Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä raskausaikana?!?

Vierailija
22.03.2023 |

Nyt ylittyi avautumiskynnys. Mikä neuvoksi, kun aiemmin seksuaalisesti erittäin aktiivinen mieheni ei näköjään näin raskausaikana haluakaan seksiä, tai jos haluaa, niin suihinoton (?! ...tosi reilua). Raskausviikkoja nyt vasta 21, joten tulee kyllä melkoisen tuskaisat viikon, etenkin kun itse haluaisin normaalistikin koko ajan ja nyt ehkä vielä enemmän. Mies väittää, ettei kyse ole muuttuneesta ulkomuodostani (päinvastoin ihastelee kasvavia rintoja). Paikkani ovat varmasti löystyneet raskauden myötä (kun sitä joku kuitenkin syyksi tarjoaa) ja kyllä, yritän jumpata ahkerasti...

Vinkkejä, vertaistukea?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä naisen biologiasta mitään ja luulee yhdyntöjen ja naisen orgasmien haittavaa tulevaa lasta. Naimisesta ei ole mitään haittaa, jos raskaus etenee normaalisti. Meillä vaimo halusi liki joka päivä seksiä, joten kaikki 4 raskautta naitiin kuin kanit. Vaimo sai vielä erityisen herkästi orgasmeja. Kaikkia synnytykisiä yrittiin käynnistää seksillä kuten monet muutkin parit. Ihan tuli täyspäisiä lapsia, jotka kouluttautui hyvin ja perusti omia perheitä. 

Kannattaisi varmaan kysellä mieheltä todellista syytä. Sitäkin, että miksei tyydytä vaimoaan kun vaimo kerran haluaa. Siinä on syytä ihan tarpeeksi. 

Vierailija
2/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli samankaltainen molemmissa raskauksissa. Ei kuulemma voinut nauttia, kun lapsi oli ihan vieressä. Olihan se tuskaa kyllä, varsinkin jälkimmäisessä raskaudessa kovat halut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi ryhdistäytyy. Itse koin vaimon raskauden tosi kiihottavana. Ihan kuin olisi löytänyt uuden fetissin, halutti panna niin paljon että vaimo koki jo tulevansa vähän esineellistetyksi. Mutta minkäs teet, kun muna pomppasi pystöön vähän väliä, kun sitä sivusta seuraili.

Vierailija
4/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä pantiin viel 5päivää ennen synnytystä, eli lasketun ajan päivänäkin kun meni tuon 5päivää yli.

Vierailija
5/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan pantu niin paljon kuin molemmilla puolison raskauskerroilla ihan alkua lukuunottamatta. Pantiin aikalailla päivittäin ja yleensä puolison aloitteesta. Toisella raskauskerralla hän halusi vieläpä lähes joka kerta kullia pyllyynsä. En todellakaan valittanut noista ajoista!

Kannattaisi aloittajan miehen ottaa selvää asioista, niin ehkäpä estot katoaisi. Normaalissa raskaudessa yhdynnästä, ei myöskään anaaliyhdynnästä tai isommastakaan venyttelystä, ole mitään haittaa sikiölle. Kunhan hygienia on kunnossa, niin kaikki on ok.

Vierailija
6/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näin miehenä ja kahden lapsen isänä ollenkaan. Seksi on parhaimmillaan ja nainen kauneimmillaan raskaana

M40

Vierailija
7/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottava nainen - ei ihanampaa olekaan. Halusin aina vaimoani vieläkin enemmän. 

Vierailija
8/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole ainakaan siitä kiinni, että mies luulisi vahingoittavansa vauvaa; siitä on kyllä puhuttu! Pitää tosiaan keskustella asiasta, mutta luulen, että pohjimmiltaan syy on se, ettei muuttuva olemukseni oikein sytytä (enkä edes ole levinnyt ainakaan vielä joka suuntaan - vain maha ja rinnat kasvavat). Miehelle nimittäin tuli ihan yllätyksenä, että jollekin raskaus voi olla erityisen kiihottavaa...! Ap

Vierailija
9/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä törkeä mies! Ota ero pskasta.

Mies panee naisen paksuksi ja jättää naisen ilman seksiä raskausajaksi ja vaatii sitten kuitenkin itselleen munan imemistä!

Ei ole törkeydellä rajaa. Tåmä asia on nyt lopullinen seinä välissänne ja katkeroittaa sinut lopullisesti.

Täällä jotkut selittelee ettå oma mies ei halunnut kummankaan raskauden aikana. Miksi ihmeesså teette lapsia sellaisten pskojen kanssa? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Nainen haluaa ja tarvitsee seksiå vähintään yhtä paljon kuin mies.

Mutta oikeasti ota nyt ero.

Vierailija
10/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna miehelle suuseksiä hyvä tavaton! Vetäkööt käteen.

Vierailija
11/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän juuri minulle sattui se nainen jolla raskaudet eivät lisänneet haluja ollenkaan :/

Vierailija
12/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään miehissä paljon eroa. Itselleni tuli fiilis, että tökkisin sikiötä. Eikä kyllä yhtään kiihottanut. Jos sitten seksiä ilman penetraatiota tai vain peppuun?

Vierailija
13/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevaa naista on kiva panna ja laueta sisään kun se ei voi pamahtaa paksuksi!

Vierailija
14/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli täysin samanlainen tilanne. En vaan pystynyt harrastamaan vaimon kanssa seksiä, koska jotenkin lapsi kohdussa "ällötti" ja muutenkin kivikova vatsa pystyssä ei haluttanut yhtään. Tarjosin monta kertaa muita juttuja, mutta itse penetraatiosta ei olisi tullut mitään, kun haluja ei ollut ainuttakaan. Kyse ei ole ilkeydestä.

Vierailija
15/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naisen paikat raskausaikaan tunnu seksissä mitenkään löysemmiltä vaikka kudokset ovatkin hormonien vuoksi pehmeemmät. Raskausaikana pil lu on just erityisen herkkä ja paisuvaiset paisuvat "kovemmin" kuin koskaan ja estrogtrogeenia jne., ei kuivuutta. Hormonit on välttämättömiä että pystyy sitten synnyttämään, mutta se kudosten muutos palautuu kun hormonit loppuu ja treenaa, tulee normaaliksi. Mammat jakautuu kahteen leiriin, niihin jotka on timmissä kunnossa ja niihin, jotka rupsahtaa.

Rv 20 ei mahakaan ole iso vaikka lihonut voi tietty olla, jos se vaikuttaa. Moni raskaana oleva lihoo liikaa ja silloin on varmaan turha odottaa, että miehen halut kasvaisi kuten itsellä..

Jos mies on aiemmin halunnut sua voi kyseessä olla nyt joku henkinen juttu. Ehkä se on tuumannut että tulevaisuus kanssasi ei vaikutakaan niin hyvältä eikä ole niin innoissaan että oot raskaana. Monta lasta toivoo kuitenkin pelkästään äiti eikä molemmat vanhemmat...

Vierailija
16/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään miehissä paljon eroa. Itselleni tuli fiilis, että tökkisin sikiötä. Eikä kyllä yhtään kiihottanut. Jos sitten seksiä ilman penetraatiota tai vain peppuun?

Että ulostetta voit tökkiä, ei ongelmaa?

Vierailija
17/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän juuri minulle sattui se nainen jolla raskaudet eivät lisänneet haluja ollenkaan :/

Siitä syystä että suurimmalle osalle naisista raskaus ei lisää haluja, päinvastoin vähentää niitä.

Omakohtaista kokemusta asiasta on, ja kertomukset raskauden aikana seksiä janoavista naisista ovat minulle science- fiction osastoa, vähän niin kuin joulupukki tai hyvä haltija. Paljon niistä kuulee puhuttavan, mutta lieneekö joku oikeasti semmoista ihmettä nähnyt.

Sinänsä raskauden aikainen haluttomuus toimi hyvänä totuttelujaksona raskauden jälkeiseen haluttomuuteen, että ei tullut niin suurena yllätyksenä.

Tottui ajatukseen että näköjään sitä voi parisuhteessa elää ilman seksiä. Sille tottumiselle ja asian tiedostamiselle oli tulevina vuosina runsaasti käyttöä.

Vierailija
18/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä syystä että suurimmalle osalle naisista raskaus ei lisää haluja, päinvastoin vähentää niitä.

Omakohtaista kokemusta asiasta on, ja kertomukset raskauden aikana seksiä janoavista naisista ovat minulle science- fiction osastoa, vähän niin kuin joulupukki tai hyvä haltija. Paljon niistä kuulee puhuttavan, mutta lieneekö joku oikeasti semmoista ihmettä nähnyt.

Sinänsä raskauden aikainen haluttomuus toimi hyvänä totuttelujaksona raskauden jälkeiseen haluttomuuteen, että ei tullut niin suurena yllätyksenä.

Tottui ajatukseen että näköjään sitä voi parisuhteessa elää ilman seksiä. Sille tottumiselle ja asian tiedostamiselle oli tulevina vuosina runsaasti käyttöä.

Olet pariutujut väärien naisten kanssa. Ehkä naisillesi seksi ei ole ollut tärkeää muutenkaan kuin raskaaksi tullakseen. Mulla naisena on paljon seksihaluja muutenkin ja raskausaikana vielä enemmän. En myöskään tarvinnut synnytyksistä toipumiseen kuin pari viikkoa ilman seksiä. Sinä vain valitsit varman päälle naisen, joka on helppo pitää tyytyväisenä kun ei seksistä välitä. Selitä vaikka itsellesi, että kaikki naiset on samasta puusta jos se lohduttaa.

Vierailija
19/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olevaa naista on kiva panna ja laueta sisään kun se ei voi pamahtaa paksuksi!

Me on käytetty ehkäisynä monta vuotta yksistään kondomia. Nyt raskausaikana voi nauttia aktiivisesta seksielämästä ilman ehkäisyä.

Vierailija
20/28 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pariutujut väärien naisten kanssa. Ehkä naisillesi seksi ei ole ollut tärkeää muutenkaan kuin raskaaksi tullakseen. Mulla naisena on paljon seksihaluja muutenkin ja raskausaikana vielä enemmän. En myöskään tarvinnut synnytyksistä toipumiseen kuin pari viikkoa ilman seksiä. Sinä vain valitsit varman päälle naisen, joka on helppo pitää tyytyväisenä kun ei seksistä välitä. Selitä vaikka itsellesi, että kaikki naiset on samasta puusta jos se lohduttaa.

Kuinka moni mies "valitsee varman päälle naisen, joka on helppo pitää tyytyväisenä kun ei seksistä välitä"?  Itse en näin tehnyt, ja uskoisin että näin ei tee valtaosa muistakaan miehistä.

Seurusteluvaiheessa seksiä on, mutta lopullinen tieto puolison seksihaluista tulee vasta suhteen vakiinnuttua, ja kun lapset on tehty.

Näin jälkikäteen, viitteitä seksielämän suunnasta tulevaisuudesta oli jo olemassa seurusteluaikana, mutta niitä en silloin rakastuneena osannut tulkita. Edelleen väitän että tässäkin suhteessa olen keskivertomies, harva laittaa suhteen poikki siksi että tyttöystävällä "koskee päähän" turhan usein. Uskotaan asioitten kohentuvan ajan mittaan. Niin itsekin uskoin. Nyt tiedän että niin ei tule tapahtumaan.

Minulla ei ole mitään tarvetta selittää että kaikki naiset ovat samasta puusta tehtyjä, tiedän että näin ei ole. En tarvitse lohdutusta.

Kuitenkin, kehotan kaikkia miehiä jotka kuvittelevat seksin määrän pongahtavan moninkertaiseksi heti kun raskaustesti näyttää positiivista, laittamaan jäitä hattuun. Voi olla että pongahtaa. Voi olla että ei pongahda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi