Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseydyttekö aamulla vai illalla?

Vierailija
22.03.2023 |

Vai sekä aamulla että illalla?
Inhottaa tuhlata aamuisin aikaa suihkussa käymiseen. Aamuisin tukkani on sekaisin ja silmät rähmäiset. Helpointa vain mennä suihkuun. Jos laittaisin nämä lavuaarilla kuntoon niin siinä menisi sama aika ja olisi hankalampaa.

Te jotka käytte iltaisin suihkussa miten laitatte itsenne aamulla kuntoon yön jäljiltä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Päivällä ja illalla. Aamulla herään 05.00 ja lähden aika samantien kalaan aamupaskan jälkeen. Parempi siis mennä illalla suihkuun. Kalasta kun tulen niin menen myös suihkuun.

Tuleeko kalaa🤔

Vierailija
22/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Päivällä ja illalla. Aamulla herään 05.00 ja lähden aika samantien kalaan aamupaskan jälkeen. Parempi siis mennä illalla suihkuun. Kalasta kun tulen niin menen myös suihkuun.

Tuleeko kalaa🤔

Siikaa tulee joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna lämpee ke, pe ja la ja joskus useemmin. Suihkussa sit käydään tarpeen mukaan oli se aamu, päivä, ilta vaiko yö.

Vierailija
24/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Tuleeko kalaa🤔

Siikaa tulee joo

Onko verkot jään alla, ja missäpäin kalastelet

Vierailija
25/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pemppureikä illalla ja pimppureikä aamulla. Mäntysuovalla pesen ja saunavihtalla viimeistelen. 

Vierailija
26/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää pestä hiukset, käyn suihkussa alkuillasta, niin että hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Muulloin käyn aamulla. Aamulla pesen kasvot jääkylmällä vedellä. Piristää ilmettä ja herättää kunnolla.

Vierailija
27/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arkiaamuna pitää mennä konttorille, niin ei saa olla yhtään ylimääräistä tehtävää aamulla. On pari päiväkoti-ikäistä lasta, että säätöä on muutenkin tarpeeksi. Suihku siis illalla.

Joskus saatan käydä suihkussa keskellä päivää, esim. jos urheilin lounastauolla tai vaikka olen lähdössä iltaa istumaan jonnekin, niin saatan käydä suihkussa juuri ennen sitä.

Vierailija
28/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla tietenkin.

Haluan mennä lakanoihin aina täysin puhtaana, en halua hinkata päivän hikiä ja likoja päänahan talinöyhtää tyynyliinaan. Enkä muutakaan likaa.

Sänkyyn aina suihkunpuhtaana ja lakanat pesen yleensä viikonloppuna, jos laiskottaa, niin kahden viikon välein viikonloppuna. 

Aamulla olisi sitä paitsi täyttä hulluutta tuhlata aikaansa suihkuun ja pitkien hiusten pesuun, kuivaukseen ja harjaamiseen.

Aamulla kasvot pestään lavuaarissa ja vanulapulla pyyhitään kasvovedellä.

Vierailija
29/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jommin kummin. En käyn suihkussa läheskään joka päivä, sehän on tarpeetonta. Pesen hampaat ja kasvot aamui illoin, kädet ja alapesu aina vessakäynnillä. Tukka on lyhyt ja tarkoituksella vähän pörröinen. Meikkaan tosi vähän. Helppoa.

Vierailija
30/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla. Oon sen ikäinen että hikoiluttaa öisin.

Vierailija
31/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen hiukset 3-4 päivän välein, aina saunan yhteydessä alkuillasta, jotta pitkät hiukset ehtivät kuivahtaa ennen sänkyyn menemistä.

Muutoin peseydyn aamuisin. Käyn pikasuihkussa vessan jälkeen, herättää mukavasti ja pesee ns. unen pois.

En ole koskaan välittänyt siitä, että menisin likaisena nukkumaan, koska en erityisemmin likaannu päivän aikana. Jos hikoilen (jumpassa tai vaikka lumitöissä), niin pesen hien pois välittömästi enkä odottaisi iltaan muutenkaan.

Enkä ole varmaan koskaan kirjoittanut yhtä epäkiinnostavaa kommenttia.

N35

Vierailija
32/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoron mukaan, teen kaksivuorotyötä. Iltavuoroviikolla päivällä ennen töihin lähtöä ja aamuviikolla illalla.

Vierailija
33/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä suihkussa siinä 16-17 aikoihin, että hiukset ehtivät kuivua ennen nukkumaan menoa. Ovat pitkät ja paksut, kestää monta tuntia kuivuminen enkä halua käyttää fööniä. Tänään kävin poikkeuksellisesti suihkussa aamulla ja pesin hiukset kun päätin siivota aamutuimaan ja tuli niin hiki, etten kestänyt oloani. Olen eläkkeellä eli sinänsä aikatauluja ei ole.

Vierailija
34/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähden ulos niin silloin, ja iltaisin aina ennen nukkumaanmenoa, mutta peseytymiseen ei tarvitse aina suihkua, eikä iho sitä kestä, selkä kutiaa ja sääret hilseilee, kantapäät aukeaa jo yhdestä suihkukerrasta rasvaisi miten paljon tahansa.

Eli kuinka laitat aamuisin hiuksesi ja miten saat rähmät pois silmistä ilman että kaikkialla on vettä niin paljon että sama mennä suihkuun? ap

Miten sä oikein teet jos roiskit vedet ympäriinsä? Itse jos illalla peseydyn, laitan tukan ja pesen rähmät. Ei siinä kyllä paikat kastu eikä kestä kun kotvasen.

Jotenkin vesi valuu käsivarsiani pitkin ja siitä sitten tiputtelee muualle kuten vaatteille ja lattialle yms.

Märät kädet on pakko nostaa ylös jos haluaa laittaa hiuksiaan vähän vedellä tai pestä kasvojaan. ap

Kömpelö, motoriset taidot ehkä heikot? Yleensä aikuisilta onnistuu nuo.

Miten veden valumisessa on kyse motorisista taidoista? Kuvittele että kastelet kätesi veteen ja nostat käden pystyyn. Vesi valuu varmasti kätesi ihoa pitkin kainaloosi asti.

Ei mulla niin kankea selkä ole ettenkö voisi kumartua lavuaarille. Ei valu mikään.

Vierailija
35/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko käy suihkussa tai saunassa 2 kertaa viikossa(kesällä kylläki useammin) mutta pesujen välissä hän ei koskaan pese kasvoja, ei siis edes aamuisin pese naamaansa, hänellä on kylläki hirveen kuiva iho, mut silti, ite ei kylläkään pystys oleen, ettei edes kasvoja pese aamut ja illat

Vierailija
36/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on turhaa lotrata veden kanssa, iho vaan kuivuu ja hiukset lähtee, käyn saunassa kerran viikossa.. Kesällä jos on hiostavaa käyn suihkussa ihan tarpeen mukaan. Käsisuihku on vessakäynneille.

Vierailija
37/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää pesulapuilla ja pesuvaahdolla, niin ei tarvi lavuaarissa veden kanssa lotrata

Vierailija
38/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko käy suihkussa tai saunassa 2 kertaa viikossa(kesällä kylläki useammin) mutta pesujen välissä hän ei koskaan pese kasvoja, ei siis edes aamuisin pese naamaansa, hänellä on kylläki hirveen kuiva iho, mut silti, ite ei kylläkään pystys oleen, ettei edes kasvoja pese aamut ja illat

Multa on kysytty, että onpa sinulla hyvä iho, miten hoidat kasvoja. Olen siis mies. Ja minun kasvojeni pesu on se, kun yleensä kaksi kertaa viikossa shampoon huuhteluvedet valuu naaman yli. En siis koskaan pese kasvojani saippualla. Vesipesuakaan ei ole muuten kuin ne suihkussa käynnit kaksi kertaa viikossa.

Ymmärrän tietty, kun on meikit, niin ne pitää pestä pois, mutta kasvojen pesu saippualla on muuten kyllä täysin turhaa.

Vierailija
39/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yök, siis aikuinen mies ei käy suihkussa 3-4:ään päivään? Yhhyh. Ilmeisesti hän ei myöskään urheile ollenkaan, ja vaikka ei urheilisikaan, niin hikoaahan nyt aikuinen mies (ja varmaan hikoaakin ihan arjessakin, jos ei edes urheile). En ottaisi sänkyyni.

Vierailija
40/41 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ehdottomasti, en voi mennä nukkumaan ilman suihkua tai saunaan.Silmät ei ole aamulla rähmässä ollenkaan, aamulla pyyhin kasvot kasvovedellä ja laitan pitkät hiukseni siistiksi töitä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme