Toivon, että aviomieheni vain katoaisi jonnekin vähintään puoleksi vuodeksi
Ei yhtään väliä minne ja saisi olla kauemmankin aikaa. Olen aivan helvetin kyllästynyt. Muita?
Kommentit (30)
Tiedä sitten onko koko avaus todellinen, mutta jos on, niin eikun kamat kasaan ja muuttaa omaan asuntoon. Siinä se, turhaa kiukutella jos ei itse tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa vamppi niiku uunoss tehtii
Sano että saa hommata itelleen tyttöystävän tai pari ihan luvalla etkä oomustasukkainen. Sitten vaan odotat. Jossain vaiheessa ennemmin tai myöhemmin huomaa olevansa rakastunut ja häippäsee ..
Sitä ennen viettää vapaa-aikaa ystävättäriensä luona ja saat olla rauhassa.
Ja en todellakaan olisi mustasukkainen - päin vastoin olisi iloinen. Ja sehän miestä varmaan ketuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä sitten onko koko avaus todellinen, mutta jos on, niin eikun kamat kasaan ja muuttaa omaan asuntoon. Siinä se, turhaa kiukutella jos ei itse tajua.
Tunne on täysin todellinen. Asunto vain on täynnä minun tavaroitani ja sisustettu minun makuni mukaan. On siis helpompaa, jos mies kasaa kimpsunsa ja poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne on täysin todellinen. Asunto vain on täynnä minun tavaroitani ja sisustettu minun makuni mukaan. On siis helpompaa, jos mies kasaa kimpsunsa ja poistuu.
Ota ne kamppeet mukaan
Itse en omasta kullastani luopuisi. Oon niin hyvin kouluttanut sen.
Ota sinne uusi mies. Eiköhän entinen lähde. Tai sitten ne yhdessä istuu sohvalla ja juo kaljaa ja katsoo formuloita.
Maksa ukollesi puolet asunnon hinnasta niin se häipyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse en omasta kullastani luopuisi. Oon niin hyvin kouluttanut sen.
Mä olen myös kouluttanut, mutta olen silti kyllästynyt. Olis tarjolla jollekin keskivertoon verrattuna aivan ylettömän hyvin koulutettu mies. Kun vaan joku löytäisi sen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sillä ois ns.munaa lähteä, niin tulisit palstalle itkemään, kuinka mies vaan otti ja lähti.. koskaan ei oo hyvä 😉
Tätä juuri ajan takaa. Olisi unelmaa jos hän nyt ihastuisi ja viettäisi vapaa-ajat heilansa luona ja minä saisin olla aivan rauhassa yksinäni kotona. Oi sitä autuutta.
Mies on kuitenkin niin lapanen, että hän ennen pitkää palaisi tutun jäkätyksen pariin, kun huuma uuden naikkosen kanssa laantuisi. Hän on lopulta niin tylsä ja turvallisuushakuinen.