Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi ilman " loppuun asti menoa" ??

25.11.2006 |

Täällä tämä yks kovasti miettii että ollaankos tässä raskaana vai ei...Miehen kanssa touhuillaan aina seksin yhteydessä alku ilman kondomia ja noin puolessa välissä sitten pussia päälle. Näin siks että vauvakuumetta ei vielä kovasti paljon ole (tai yritän saaha edellisten raskauksien kiloja ensin pois), mutta uusikaan tulokas ei olis katastrofi ja ilman on kumminkin mukavammin + koskaan ei olla mitenkään toistä päin kattomalla raskaaks todellakaan tultu, jos ymmärrätte ;)

Mutta nyt rinnat on silleen tutulla tavalla kipeet, menkat myöhässä (tosin en muista satavarmana tarkkaa päivää koska viimiset oli) mut muistien mukaan nyt myöhässä...mutta mutta mä olen myös yhden kerran käyttänyt ovestin voidetta (joka on siis tarkotettu vaihdevuosista kärsiville ja mun tapauksessa kuiviin limakalvoihin) ekalla alotuskerralla oireita oli aika samantyylisiä mutta vasta kahden-kolmen viikon käytön jälkeen 2krt viikossa. Nyt vaan siis yhden ainoan kerran. Äh, en tie, testin ostin kyllä tänään ja hetihän tuo tekis mieli tehdä vaan kaipa aamuun tarttis oottaa!!

Jotenkin on olo että en missään tapauksessa voi olla raskaana, kun ei kerta loppuun asti ei olla kertaakaan menty ja tosiaan mitään superhedelmällisiä ei olla ennenkään oltu..toisaalta taas...

melkeen niinko ahistaa ;) Olis kiva kuulla kokemuksia niiltä jotka on tullu samalla metodilla raskaaks?? Tiedän että mikään " ihme-raskaus" tää ei kumminkaan olis ;D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tää kauheesti, niin nostan tän ylemmäs et kaikki lukee ja pistelee vastauksia ja kokemuksia :) !

Vierailija
2/2 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlainen tilanne, tätiä ei näy..tuolla haaveilijoissa kans sivuttiin aihetta..laittakaas ihmiset kokemuksia, onko kukaan tullut raskaaksi esim. " touhutippoista" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla