Mistä suht edulliset mutta hyvännäköiset silmälasit Helsingissä?
Olen ihan ummikko silmälasiasioissa, mutta nyt on tullut se hetki elämässäni, kun tarvitsen selvästi elämäni ensimmäiset silmälasit. Olen aika tarkka ulkonäköaisioiden suhteen ja jotta kykenen laseja myös käyttämään, tulisi niiden olla mahdollisimman yhteensopivat ja imartelevat kasvonpiirteisiini (olen nainen).
Lähimmillä ystävilläni ei ole laseja enkä yhtään tiedä, miten kaikki eri optikkoliikkeet eroavat toisistaan tai edes sitä, miten niissä kannattaisi asioida, miten tunnistaa hyvän tarjouksen huonosta jne.
Suurin rajoite itselläni on budjetti, joka juuri tällä hetkellä ei ole kovin suuri. En silti halua tinkiä lasien ulkonäöstä (merkkikehykset eivät kuitenkaan ole pakolliset).
Osaatteko suositella optikkoliikkeitä, joissa on hyvä valikoima myös hieman edullisempia kehyksiä? Onko jossain liikkeessä tavallista parempaa palvelua tai työntekijöitä, joilla oikeasti on esteettistä silmää ja taitoa tarjota asiakkaalle kehyksiä, jotka sopivat hänen persoonaansa ja kasvonpiirteisiinsä? Itselläni ei ole mitään käsitystä, millaiset lasit haluaisin (tiedän vain, etten tykkää mistään persoonattomista hopeanvärisistä metallikehyksistä), joten tyylitajuinen asiakaspalvelija olisi iso apu.
Kaikki vinkit tässä asiassa ovat tervetulleita!!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Keops
No sinne ei ainakaan jos budjetti ei ole tonnin luokkaa. Specsaversilta kannattaa aloittaa ja jos ei löydy sopivaa niin järjestyksessä Silmäasema ja Instru. Vaikka Specsavers on ns edullisempi optikkoliike enkä ole sieltä löytänyt vielä mieleisiä kehyksiä niin palvelu on aina ollut ensiluokkaista.
Specsaversiltä saat kahdet lasit yksien hinnalla.
Soecsavers on muiden optikkojen halveksima paikka. Silmäasema tai Nissen 👍🏻
En suosittele asioimista Instrumentariumissa. Inhoan niiden henkilöstöpolitiikkaa.
V. 2019 niiden työtekijöitä nöyryytettiin koulutuksessa. En anna anteeksi, enkä unohda! (olen ent. asiakas)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab65d474-1575-445a-98bd-c643b027dca5
.
Suosittelen Specsaversia.
Synsamilta hankin just itse lukulasit ja toimistolasit. Siellä oli tajuttoman iso valikoima erilaisia laseja, ilmainen tarkastus, sai kahdet yhden hinnalla, erinomaista palvelua. Kävin vertailemassa hintoja Instrulta ja Synsam oli paljon edullisempi kaiken lisäksi.
Keops