Illalla kello 21 puheenjohtajat Sanna Marin (sd.), Riikka Purra (ps.) ja Petteri Orpo (kok.) ottavat yhteen Ylen tentissä.
Jokohan Marin kertoo myös demareiden politiikasta, vai tyytyykö edelleen vain haukkumaan Kokoomusta ja syyttämään oppositiota kaikesta?
Kommentit (1541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin on vaan hemmetin hyvä. Hemmetin hyvä.
Vahva poliittinen vasemmistolainen aate, jonka tuo avoimesti esiin
Aina käsi veronmaksajan taskuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin on vaan hemmetin hyvä. Hemmetin hyvä.
Vahva poliittinen vasemmistolainen aate, jonka tuo avoimesti esiin
Se on hyvä se.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuota konekivääripuhetta jaksaa kuunnella.
Minä
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin puheen jäkeen kukaan ei muista mitä Petteri O. sanoi.
Itse muistaa, koska petteri oli parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin ehtii puhua tuplasti enemmän kuin Orpo.
Mutta vähemmän asiaa.
Puhuu kuin papupata, peittääkö asiantuntevuuden puutteen puheen nopeudella?
Fiksu ymmärtää, että lauseet pitää voida sanoa loppuun, kun toimittaja yrittää keskeyttä lauseita.
Ei oo petteri eikä sanna mitään järjenjättiläisiä, kyllä riikka taitaa olla nyt paras. Kohta kuulemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä
Minä myös.
Riikan vuoro. Mahtaako hermoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon mukaan Suomessa on 100 000 avointa työpaikkaa plus piilotyöpaikat päälle. Mistä hän tuon luvun repi?
Lisäksi kokoomus hokenut niin kauan työttömien olevan laiskureita, jotka eivät edes halua töihin, että työnantajat eivät varmasti työttömiä rekrytoi.
Ja miten vajaan kuuden sadan euron työmarkkinatuki voi olla kannustinloukku???
Yritykset ottavat yhteyttä jatkuvasti työkkäriin, kun on kumma, ettei hakijoita löydy. Avoimia työpaikkoja siis on. Joko työ ei maistu tai sitten palkkaus ei miellytä.
Yrityksen haluavat niitä 9 euron/päivä orjia ja muuta halpatyövoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin taas kiertää kysymyksen jälleen ja olen täysin erimieltä hänen kanssa, toivottavasti ei voi vaaleja. Persut pyörittää päätä ja kokoomus nauraa.
Kokoomus nauraa, kun Marin puolustaa heikoimpien ihmisten toimeentuloa ja ehdottaa, että rikkaimmilta voisi verottaa hieman enemmän.
Millainen ihminen nauraa, kun heikoimpia yritetään puolustaa?
Onko ahneudella mitään rajoja, kun kokoomuslaiset pyörittelee tuolla päätää sille, kun Marin ehdottaa, että varakkaimpien veronkiertoa ja porsaanreikiä pitäisi tilkitä?
Kukahan ne yhteiskunnan heikompiosaiset elättää sitten, kun hyvätuloisemmat nitistetty veroilla?
Lisääkö velkaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on jo vähän pelottava.
Sanna Marin on lähinnä nolo. Hävettää, että kukaan on haksahtanut luulemaan, että tuo nainen voisi toimia pääministerinä. Luoja, pelasta meidät tuolta SDP:n vasemmistoidiotismilta.
Vierailija kirjoitti:
Koulutukseen pitää satsata, eikä sille satsaamiselle tunnu olevan mitään kattoa olemassa. Satsataan koko valtion budjetti koulutukseen ja otetaan vielä toinen mokoma velkaa (ja satsataan sekin raha koulutukseen).
Ja silti peruskoulunsa päättävistä osa ei osaa lukea, kirjoittaa eikä laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon mukaan Suomessa on 100 000 avointa työpaikkaa plus piilotyöpaikat päälle. Mistä hän tuon luvun repi?
Lisäksi kokoomus hokenut niin kauan työttömien olevan laiskureita, jotka eivät edes halua töihin, että työnantajat eivät varmasti työttömiä rekrytoi.
Ja miten vajaan kuuden sadan euron työmarkkinatuki voi olla kannustinloukku???
Yritykset ottavat yhteyttä jatkuvasti työkkäriin, kun on kumma, ettei hakijoita löydy. Avoimia työpaikkoja siis on. Joko työ ei maistu tai sitten palkkaus ei miellytä.
Ja mikäs oli palkka ja työolosuhteet?
Pm on hen kise sti ep äw akaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä
Minä myös.
Sdp ei onneksi voita vaaleja
Pu-hu-kaa oi-ke-in hi-taas-ti.
Nyt vuorossa Purra! 🙈
Voi luoja! Suomi ei voi käpertyä, niin kuin persujen linja on!
Kun puhuu noin hitaasti, ei ehdi sanoa paljon.
Ma+ukysymyksestäkin voidaan neuvotella. Uskomatonta.