Syövätkö teidän miehenne oikeasti joka päivä lihaa ja hiilareita kuten pastaa, leivän kanssa jne?
En ole vegaani mutta eikö tuollainen ruoka ole raskasta syötävää joka ilta dinnerille. Miten te naiset jaksatte syödä miestenne kanssa? Missä ovat kasvikset?
Kommentit (45)
kyllähän liha kuuluu jokaiseen lounaaseen ja illalliseen. eli syön niitä 2 kertaa päivässä.
Kyllä syö ja minä syön myös vaikken syö lihaa. Pasta ja leipä namnam.
Mun mies on sitten outo poikkeus. Hän ei syö lihaa, leipää harvoin ja pastaa ei juuri koskaan. On kasvissyöjä, syö lähinnä vihanneksia ja papuja sekä linssejä. Riisi on tavallisin lisuke.
Ei oo mitään käsitystä, mitä syö. Toivottavasti nyt jotain kuitenkin, että pysyy hengis 😄
Miehet ne taas on niin yksinkertaisia rassukoita- jos kaikkea tähänastista tiedettä ja taidetta ei lasketa.
Liha on terveellistä ja hyvän ruokavalion perusta. Hiilareista voi tinkiä. Ne ovat myrkkyä, aiheuttaen diabetesta ja sepelvaltimotautia ja dementiaa.
Miten niin jaksan syödä mieheni kanssa? Ei meillä niin tasa-arvoista ole, että molempien pitää syödä samaan aikaan sama määrä samaa ruokaa.
Oikeastiko nykyparisuhteissa kaiken on mentävä tismalleen tasan, ettei mies vain saa itselleen ylimääräistä hyötyä?
Syömme lihaa joka päivä
Ja ei mulla oo tarvetta närppiä kenenkään ruokavalintoja. En usko että se mitä syömme on miehen ksnssa jaksamisen tekijä
Että koeta erottaa ne munat ja kanat
Mä ja mies syödään yhdessä ja yleensä kasviksia ja lihaa on lounaaksi ja päivälliseksi. Hiilareita on joskus. Leipää joskus todella harvoin.
Mun mies syö kyllä lihaa joka päivä, mut myös kasviksia runsaasti. Vähintään kilon. Samoin minä. Terveitä ja hyvinvoivia ollaan.
Tottakai syö. Ei kai se nyt mitään härkistä, soijaa tofua yms. korvikkeita söisi. Soijapojat ovat oma heimonsa.
Kyllä lihaa voi syödä joka päivä. Sairaalt hoitaa sitten syövät ja lääkkeet normalisoi verenpaineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen jos ihminen ei syö joka päivä lihaa. Mitä ihmettä ihmiset niinä päivinä syö? Luulisi olevan nälkä koko ajan.
Liha on kallista. Ainakin jos haluat parasta laatua.
Halvin liha on sitä parasta laatua ravinnollisesti.
Olen nyt laihempi ja paremminvoiva kuin mitä olin viiden vuoden ajan, jotka olin vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lihaa voi syödä joka päivä. Sairaalt hoitaa sitten syövät ja lääkkeet normalisoi verenpaineen.
Lihaa syövät ei sairastu noihin niin helposti kuin lihaa syömättömät.
Vierailija kirjoitti:
Miehille se on ihan normaalia syödä lihaa. Toisin kuin meistä naisista, niin aniharva miehistä on vegaani.
Tämä voi tuntua oudolta ja helposti järkyttävältäkin, mutta sellaisia miehet nyt vain ovat. Miehiä eivät niinkään kiinnosta eläinten oikeudet tai maapallon tulevaisuus ilmastonmuutoksen kourissa.
Mua miehenä kyllä kiinnostaa eläinten oikeudet, niiden joita ei ole tarkoitettu ihmisravinnoksi kuin poikkeustapauksissa, eli luonnossa elävien villieläinten oikeudet.
Maapallon tulevaisuus kiinnostaa siinä mielessä, että vaikka paskoisimme kaiken muutamassa sadassa vuodessa, maapallo tulee jatkamaan kulkuaan muistaakseni 6 miljardia vuotta, kunnes aurinko tulee sammumaan ja siinä ohessa myös maapallo tuhoutuu.
Maapallolla ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Miehille se on ihan normaalia syödä lihaa. Toisin kuin meistä naisista, niin aniharva miehistä on vegaani.
Tämä voi tuntua oudolta ja helposti järkyttävältäkin, mutta sellaisia miehet nyt vain ovat. Miehiä eivät niinkään kiinnosta eläinten oikeudet tai maapallon tulevaisuus ilmastonmuutoksen kourissa.
te naiset jotka näette aina miehistä vaivaa eikä mies kelpaa mihinkään niin ottakaa naiset toisenne kun olette itse niin täydellisiä
Minun mies ei syö,koska on kuolut.Itse en syö lihaa,en siipi-karjaa.Siti en ole VEGE!
Arkisin laitan lounaaksi pannullisen ns. arkiruokaa eli paistan vihanneksia ja niiden joukkoon kanaa, kalaa tai kasvisproteiinia, ja meillä kyllä mies hakee ostoskärryyn ne vebabit ja härkikset.
Siitä syö pari kertaa ja sitten loppupäivänä leipää, jogurttia, raejuustoa, marjoja, aplareita, joskus karkkia tai sipsiä. Mä syön jogurttia, marjoja, pähkinöitä, vähän ruisleipää, joskus suklaata ja pullaa. Viikonloppuisin syödään mitä sattuu, käydään usein ulkona syömässä ja ostetaan karkkia ja keksejä. Kumpikin on normaalipainoinen, terve ja hyväkuntoinen.
Punaista lihaa syödään kun käydään ravintolassa tai appiukkoa tuo mettältä hirveä.
Liha on kallista. Ainakin jos haluat parasta laatua.