Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään seksiä

Apua
20.03.2023 |

Oon 19 v neitsyt ja löytänyt vihdoin potentiaalisen kumppanin. En harrasta yhden yön juttuja ja voisin kuvitella menettäväni neitsyyteni tälle suhteelle. Olen mielestäni kaunis ja hyvä kroppainen lukuunottamatta sitä että olen hyvin epävarma intiimeistä alueista ja läheisyydestä seksuaalisessa mielessä. Olen kasvanut hyvin tiukassa uskonnollisessa ryhmässä jossa opin häpeämään seksuaalisuutta, mulla on myös hyvin rikkinäinen isäsuhde. Koen olevani aika seksuaalinen mutta minulle sormet, tamponit yms. sisälläni tuottavat enemmän tai vähemmän kipua. En myöskään kykene puhumaan tästä miehien kanssa. Olisi ihanaa olla jo kokenut ja pystyä antamaan tälle nykyiselle kumppanille hyvää seksiä ja muutenkin läheisyyttä. Houkuttaa ajatus siitä että hakisin kokemusta ihmissuhteesta jolla ei ns. olisi väliä enkä pilaisi mitään. Mutta sitten tavallaan se olisi jo pettämistä koska tapaillaan. Lisäksi se että haaveilen kuitenkin tosi rajusta kohtelusta ja pidän kuristamisesta yms. Tuntuu niin monimutkaiselta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu!

Vierailija
2/8 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseseksi on ratkaisu!

Sulle tekis hyvää hidas kuohinta!!

Vierailija
4/8 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pokaystäväsi kullin kokoinen dildo ja harjoittele sillä etukäteen. Sitten hankit oikein seksikkäät hepeneet ja leveän kaulapannan jonka pyydät miehesi kiinnittämään kunnolla ja riittävän tiukalle jolloin tämä ajaa kuristamis asian. näin ei miehesi säikähdä heti alkuunsa kuristamisfetissiäsi.

Vierailija
5/8 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki pokaystäväsi kullin kokoinen dildo ja harjoittele sillä etukäteen. Sitten hankit oikein seksikkäät hepeneet ja leveän kaulapannan jonka pyydät miehesi kiinnittämään kunnolla ja riittävän tiukalle jolloin tämä ajaa kuristamis asian. näin ei miehesi säikähdä heti alkuunsa kuristamisfetissiäsi.

Säälittävä ääliö!!

Vierailija
6/8 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitatte vähän kerrallaan! Ensin vaan lähelläoloa, vähän kerrallaan teette pieniä juttuja, joista molemmat pitää. Ei asioita opi muuten kuin harjoittelemalla! Kaikkia on jännittänyt alussa!

Vierailija
7/8 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseseksi on ratkaisu!

Sulle on parasta hidas kuohinta!

Vierailija
8/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat epävarmalta ja olet vielä aika nuorikin.

Eli sun on syytä kypsytellä mieltäsi vielä aivan rauhassa.

Kun koet että parasta on vasta papin aamenen jälkeen ja kun olet kypsä keskustelemaan tuolta pohjalta kaikista asiaan liittyvistä seikoista mahdollisen vakavasti otettavan ehdokkaan kanssa, niin alat olla kypsä etenemään asiassa konkreettisesti, sitten siis papin aamenen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan