Miksi sairaanhoitajakoulutukseen
Miksi sinne menee niin paljon päihde- ja mt-ongelmaisia? Helppo sisäänpääsy tietysti houkuttaa hoitoalalle, mutta miksi erityisesti sairaanhoitajiksi heillä on niin kova hinku?
Kommentit (7)
Se on yksinkertaista: järkyttävän hyvä palkka, tekee yksin työtään etänä toimistossa, koko kesä lomaa ja ei mitään vastuuta varsinkaan ihmisistä.
Eihän pääse. Mulla vaati psykiatrin haastattelun 6 vuotta vanhan mt-diagnoosin vuoksi.
Lähihoitaja ja sh on sitten kaksi eri asiaa.
Millä perusteella sinne on helppo päästä? Lähihoitajaksi joo mutta ei sairaanhoitajaksi
Vierailija kirjoitti:
Se on yksinkertaista: järkyttävän hyvä palkka, tekee yksin työtään etänä toimistossa, koko kesä lomaa ja ei mitään vastuuta varsinkaan ihmisistä.
Siis anteeksi mitä? Missä sairaanhoitajat tekee etätyötä toimistossa, ja lomailee koko kesän? Kerro heti, niin haen sinne töihin!
Kun mä opiskelin sairaanhoitajaksi tuli monesti puheeksi, että jotkut hakevat valinnallaan tiedostamattomasti itselleen hoitoa. Saatan allekirjoittaa tuon edelleenkin, mun erikoistumisala oli psykiatria.
Samanlainen houkuttaa samanlaista. On vissiin mukavampi mennä samaan työpaikkaan kun on saman henkisiä kavereita.