Toivon, että aviomieheni vain katoaisi jonnekin vähintään puoleksi vuodeksi
Ei yhtään väliä minne ja saisi olla kauemmankin aikaa. Olen aivan helvetin kyllästynyt. Muita?
Kommentit (30)
Palkkaa vamppi niiku uunoss tehtii
Miesmiesmies. Mene itse puoleksi vuodeksi vaikka hevonperseeseen. Saat olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihjaillut, että hankkisi rakastajattaren. Ei ole vielä mennyt perille.
Mä voin ottaa sen vähäksi aikaa kotiorjaksi. Paljonko maksat?
Osta lippu ja hotelli pattajalle...
Vierailija kirjoitti:
Miesmiesmies. Mene itse puoleksi vuodeksi vaikka hevonperseeseen. Saat olla ihan rauhassa.
Kaikki mun tekemiset ja harrastukset ovat kotona. Mies sen sijaan voi tehdä työt etänä ja joka tapauksessa urheilee, käy salilla tms. eli voisi ihan hyvin vaikka oleilla Costa del Sol:illa. En ymmärrä miksi hän haluaa mädäntyä täällä peräpohjolan kaamoksessa happaman akan kanssa saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
En maksa mitään, saat tulla hakemaan ihan koska vaan.
Rahalla saa kirjoitti:
Osta lippu ja hotelli pattajalle...
Kun tajuais ostaa itse. Ei ole pätäkästä kiinni. Ei piruuttaankaan lähde, kun olen antanut ymmärtää, että saisi mennä ja en tulisi kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun tekemiset ja harrastukset ovat kotona. Mies sen sijaan voi tehdä työt etänä ja joka tapauksessa urheilee, käy salilla tms. eli voisi ihan hyvin vaikka oleilla Costa del Sol:illa. En ymmärrä miksi hän haluaa mädäntyä täällä peräpohjolan kaamoksessa happaman akan kanssa saman katon alla.
No tee oma koti sinne hevonperseeseen niin saat harrastaa ja tehdä rauhassa. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tosissasi halua siitä eroon. Niin arvelinkin. Pidä hyvänäsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tee oma koti sinne hevonperseeseen niin saat harrastaa ja tehdä rauhassa. Niin helppoa se on.
Mulla on jo koti. Mies vaan on täällä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisit vaan. Laskut se sais kyllä maksaa siitä hyvästä että olen kestänyt sitä kaikki nämä vuodet.
Pitäis palkata joku muija piirittämään sitä. Tai joku ex...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo koti. Mies vaan on täällä liikaa.
Muuta pois niin pääset siitä eroon. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Lähde itse äläkä uik uta.
En lähde koska koti on täysin mun näköinen. Mies on täällä pelkkä turha statisti ja maanvaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisit vaan. Laskut se sais kyllä maksaa siitä hyvästä että olen kestänyt sitä kaikki nämä vuodet.
Tiedän oikein hyvin, ettet tosissasi siitä halua eroon. Jos haluaisit, maksaisit minulle siitä, että otan hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde itse äläkä uik uta.
En lähde koska koti on täysin mun näköinen. Mies on täällä pelkkä turha statisti ja maanvaiva.
No sitten on turha ulvoa. Itse olet kotisi ja miehesi valinnut. Peilistä löytyy syy ongelmiisi.
Vierailija kirjoitti:
Sano että saa hommata itelleen tyttöystävän tai pari ihan luvalla etkä oomustasukkainen. Sitten vaan odotat. Jossain vaiheessa ennemmin tai myöhemmin huomaa olevansa rakastunut ja häippäsee ..
Sitä ennen viettää vapaa-aikaa ystävättäriensä luona ja saat olla rauhassa.
Avioero on Suomessa laillinen.