittujen herrasmiesmäisten tyyppien täydellinen vastakohta.
Jos Andy todella on kutsunut Makkosta narsistiksi, ironia on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ollut edes Andyn kotona vaan naisystävällä. Mikähän logiikka tuossakin ohjelmassa enää on?
Eli jousti tässä kohtaa.
Andy tosiaan haluaa vetää jonkun rajan yksityisyyteensä ja jos sopi Mariallekin, niin mikäs siinä.
Kyllä jokaisella julkkiksellakin pitää olla oikeus vetää rajansa, joillekin se ei vaan tunnu menevän perille...
Tämä. Ihan taatusti Veitola on kysellyt esim. Angelasta ja liiton päättymisestä. Ehkä möläyttänyt, että Angelalla menee nykyään tosi hyvin.
Tästäkin Andy (olisi) ottanut nokkiinsa, kun hän ei halua puhua yksityiselämästään eikä varmaankaan avautua aiheesta piilokiusaaja-veitolalle.
En ole koskaan pitänyt Veitolasta. Hän ei tosiaan ole lämmin, myötätuntoinen ihminen, vaan vinoilee ja ilkeilee, ilmeilee kameralle puhuessaan. Semmoista hienovaraista, häivytettyä halveksuntaa niitä kohtaan, joiden arvot poikkeavat hänestä itsestään.
P.S. se pastelli, monivärinen pikku pehmoeläin oli oikeasti typerä ja turha, kuten Andy sanoi. Mutta Veitolasta se oli niin söpö, että oli pakko ostaa. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jousti tässä kohtaa.
Yökylässä Maria Veitola, joka ei ole yökylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saapa nähdä...Macke onkin ihan toista maata! Siinä on aidosti ystävällinen ja mukava heppu, jolla ei yhtään diivan eleitä. Suhtautuu hymyillen taviksilta saamaansa huomioon, juttelee, on läsnä. Aito, hyväsydäminen ihminen. 👍
Makkonen ja Sami ovat esimerkkejä ihmisistä, joiden instant karma kasvattaa koko ajan niiden hyvää mainetta meillä ja maailmalla. Kun kohtelevat aina muita arvokkaasti ja ystävällisesti, saavat samaa takaisin. Kummatkin ovat arvostettuja ja ennen kaikkea luotettuja muusikkoja suurtenkin starojen keskuudessa.
Andy on edellä mainittujen herrasmiesmäisten tyyppien täydellinen vastakohta.
Jos Andy todella on kutsunut Makkosta narsistiksi, ironia on kuollut.
Kyllä, ohjelmassa kuultiin tämäkin.
Vanhan totuuden mukaan: se joka toista sanoo, itse on.
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi uskaltanut mennä Andylle vastaavassa tilanteessa ja miten toi pieni tyttönainen jonka kanssa nyt hengaa isätytärmeiningillä uskaltaa olla sen lähelläkään.
"Tyttönainen": ihan neljäkymppinen äiti-ihminen...
Andy on ihan puhdas alkkisnarsistimulkku
Vierailija kirjoitti:
Andy on ihan puhdas alkkisnarsistimulkku
Onko nyt parempi olo?
Onkohan Maria Veitola tänään hakeutunut akuuttikriisiterapiaan? Onhan sentään aprillipäivä. Andy ja Sofia istuvat klo 9:00 Sea Horsen vakiopenkillä.
Hyi hitto! Kiertäisin kaukaa tuollaisen puliukon. Kärsiköön Veitola ihan vapaasti tyhmyydestään kun menee tuollaisista ohjelmiaan tekemään. Ei kyllä säälitä yhtään. Hyvä kun sai takkiinsa🤣
Olikohan hänellä se vauvan potkupuku päällä 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jousti tässä kohtaa.
Tai Andyn koti ei ole siinä kunnossa, että siellä voitaisiin ohjelma tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Veitola on todella heikko nainen, jos pelkää Andya kuvausryhmän ollessa paikalla. Niin että pitää asiantuntija-apua saada! Voimaantuminen pahasti kesken.
Todennäköisesti tällä halusi vain katsojia lisää.
Formaatti joka tapauksessa epämiellyttävän tunkeileva, jokin siinä Veitolan asenteessa häiritsee.
Tuhannet suomalaiset elävät alkoholistin kanssa tai pitävät huolta alkoholisoituneesta läheisestään. Maria joutuu terapiaan kun tekee pari päivää tv-ohjelmaa alkoholistin kanssa...
Se on aina oma valinta.
Olen nähnyt lähimmäisen uhrautumisen, oma elämä siinä meni. Siinä vaiheessa, kun mies tartutti jonkun taudin ha syytti siitä läheistäni, tajusi kysyä muilta mitä tekisit.
Andy on legenda. Mieletön kitaristi. Veitolan ei kannata uhriutua. Andy vaan on tommonen.Mä dikkaan Andyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä näitä "etelähelsinkiläisiä", joista Andy monta kertaa jakson aikana puhui. Etelähelsinkiläiset ei tykkää Maria Veitolasta, etelähelsinkiläiset tuntee Andyn ja Andy on siellä kuin kotonaan jne. Onko hän oikeasti siellä joku paikallinen legenda?
Asun hoodeilla. Maria tulee vastaan kerran kk, Andy 2.
Kummatkin kuvittelee ovat kiinnostavia.
Maria on pitkänlinjan toimittaja, hatunnoston paikka, mitä on saavuttanut.
Andy on itsensä laittanut tohon kuntoonja kuka hänta jaksaa enää kuunnella
Täällä on sekä Andyn ihailijoita sekä vihaajia. Mä en ymmärrä mitä pahaa Andy sanoi tossa ohjelmassa? Ainahan silläon ollut tollanen huumori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä kateellisina parjaa Andya kun oma elämänsä on niin tylsää.
Andy on jättänyt huumeet jo kauan sitten. Alkoholia on haastatteluissa kertonut käyttävänsä kohtuudella, kuten kuka tahansa meistä.
Täällä vaan katkerikot keksimällä keksii haukkumisen aihetta.
Käyttää alkoholia kohtuudella :DDDDDDDD
Koko ajan tölkki kädessä ja heti kun seuravana päivänä tuli Sofian kämpille, oli tölkki taas kädessä. maalatessa/soittaessa tölkki vieressä. Koko ajan joi , ei se ole kohtuu käyttöä, muille kuin täysin rappoilla olevalle.
Lääkkeitä taitaa vetää kaksin käsin. Ihan "selvä" sekakäyttäjä.
Mä käytän alkoa vähän. Andy joi yhdessä jaksossa enemmän, kuin minä vuodessa.
Kohtuu on kaukana
Jep, Maria jäi jumiin sen iän kanssa. Andy jaksosta huomasi, ettei Maria oo rock. Ei osaa lukea tilanteita. Nöyryys ja sydämen sivistys puuttuu. Enkä tarkoita, että huono ja epäasiallinen käytös on ok. Maria painoi päälle tilanteissa, joissa jopa toimittajan olisi hyvä ollut laskea vähän habitustaan saadakseen henkilöstä enemmän irti.