Siis mikä joitakin ihmisiä oikein vaivaa?
Minulla on tuttava, joka on jatkuvissa talousongelmissa. Jos hänelle ei lainaa rahaa, hän hikeentyy. Lisäksi hän valehtelee ja salailee asioita. Hän on myös aika ajoin erittäin raivostuttava: tiuskii aivan mitättömistä asioista. Hän muhinoi tietämättämi erään rentun kanssa ja hankkiutui tälle paksuksi. Kun hän ei enää voinut salata raskauttaan, hän ilmoitti siitä minulle ja syytti minua siitä, kun en ollut pelastanut häntä. Ja kun viimeksi yritin puhelimessa ohjeistaa häntä, miten sinun kannattaisi yrittää alkaa elää, hän lähetti minulle puhelun jälkeen tekstiviestin, jossa hän kertoi puhelun olleen outo. Itse hän jankuttaa koko ajan siitä, kuinka häntä kiusataan. Miten siis auttaa tällaista ihmistä?
Kommentit (29)
Joillakin ihmisillä on tosiaan joku lukko päällä jos niitä kritisoi selkeästi huonoista ominaisuuksista. He eivät vastaa kun niiltä kysyy miksi käyttäydyt niin ja niin. Kysymys: Miksi valehtelet? Vastaus: ---. Sen jälkeen aletaan puhua ihan jostain muusta.
Jus sun nimi alkaa J kirjaimella, niin oot aika heikoilla jäillä ja mä nauran viimeisenä 😂
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä on tosiaan joku lukko päällä jos niitä kritisoi selkeästi huonoista ominaisuuksista. He eivät vastaa kun niiltä kysyy miksi käyttäydyt niin ja niin. Kysymys: Miksi valehtelet? Vastaus: ---. Sen jälkeen aletaan puhua ihan jostain muusta.
Totuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä: hän kertoi, että hän ei voinut ryhtyä parisuhteeseen lapsen isän takia sen vuoksi, että hänen vanhemmillaan oli ollut toimimaton avioliitto, mutta että he eivät kuitenkaan eronneet, vaan pysyivät yhdessä niin kauan, kunnes toinen vanhemmista kuoli. ap
Tää on huippu. Pitäisköhän munkin syytellä mun isovanhempia kun ne eros. Tuli hirveet psyykkiset traumat. Niisk!
Vanhempien alistama tapaus?
Varmaan joku amismisukka, joka on pamahtanut paksuksi ekan törmäämänsä miekkosen kanssa.
Miks joku vaivaa päätään "tuttavan" asioilla ja kysyy mikä näitä vaivaa?
Anna sille rahatukko kouraan niin eiköhän se ole vähän aikaa hiljaa ja tyytyväinen.
Äyskiminen voi johtua niistä rahaongelmista.