Lue keskustelun säännöt.
Näin viimeyönä unta,
16.05.2008 |
että mustalaiset tulivat kotiini ja ryöstivät minut? mitähän mahtaa enteillä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänettä mustalaiset tulivat kotiini ja ryöstivät minut? mitähän mahtaa enteillä?
Uni kertoo että kotona olisi pidettävä suursiivous, ja turhasta roinasta olisi luovuttava.
Kevätsiivous siis olisi paikallaan.
Ymmärsitkö, sinulla on tavaraa jota et oikeasti tarvitse, haluaisit päästä siitä eroon, mutta saamattomuus estää toimimasta. Unissa juttu hoituu aika tehokkaalla tavalla.