Pomo haluaa että juttelen työterveyden kanssa
puhelinkeskustelu ei käy, että pitää mennä paikan päälle kun epäilee että olen väsynyt?? :D (en ole kovin väsynyt, koska minulla ei ole elämässä edes vaihessa jossa olisi hirveästi mitään jne)..
Voiko tämä nyt johtua siitä, että lopetin meikkaamisen?? :D Ei kai tuollaisesta kukaan täysjärkinen huolestu toisen ulkonäöstä??? :D Ylipäätään ulkonäössäni ei pitäisi olla mitään vikaa joten koen todella outona tuon pomon käytöksen ja niin pitää lähipiirikin, kun olen asiasta heille kertonut..
Kommentit (40)
Vaikutat kyllä vähän tärähtäneeltä, mitä jos vaan kävisit sielä työterveydessä?
-Mee muualle trollaamaan, pönttöpää.
Tämä. Meillä on puututtu yhden työntekijän asiattomaan käytökseen samoilla perusteilla.
-En ole tyly, päin vastoin, mutta sitten jos joku käyttää henkistä väkivaltaa tms, sanon kyllä takaisin.
Tässä on se vaarana että alkavat savustaa psykiatrille, mikä on luultavinta koska fyysistä oirettakaan ei ole.
Oletko osoittanut mitään ns ämpyilyä töissä minkään asian suhteen. Siis ihan entistä normijuttua ennen wokeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on että jos lopettaa ulkonäöstään huolehtimisen, on se masennusta. Kyllähän naisen täytyy näyttää hyvöltä ja huolitellulta!
-Ja oon siis ainoa työpaikalla, joka joskus meikkasi :DD Joten nyt oon vaan samanlainen kun muut. Entiedä, ovatko kaikki muutkin käyneet jo meikkaamattomuuden vuoksi terveydenhoitajalla.
Hyvä orjamentaliteetti sulla.
Tässä on se vaarana että alkavat savustaa psykiatrille, mikä on luultavinta koska fyysistä oirettakaan ei ole.
Oletko osoittanut mitään ns ämpyilyä töissä minkään asian suhteen. Siis ihan entistä normijuttua ennen wokeja?
-Miksi vaarana?? Siis joo, entinen esimies ei pitänyt musta, hän aina uhkaili työpaikalla varotuksilla jne, ja hän on juorunnut uudelle esimiehelle musta pahaa jne....
Vierailija kirjoitti:
-Miksi vaarana?? Siis joo, entinen esimies ei pitänyt musta, hän aina uhkaili työpaikalla varotuksilla jne, ja hän on juorunnut uudelle esimiehelle musta pahaa jne....
Siksi vaarana jos itse sen koet niin ei muuten, käsitin niin että koit jotain epämiellyttäväksi tässä ehdottelussa pomosi taholta?
Siksi vaarana jos itse sen koet niin ei muuten, käsitin niin että koit jotain epämiellyttäväksi tässä ehdottelussa pomosi taholta?
-Lähinnä ihmettelen, koska musta omituinen tapa toimia, etenkin kun pomo on uusi eikä edes tunne minua... :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen näkökulma monella siihen, että esimies huolehtii alaisistaan. Eihän tässä ole mistään syytelty, huolehdittu vain. Se on esimiehen velvollisuus.
BINGO👍👍
Esimies tekee työnsä ja pitää huolta alaisistaan;
tämän saa palkkioksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen näkökulma monella siihen, että esimies huolehtii alaisistaan. Eihän tässä ole mistään syytelty, huolehdittu vain. Se on esimiehen velvollisuus.
BINGO👍👍
tämän saa palkkioksi.
Sen voi myös hoitaa miellyttävämmällä tavalla kuten auttamalla silloin kun työntekijä itse lähestyy jollain asialla, tai laittaa vaikka yleisen s-postikyselyn huolista vuosittain. Tuollainen huolehtimiseksi verhoiltu hyökkäävä lähestymistapa mahdollisesti oman pään tuottamaan mutu ongelmaan on kyllä monille se viimenen keino alkaa avautua oli taustalla sitten ongelmaa tai ei. Tuollainen tulkitaan helposti epämääräiseksi vihjailuksi ja voi saada aikaan vaan tiukemman peittelyn ongelmasta, jota nytkään ei ilmeisemmin kyllä aplla edes ole.
Eiköhän jokainen normi ihminen osaa hakeutua itse hoitoon, jos sellaseen tarvetta on.... Ei aikuisia pitäs kyllä holhota.
Lisäksi hän on kertonut asiasta myös ulkopuolisille ihmisille. Siis tuo esimies....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BINGO👍👍
tämän saa palkkioksi.Sen voi myös hoitaa miellyttävämmällä tavalla kuten auttamalla silloin kun työntekijä itse lähestyy jollain asialla, tai laittaa vaikka yleisen s-postikyselyn huolista vuosittain. Tuollainen huolehtimiseksi verhoiltu hyökkäävä lähestymistapa mahdollisesti oman pään tuottamaan mutu ongelmaan on kyllä monille se viimenen keino alkaa avautua oli taustalla sitten ongelmaa tai ei. Tuollainen tulkitaan helposti epämääräiseksi vihjailuksi ja voi saada aikaan vaan tiukemman peittelyn ongelmasta, jota nytkään ei ilmeisemmin kyllä aplla edes ole.
Tuollainen huolehtimiseksi verhoiltu hyökkäävä lähestymistapa??
Mistä näin päättelit?
Vai Oletko AP??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on että jos lopettaa ulkonäöstään huolehtimisen, on se masennusta. Kyllähän naisen täytyy näyttää hyvöltä ja huolitellulta!
-Ja oon siis ainoa työpaikalla, joka joskus meikkasi :DD Joten nyt oon vaan samanlainen kun muut. Entiedä, ovatko kaikki muutkin käyneet jo meikkaamattomuuden vuoksi terveydenhoitajalla.
Sinäkin voisit käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BINGO👍👍
tämän saa palkkioksi.Sen voi myös hoitaa miellyttävämmällä tavalla kuten auttamalla silloin kun työntekijä itse lähestyy jollain asialla, tai laittaa vaikka yleisen s-postikyselyn huolista vuosittain. Tuollainen huolehtimiseksi verhoiltu hyökkäävä lähestymistapa mahdollisesti oman pään tuottamaan mutu ongelmaan on kyllä monille se viimenen keino alkaa avautua oli taustalla sitten ongelmaa tai ei. Tuollainen tulkitaan helposti epämääräiseksi vihjailuksi ja voi saada aikaan vaan tiukemman peittelyn ongelmasta, jota nytkään ei ilmeisemmin kyllä aplla edes ole.
Tuollainen huolehtimiseksi verhoiltu hyökkäävä lähestymistapa??
Mistä näin päättelit?
Vai Oletko AP??
En ole ap, mutta ottaisin itsekin tunkeilevana ja mahdollisena valtapelinä etenkin esimeheltä tuollaisen epämääräisen vihjailun, jos työnteossa on häikkää, niin sitten pitää suoremmin sanoa että työnteossa on häikkää, eikä vihjailla ympäripyöreästi jostain sellaisesta jota ihan jokainen joskus on, eli väsynyt, eikä se kiellettyä ole kunhan työnsä hoitaa.
Lääkärin rakenteellinen kirjaus:
Tulosyy: Asiattomasti käyttäytyvä lukkohenkilö. Esimies epäilee päihteiden väärinkäyttöä. Pukeutuminen asiatonta, rinnat näkyvät, meikkaamaton, hiukset laittamatta, haju imelän ulosteinen.
Psyykkinen tila: irvistelee symmetrisesti, vastailee asiallisesti. Oppositiossa.
Fyysinen tila: kävelee kuin lihavat, vaikka onkin normaalipainon rajoissa.
Sosiaalinen tila: kertoo käyttävänsä rahat heti kun ne saa. Toivoo saavansa lisää palkkaa kustantaakseen kalliin peliharrastuksen. Ei suostu kertomaan mistä pelistä on kyse.
Diagnoosi: seksi-, shoppailu-, seksiriippuvuus ja epäily alkoholismista.
Hoitosuunnitelma: otetaan BPeth, PVK ja ulostenäyte varmuuden vuoksi. Arvotaan satunnaisia huumesouloja ja puhallutetaan pari kertaa.
Ehkä esimies on itse avun tarpeessa?! :D Tuli ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä esimies on itse avun tarpeessa?! :D Tuli ensimmäisenä mieleen.
Siksikin tuollaista epämääräistä vihjailua esimiehiltä ei pitäisi sallia, ja työntekijöiden pitäisi antaa hoitaa itse asiansa ja ongelmansa, kun on monesti just jostain tuollaisesta kysymys, yritetään kiusata tai muuten savustaa/ saada olo tukalaksi kuten aplle nyt kävikin jo :/ työt vaan töinä ja sitten kotiin niille omille asioille, yksinkertaista!
Vierailija kirjoitti:
No mene ihmeessä juttelemaan, siitä voi olla sinulle hyötyä.
Mentävähän se on, jos työnantaja niin määrää.
Vierailija kirjoitti:
-Lähinnä ihmettelen, koska musta omituinen tapa toimia, etenkin kun pomo on uusi eikä edes tunne minua... :D
Etkö sä ap osaa käyttää palstan lainaustoimintoa?
Tämä. Meillä on puututtu yhden työntekijän asiattomaan käytökseen samoilla perusteilla.