Sopiva paino 167cm pitkälle naiselle?
Kommentit (29)
vaan ehkäpä ihan vaan jumppaa. Tai vähän löysempiä vaatteita.
itse olen 166cm ja painan nyt 61kg, ja olen -ihan oikeasti- tosi läski!! Tottakai vaatteet päälle seisoessa näytän ns. normaalipainoiselta, mutta annas kun istun, ja laitan vähän kireämmän paidan päälle niin on aivan järkyttävä läskikerros tuossa housujen päällä!! Järkyttävä kerros!! Tottakai riippuu siitäkin mihin on tottunut, itselläni ei ole ikinä ennen ollut mitään vararengasta, niin tämä tuntuu ihan kamalalta! Mutta siis, mulle se ihannepaino on n. 53-55kg, silloin mulla ei ole tätä kamalaa ihrakerrosta! Hyi hyi hyi!! Nyt alkoi muuten laihis....!!
että rupeat liikkumaan. Muuten sulla voi käydä niin että nälkäkuurisi tuloksena läskin suhteellinen määrä vain lisääntyy ja poltat lihaksiasi. Paino saattaa pudota, mutta olemuksesi vaan veltostuu.
mikään ei ole rumempaa kun "laiha läski". Mielummin hieman pyöreä ja hyvät lihakset!
Jalat ja kädet on tikut, varmaan 50% kaikesta painostani on vatsan seutuvilla. Siispä muutaman kilon voisin vähentää hyvinkin ja juuri täsmäpoistona uimarenkaastani. Olen 168 ja painan 58, mutta olen myös isorintainen. Ehkä mulle sopisi tuo 55 kg parhaiten.
Pidän 38 koon vaatteita ja muodot ovat vielä jäljellä. Aikuiselle naiselle ihan hyvä paino. Teinit ovat sitten erikseen.
Itse olen vähän lyhyempi kuin ap, kasi tai yhdeksäntöista (163 cm), painan 48 kg, ja jos ihmiset kuulevat sen näkemättä minua, ovat ihan kauhuissaan tyyliin "tajuathan olevasi alipainoinen"...Minulla on kuitenkin C-kupin rinnat ja 90 cm lantionympärys. Kukaan minut näkevä ei pidä minua alipainoisen näköisenä, vaan olen saanut kuulla olevani mm. "siro/hoikka, mutta sopivasti muodokas".
Lihakset, luusto, yleinen rakenne, kaikki ne vaikuttavat ihmisen painoon. Samanpituisella ja rasvaprosentiltaan täsmälleen samankokoisella ihmisellä voi olla esim. nron 35 tai 39 jalka, 10 centtiä eroa hartialinjassa, a- tai d-kupin rinnat, näkyvät ja suuret lihakset ympäri kehoa tai hyvin pienet ja kevyet lihakset kaikkialla jne. Ihmiset ovat hyvin eri kokoisia ja mallisia, eikä ainoita kehon mittoja ole vain paino ja pituus!
Haluaisin painaa 56kg, mutta ei se paino siinä normaalilla elämisellä pysy. Liian alhainen tuo siis minulle. Tuossa painossa oma peilikuva miellyttää eniten ja juoksu kulkee parhaiten...
Olen kai ns. normaalirakenteinen, en mikään siro sipsuttaja, mutten toisaalta mikään leveäolkainenkaan. Rinnat on kahden imetyksen jäljiltä B75. Liikun paljon.
Peilistä katsoo hoikka, urheilullisen näköinen nainen.
näköjään kaikki jotka viihtyy terveessä ja normaalissa painossa arvostellaan negatiivisiksi. Todella surullista. Minä voin kertoa, että kun olin 44kg en itse tajunnut olevani laiha, onneksi poikaystävä sai minut tajuamaan. Nyt 25kg enemmän ja olen kaunis normaalipainoinen kahden äiti : )