Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholisti, miten raitistuit?

Vierailija
20.03.2023 |

Mikä sai sinut lopettamaan viinanjuonnin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin meemikuvan keskustan whatsup-ryhmälle ja nyt oltu jo 2 viikkoa ilman jalluryyppyä serkkutytön kansa!

Vierailija
22/25 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin ja aloin harventamaan juomiskertoja. Ensin jokapäiväinen vaihtui keskiviikkoon + viikonloppuun, sitten viikonloppuun, sitten toiseen viikonlopun päivään. Nyt juon max 2 päivänä kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Myllyhoidon hoitolaitoksessa. Oon nuori ja ulkonäöstä ei uskoisi että oon alkoholisti.

Vierailija
24/25 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin meemikuvan keskustan whatsup-ryhmälle ja nyt oltu jo 2 viikkoa ilman jalluryyppyä serkkutytön kansa!

Onneksi sentään työpaikan viinakaappi on konjakkia täys.

Vierailija
25/25 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin dokaamisen vetämällä pääni yltympäriinsä jeesus-teipillä. Nyt en näe viinapullojakaan, saati että pystyisin suuhuni mitään laittamaan. Olen nyt ollut juomatta ja syömättä 3 päivää, alkaa vähän heikottaa. Luultavasti joudun tämän kokeeni lakkauttamaan sen vaarallisuuden vuoksi, nälkä ja oikea janohan tässä tulee. Pitäneekin lopettaa tämä koe hetkeksi, ottaa neuvoa- antavat ja siirtyä seuraavaan lopetusyritykseen. Olenkin varannut makuuhuoneeseeni 100kg sementtiä ja öljytynnyrin puolikkaan. Aion seuraavaksi muurata pääni tuohon öljytynnyriin. Päällä seisomiseksihän se menee, mutta tuleepa oltua juomatta. Suosittelen kaikille liikaa mielestään tenuttelusta innostuneille.