Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikityylitön leopardikuosi on muodissa. Aiotko pukeutua siihen?

Vierailija
21.03.2023 |

Minä en aloita nyt, kun en ole eläissäni sitä päälleni pukenut.

Entä te?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten ostin sitä olevan kauluspaidan, joten aion pitää.

Vierailija
2/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa. Onko se silloin leopardikuosi jos värit on eri mitä siinä perinteisessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sopii kuumille naisille niin parempi onkin kun ap ei laita päälleen.

Vierailija
4/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
5/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion! Pidin jo viime kesänä.

Vierailija
6/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii tosi hyvin ne ruskean sävyt. Ikävä kyllä kuosi ei sovi tyyliini. Harmi kun ruskeita vaatteita on yleensäkin niin vähän.

Vierailija
7/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo hienon pellavasekoitekankaan leopardikuosissa ja suunnitelmissa on tehdä siitä hieno kesämekko! Kankaan värit ovat tosin aika maltilliset.

Vierailija
8/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin jo hienon pellavasekoitekankaan leopardikuosissa ja suunnitelmissa on tehdä siitä hieno kesämekko! Kankaan värit ovat tosin aika maltilliset.

Leopardikuosinen mekko saa olla korkeintaan reiden puoliväliin tai se on liian pitkä.

Vierailija
9/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole oikein eläinkuosinainen.

Vierailija
10/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi mekko ja leggingssit. Pitäisikin pukea yhtaikaa, näyttäisin varmaan aika turrilta :D

Mekko on aika hieno, mutta ei ihan joka illan vaate. Leggarit taas jopa koirankusetukseen melkein liian hirveät.

Vierailija
11/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, onko se muodissa? Olen aina rakastanut leopardikuosia ja aion jatkossakin pukeutua siihen, mutta mahtavaa, jos valikoima paranee entisestään!

Vierailija
12/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylittömänä pidetään yleensä sellaista, joka on mennyt pois muodista. Jos jotain pidetään av:lla tyylittömyyden huippuna, se on varmuudella tulossa seuraavaksi muotiin. MOT.

Vierailija
13/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut leopardikuosien käyttämisen vuosikymmeniä sitten, enkä koskaan lopettanut!

Vierailija
14/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiini osui you tubessa tyylivideo jossa selviteltiin kissaeläinkuosien tyylieroja, nähtävästi printin koko, materiaali, kaikki muu mikä vaatteessa voi muuttua vaikuttaa siihen, onko tuo mauton vai chic. Ja varmasti eduksi jos on huoliteltu muuten.

Mutta on se aika kiva vähän suttuisenakin. Silloin siinä on huumoria ja ehkä itseironiaa, mikä ei yleensä rumenna ketään.

Vierailija
15/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut leopardikuosien käyttämisen vuosikymmeniä sitten, enkä koskaan lopettanut!

Vierailija
16/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Se on ollut aina vähän tyylitön ja arveluttava. Haisee niin voimakkaasti rahvaalle.

Vierailija
17/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii todella suurta eleganssia ja riittävää ikää pitää leopardikuosia.

Vierailija
18/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt leopardikuosia, enkä todellakaan aio edes harkita aloittamista. Antaa kantajastaan halvan kuvan.

Vierailija
19/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmiini osui you tubessa tyylivideo jossa selviteltiin kissaeläinkuosien tyylieroja, nähtävästi printin koko, materiaali, kaikki muu mikä vaatteessa voi muuttua vaikuttaa siihen, onko tuo mauton vai chic. Ja varmasti eduksi jos on huoliteltu muuten.

Mutta on se aika kiva vähän suttuisenakin. Silloin siinä on huumoria ja ehkä itseironiaa, mikä ei yleensä rumenna ketään.

Tämä. Siinä todella on itseironiaa.

Vierailija
20/29 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on löysä, polvipituinen, leopardimekko. Käytän paksujen mustien sukkisten ja maihareiden kanssa. Kesällä yhdistän korikassiin ja valkoisiin tossuihin.

Päädyin ostamaan mekon kun näin tyylikkään rouvan jolla kaikki muut vaatteet olivat mustia ja takin alta pilkahteli leopardimekko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän