Tunnen henkilön jonka kämppä on suoraan kasarilta eikä hän koskaan ole syönyt hesessä.
Kämpässä on putkitelkkari ja kalusteita ei olla uusittu tai remppaa ei olla tehnyt sitten 80-luvun. Putkiremppa ehkä sillä taisi olla.
Kuulemma hän ei koskaan ole tykännyt pikaruuasta.
Millaisia erikoisia tuttuja teillä on?
Kommentit (38)
Aika surullista, jos jollekin oikeasti on "kunnollisen" ihmisen mittari se, että on syönyt Hesburgerissa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan syönyt Hesessä? No eipä ole paljoa menettänyt.
Olen käynyt ensimmäisen ja viimeisen kerran. Toista kertaa en mene. Oli kauheaa kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Sit tyypillä on älypuhelin :D
Sillä on Doro.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
ap on pösilö
Haista sä paskat.
Ap
Hän on varmaan onnellinen ja tasapainoinen ihminen :)
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan onnellinen ja tasapainoinen ihminen :)
Alko-ongelmainen. Työpaikat tulee ja menee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, palstalla taitaa olla elämäntapa pummeja joitten kalusteet on kierrätyskeskuksesta.
Kuulumme ylimpään tulodesiiliin ja meillä on kalusteita sekä kierrätyskeskuksesta että kummankin vanhemmilta. Umpipuuta kylläkin, ei ole tyydytty lastulevyyn. Jotenkin ihan viime vuosituhannelta ajatus että vain kaupasta uutena ostettu on hienoa.
"Ylimpään tulodesiiliin". Nolo.
Minulla on n. sata vuotta wanhoja huonekaluja suurin osa. Muutama moderni joukossa. Ei ainoatakaan Ikeaa ja Jyskiä. Lastulevyä ja muovia ei löydy tästä talosta.
Vierailija kirjoitti:
fiksu, ei kuluta, ei ole mainosten uhri.
No mä katson televisiota, mutta en silti kuluta tai ole mainosten uhri.
Sivistyneistö katsoo yle areenaa. Mulla on vapaapäivä ja olen kohta katsonut kokonaien tuotantokauden Pasilaa :D Tällaiset päivät on kyllä harvassa, ja viihdyn myös kirjojen parissa.
Miten tuo kasarikämppä ja hesellä käymättömyys edes liittyy toisiinsa? Hese on ollut kasarillakin eli siellä käyminen ei tee kenestäkään nykyaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan syönyt Hesessä? No eipä ole paljoa menettänyt.
Olen käynyt ensimmäisen ja viimeisen kerran. Toista kertaa en mene. Oli kauheaa kuraa.
Kukaan ei varmaan odotakaan hirveästi pikaruokaloilta, mutta eikö nämä silti ole makuasioita? Itse tykkään hesburgerista niiden majoneesissa uivien hampurilaisten takia, joka saa mäkin ja burger kingin mun mielestä liian kuivilta. Toiset ei voi sietää.
Kävin viime kesänä tätini luona ja siellä näyttää ihan samalta kuin 80-luvulla. Mitä sitten. Siistiä oli.
mikä tää hese on, siitä aina silloin tällöin kirjotetaan?
Mietin eri paikkoja mutta ainoa mihin noi jotenkin saan noi kirjaimet on hiekkakuoppa, mutta miks joku sinne menis syömään, on niin rumiikin.
Mmm... Oma huushollini on 1880-luvulta ja syön 1950-luvun malliin. Putkiradio on ja sähkökin tulee ja menee. Vesikin kun jaksaa kantaa. Nykyaikaa edustaa tämä läppäri ja sen reititin. Joskus käyn vielä hesessäkin...jos kulkeudun maalikylään jossa semmoinen on.
Mun kodissa ei ole muuta kuin Ikeaa. Hyvää perus käyttötavaraa sieltä saa niin miksi en sitä ostaisi? Miksi käyttäisin enemmän rahaa toisenlaiseen lastulevyyn? Samanlailla ne Artekit on lastulevyä ja pinnoitettu viilulla. En mä ala maksamaan jostain suomalaisesta designista (joka on himputin rumaa vielä) ja sano, että tää on laatua. Sitä kun se ei todellakaan ole.
Sit tyypillä on älypuhelin :D