Saarikon selitys huonoille Kepun kannatusluvuille: Sanna on niin paljon kauniimpi kuvissa! :D
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/63aeda26-8746-4d8d-b264-df720fd02…
Tässä on jo kyllä kaikkien selitysten äiti!
Kommentit (28)
En ole ikinä äänestänyt kepua, mutta Saarikosta tulee aina hyvä mieli. Hänessä hyvä energia. Olisin onnellinen, jos minulla olisi Annikan kaltainen ystävä. Tarkoitan luonnetta. Nätti hän on kyllä kiloistaan huolimatta.
Saarikko ei pysty katsomaan peiliin.
Ensinnäkin siksi, ettei peilissä riitä leveys...
Sanna on kuin hänellä olisi vesikauhu.
Joo, itte on mätisäkki ja toinen on aneeminen kuikelo.
Annika, joka uhkasi kriisiaikana kaataa maan hallituksen useaankin kertaan, kuvittelee, että häntä inhotaan ulkonäön takia?
Olkoonkin uskomaton läski, kyllä teot vaikuttavat enemmän. Saarikko varjeli miljonäärien säätiöitä verotukselta, kaatoi luonnonsuojeluhankkeita, vesitti eläinsuojelulain, suojeli julkijuoppoa sovinistia...
Sanassa ei ole mitään kaunista ei ulkoisesti eikä varsinkaan sisäisesti!
Saarikon puheenjohtajakaudella kaltaiseni keskustan rivijäsenenkin pitää äänestää muuta puoluetta.
Ja Saarikon ulkonäöllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, itte on mätisäkki ja toinen on aneeminen kuikelo.
Ei sinussakaan ole kehumista. Noilla naisilla on jotain mitä sinulta puuttuu: puoliso, lapsia, aivot ja valtaa.
Eihän Sannalla ole mitään. Helakanpunaiset posket ja vähän fyllinkiä liiveissä.
Ei vihervassareita hallitukseen, Anamajahan sinne tietenkin otetaan, joo joo RKP, Sari kristitty joukkoineen, Sari on terävä puhuja, sitten tietenkin olisi mielenkiintoinen yhdistelmä kokoomus ja persut ja keskusta peränpitäjäksi,.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sannalla ole mitään. Helakanpunaiset posket ja vähän fyllinkiä liiveissä.
laittaa liikaa poskipunaa mutta aatteen väri.
Aloittaja taas vääristelee parhaansa mukaan.
On kyllä hölmö ajatus. Eiköhän se ole keskustan ajama politiikka, mikä heidän kannatustaan heikentää, ei Sanna Marinin kauneus tai Annika Saarikon epäonnistuminen valokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä äänestänyt kepua, mutta Saarikosta tulee aina hyvä mieli. Hänessä hyvä energia. Olisin onnellinen, jos minulla olisi Annikan kaltainen ystävä. Tarkoitan luonnetta. Nätti hän on kyllä kiloistaan huolimatta.
Politiikan kulisseista kerrotaan, että Saarikko on puoluejohtajista sosiaalisin - siis selän takana juoruilija. Se toki hänestä varmaan tekeekin ainakin tietyille ihmisille mielenkiintoisen.
Kyllä tuo oli tiedossa ilman Saarikkoa ja Iltalehteäkin että Marin on kauniimpi kuvissa.
Keskusta saadaan pelastettua vain jos Paavo Väyrynen äänestetään eduskuntaan.
https://www.tiktok.com/@kokokansanpaavo/video/7213072196825074950?_r=1&…
Vierailija kirjoitti:
Annika olisi itse asiassa Sannaa kauniimpi, jos - sanotaanko että häntä olisi hieman vähemmän.
Mitä vihjailet, urpo?!
Vierailija kirjoitti:
Annikan kaltainen ystävä? Siis nainen joka iskee puukon selkään heti kun pystyy ja kylvää riitaa ympärilleen.
Annika olisi itse asiassa Sannaa kauniimpi, jos - sanotaanko että häntä olisi hieman vähemmän.