Antaisitko koirasi hoitoon henkilölle, joilla ei ole kokemusta koiran hoidosta?
Haluaisin hankkia lisätuloja esim. hoitamalla eläimiä, mutta minulla ei ole kokemusta tästä, rakastan kyllä eläimiä todella paljon ja muuten olen todella vastuullinen.
Kommentit (4)
No mun koira on niin kiltti että eipä siihen kokemusta tarvita että osaa viedä sen lenkille, antaa ruokaa ja vaihtaa vedet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Kun otat koiran hoiton omistaja kerto koiran tarpeet ja tavat.Jos olet rehti suora ,vastuun tuntoinen onnistut.Taskurahaa saat jos vain ulkoilutat koiria,Moni vanhus omistaakoiran ja ei jaksa rittävästi ulkoilutaa sitä.Selaiselle olet taivaan lahja.Kuin lomailijoille tai työ keikaa tekeville eri kaupunkeihin. Mutta sovi Heti hinnasta, raha heti.Muuten jäät ilman korvaus.
Selvennän siis vielä, että olen ihan aikuinen ihminen, mutta en tällä hetkellä pysty sairauden vuoksi työskentelemään, mutta juuri tuollaiset koiran ulkoilut ja ruokinnat sun muut kyllä onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
No mun koira on niin kiltti että eipä siihen kokemusta tarvita että osaa viedä sen lenkille, antaa ruokaa ja vaihtaa vedet.
Niin ajattelin itsekin, että jonkun kiltin ja koulutetun koiran hoitaminen onnistuisin minulta varmaan ihan hyvin. Sitten jos on vähän rajumpi tapaus en ehkä olisi paras henkilö, koska en välttämättä osaisi toimia oikein jos koira ei lainkaan tottele ja olisi isokokoinen jolloin vaikea hallita. Toinen mitä mietityttää, että jos hoitaisin koiraa pidemmän aikaa ja koira sattuisi sairastumaan niin osaisinko tulkita sairauden merkit kun en tiedä miten kipeät koirat käyttäytyvät.
Hyvä idea. Kun otat koiran hoiton omistaja kerto koiran tarpeet ja tavat.Jos olet rehti suora ,vastuun tuntoinen onnistut.Taskurahaa saat jos vain ulkoilutat koiria,Moni vanhus omistaakoiran ja ei jaksa rittävästi ulkoilutaa sitä.Selaiselle olet taivaan lahja.Kuin lomailijoille tai työ keikaa tekeville eri kaupunkeihin. Mutta sovi Heti hinnasta, raha heti.Muuten jäät ilman korvaus.