Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia koepaloissa kestää?

Vierailija
20.03.2023 |

Mennyt jo kolme viikkoa ilman viestiä koepaloista (syöpä). Onkohan huono merkki?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaa ja kysyy. Ehkä joku ilmoittaisi kiireellä jos olisi tarvetta, mutta Suomessa ei ole varmaa. Tuskin monella on mitään sairautta, vaikka käy koepalassa.

Vierailija
2/9 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vain ruuhkaa. Ei tuo ainakaan huono merkki ole, kun ei ole tullut puhelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos soittaa ja kysyy. Ehkä joku ilmoittaisi kiireellä jos olisi tarvetta, mutta Suomessa ei ole varmaa. Tuskin monella on mitään sairautta, vaikka käy koepalassa.

Luulisin että toisinpäin, koska jos koepaloista löytyy jotain niin pitää laatia joku jatkosuunnitelma siihen liittyen. Silloin kestää kauemmin kuin jos olisi vaan "ei hätää" tilanne. Ap

Vierailija
4/9 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittele sinne syöpäpolille ja kysy asiasta.

Vierailija
5/9 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että toisinpäin, koska jos koepaloista löytyy jotain niin pitää laatia joku jatkosuunnitelma siihen liittyen. Silloin kestää kauemmin kuin jos olisi vaan "ei hätää" tilanne. Ap

No ei oikeastaan. Niillä on valmiit sapluunat olemassa ja ne käydään lääkärin kanssa läpi kun tilanne on tuo. Enemmän olisin huolissani siitä, että se sinulle ilmoittaminen on unohtunut.

Vierailija
6/9 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä uskaltaisi vetää sellaisia johtopäätöksiä. Jos vaan kysyy, onko joku numero siellä. Voit valita itse hoitosi ylipäänsä, ei kai ilman lupia joku kirjoittele suunnitelmia.

Vierailija
7/9 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ilmottaa heti, jos jotain löytyy. Suunnitelmat ja mahdolliset lisätutkimukset sitten. Pitäisin hyvänä merkkinä, jos kestää. Ei ole kiire ilmoittaa. Toki voit yrittää itse kysellä jo.

Vierailija
8/9 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 - 4 viikkoa on aika perus kesto tuloksista riippumatta.

Vierailija
9/9 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää itse varata soittoaika lääkärille että saa tulokset. Myöskään jatkotutkimuksiin ei lähetetty ennen kuin itse näin omakannasta että sitä oltiin suositeltu.

Mä olen kohta 2 kk odotellut lopullisia tuloksia. Syöpätausta. Kuin löyhässä hirressä olisi, ei osaa keskittyä mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi