Ikityylitön leopardikuosi on muodissa. Aiotko pukeutua siihen?
Minä en aloita nyt, kun en ole eläissäni sitä päälleni pukenut.
Entä te?
Kommentit (29)
Huiveja on edelliseltä muotikaudelta jemmassa. On erittäin pukeva kuosi, jos on vähän pumperoita vartalon profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole oikein eläinkuosinainen.
En mäkään. Eläimet pitäköön oman tyylinsä, mä omani.
Mä pitäisin, mutta mulle ei vaan natsaa millään. Oon enemmän sellainen raikas sini-valko-skandi-nainen.
Oli muodissa tai ei, se vanhentaa ketä tahansa.
Mulla on komerossa Inwearin leopardikuosinen kynähame, pitäisköhän kaivaa se kevääksi esiin. Harmaa/mustasävyinen kylläkin ettei ihan se perus riittaväisäs-malli.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt leopardikuosia, enkä todellakaan aio edes harkita aloittamista. Antaa kantajastaan halvan kuvan.
Mites nämä leopardikuosit merkkivaatteissa, nekin antaa halvan kuvan? Leopardikuoseja on moneen lähtöön, sellainen lumppuliikkeen tietyn värinen voi antaa halvan vaikutelman, jos se näyttää halvalta leopardikuosilta.
Mulla oli nuorena leopardikuosinen yöpaita. Sen mallikin oli kuin suoraan Tarzanin Janen asusta.
Silloin se oli ihan kiva mutta ei enää. Mä en vaan tykkää.millään. se näyttää niin juntille ... ja joissakin tapauksissa säälittävälle.
Siinä on niin semmonen " huomaa ja rakasta mua pliis" leima.
Leopardikuosi ja terveyskengät :) Joo, ei kiitos. Mun ikäisille 50+ se oli se 20-30 vuotta vanhempien sukulaisnaisten tyyli. Eräs tällainen jahtasi muinoin miestäni baarissa, vaikka olikin meidän ikäinen. Leopardimekko ja terveyskengät.