Jos sun pitäis kalustaa tyhjä asunto 4 hlö, mistä ostaisit
Mikähän olisi edullisin paikka. Jos toria ei oteta lukuun. Ikea? Tarvitsis melkein kaiken, 2-3 sänkyä, säilytyskalusteita, tv-tasoksi sopiva kaluste (mietin jotain missä vois säilyttää samalla tavaraa) ruokaryhmän, astianpesukoneen, pyykinpesukoneen, kattiloita, paistinpannun, veitsiä yms ruuanlaitto välineitä.
3h keittiö kyseessä. Kotiin kuljetettuna, kun ei ole itsellä kuljetus mahdollisuutta. Ja budjetti on hyvin rajallinen.
Kommentit (28)
No helpoimmalla pääset Ikean tms. kanssa. Sieltä saa kaiken kerralla kotiin kuljetettuna.
Vierailija kirjoitti:
Taasko sä olet eronnut?
mutta taas minulla on 1 uusi elatusmaksujenmaksaja lisää kustantamassa asunnon kalustusta. käykö kateeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko sä olet eronnut?
mutta taas minulla on 1 uusi elatusmaksujenmaksaja lisää kustantamassa asunnon kalustusta. käykö kateeksi?
Ei todellakaan. Olisi pahin painajaiseni joutua yh-äidiksi, jonka kaikilla lapsilla on eri isä.
Vierailija kirjoitti:
Kalusteita, ostaisin kalusteita.
Kysyttiin mistä ostaisit, ei mitä ostaisit.
Jos halvimmalla mahdollisella niin sukulaiset ja tori.fi ja Ikea. Huonekaluja saa käytännössä melkein ilmaiseksi, jos ei ole väliä tyylillä ja on valmis hakemaan pakulla.
Muuten taas esimerkiksi Isku tai Asko tai Vepsäläinen tms
Oletko p a k o l a i n e n vai miksi sinulla ei ole edes perusastioita?
Rajallisella budjetilla ei ole mitään järkeä mitään tv-tasoja ostella. Ihan vain pakolliset alkuun. Sitten pikkuhiljaa lisää.
Kalusteet ikeasta, kodinkoneet tyyliin Gigantin netistä. Netistä siksi, että vältyt niiltä myyjien pakkopaskanjauhannalta "osta Sähköliittymä, osta vakuutus, osta sitä osta tätä"- jota myymälä itse kutsuu "haluamme vain varmistaa että asiakkaallamme on asianmukaiset laitteet ja varusteet"- palveluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä muutin kotoa 22 vuotiaana, ei mulla ollut kuin auto ja selkärepullinen vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä muutin kotoa 22 vuotiaana, ei mulla ollut kuin auto ja selkärepullinen vaatteita.
Ja sulla oli silloin 3 muutakin ihmistä mukanasi? Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sikiävää sorttia olet, kun 22-vuotiaana oli jo 3 lasta, joiden kanssa muutit kotoa :D
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta löytyy kaikki.
Ei tietääkseni pesukoneita yms. myydä siellä.
Jysk, Ikea, Sotka. Kotiinkuljetuksella. Jos ei itsellä ole kuljetusmahdollisuutta, niin toi on ainoa järkevä ratkaisu. Ilman astianpesukonetta pärjää, ehkä ilman pyykinpesukonettakin.
vai 4 henkilöä pitäisi saada asuntoon. no, kiinalaisilta varmaan ensin kysyisin. eikös ne tuo maahan henkilöitä kohtuuhinnalla.