Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sairaanhoitajakoulutukseen

Vierailija
20.03.2023 |

Miksi sinne menee niin paljon päihde- ja mt-ongelmaisia? Helppo sisäänpääsy tietysti houkuttaa hoitoalalle, mutta miksi erityisesti sairaanhoitajiksi heillä on niin kova hinku?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen houkuttaa samanlaista. On vissiin mukavampi mennä samaan työpaikkaan kun on saman henkisiä kavereita.

Vierailija
2/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksinkertaista: järkyttävän hyvä palkka, tekee yksin työtään etänä toimistossa, koko kesä lomaa ja ei mitään vastuuta varsinkaan ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pääse. Mulla vaati psykiatrin haastattelun 6 vuotta vanhan mt-diagnoosin vuoksi.

Lähihoitaja ja sh on sitten kaksi eri asiaa.

Vierailija
4/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sinne on helppo päästä? Lähihoitajaksi joo mutta ei sairaanhoitajaksi

Vierailija
5/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
6/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yksinkertaista: järkyttävän hyvä palkka, tekee yksin työtään etänä toimistossa, koko kesä lomaa ja ei mitään vastuuta varsinkaan ihmisistä.

Siis anteeksi mitä? Missä sairaanhoitajat tekee etätyötä toimistossa, ja lomailee koko kesän? Kerro heti, niin haen sinne töihin!

Vierailija
7/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä opiskelin sairaanhoitajaksi tuli monesti puheeksi, että jotkut hakevat valinnallaan tiedostamattomasti itselleen hoitoa. Saatan allekirjoittaa tuon edelleenkin, mun erikoistumisala oli psykiatria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme