Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALIKSET ' 05 marraskuun vika viikonloppu!!!

25.11.2006 |

Päivitän tämän listan:

ELIISAKU

PIPPANDII

TELL05

INSINÖÖRIÄITI

SENGI73

KUA

LEHTOVI

VUPII

KEVÄTMAMA

SUOHOMPPELI

EMPPA051

HANNAELINA77

HURTTA

MIUQU

ROSA81

UUPU

KORVAPUUSTIT

PUMP@

KALAMAMI

MARANTA

PÄÄSIÄISÄITI78

MARJU73

MELROSE

MIMI-05

MILI

ÄDÄ78

LARUSKA

FEMANA

KATI05

LAPPU

JOLLA

NOOPU

AJANKUVA

KUBLA

V.I.O.

COEAHILL

SOLANDRA

KATALIN

KOIVUPUU

PAHIS1

VUOKKO

EGO

ATYAH

NASULINA

Palaan paremmalla ajalla..mut hei

G:montako joulukorttia laitatte, teettekö itse vai ostatteko?

Tuulia

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuilen vielä taustailijoita!!

Nytkään ei ole aikaa paneutua kirjoittamiseen..Aloitin uuden pinon viikonlopulle, kun tuo oli jo kolmannella sivulla.

Miten äideillä meni eilinen tapaaminen? Missä olitte, menikö myöhään ;)

Me jouduttiin perumaan illan riennot, hiukkasen harmittaa..mutta ei voi minkään.

Nyt pitää lähtä ulkoilemaan!!

T

Vierailija
2/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 10 tunnin yöunet ja edessä 2 viikon loma, joten ehtii ja jaksaa taas pinoutuakin =)

Perjantaiset maalismammojen treffit meni kivasti. Ruoka oli hyvää ja seura mukavaa. Täytyy ottaa joskus uusiksi! Paikalla meitä oli Kua, Hippu, Kevätmama ja Atyah.

Meidän elämään ei juuri mitään uutta ja ihmeellistä kuulu. Ainoa " merkittävä tapahtuma" on se, että Lauri luopui reilu viikko sitten tuteistaan. Ajattelin vain kokeilla suostuisiko antamaan tutit pois ilman mitään suurempia jekkuja. Ehdotin sitten Laurille, että tutit voisi jo heittää roskikseen, sillä ne on pikkuvauvojen juttuja. Lauri kävi sitten hakemassa molemmat tuttinsa sängystä ja vei ne keittiön roskikseen! Äiskä oli vähän ihmeissään, mutta sinne ne jäivät. Aika helposti niistä päästiin. Ekoina iltoina nukuttaminen kesti vähän tavallista kauemmin ja muutamana yönä heräsi itkemään (onneksi kuitenkin rauhoittui nopeasti). Nyt on sitten jo nukkunut paljon aiempaa paremmin eikä olla herätty öisin kertaakaan, ihanaa!

Aika luksusta tämä lomailu tähän aikaan vuodesta! Ensi viikko vain huilaillaan ja puuhaillaan kotona ja perjantaina lähdetään sitten Leville. Toivottavasti siellä riittää lunta, sillä plussalla näyttää Lapissakin.

Hurtta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on kohta 15 mutta se voisi yhtä hyvin olla vaikka 19. Koko päivässä ei ole ollut valoisaa :(

G: Viime vuonna otin tytsän kuvan levylle ja menin valokuvakauppaan. Siellä olikin melkein ainut Suomessa oleva näppärä vekotin jolla sain jänniä kortteja. Siinä sai itse valita tausta, kuva asetettiin hiirellä sopivaan paikkaan ja kirjoitettiin ihan näppisellä teksti minkä halusi! Nyt on varmaan jo yleisempi vekotin :) Mutta tuolla otatan tänäkin vuonna kortit, hintakaan ei päätä huimannut, taisi olla n 50 senttiä kortti. Parikymmentä riittää meille hyvin.

Kohta lähetään hakemaan tytsä kotiin! Ihanaa! Eilen oli kiva ilta, meitä oli tässä meillä kolme pariskuntaa....saunottiin, syötiin ja juotiin hyvin. Illaksi mentiin katsomaan yhtyettä paikalliseen. Edelleen oli hauskaa :) Olokin ihan kohtalainen tänään, ihan kun ei olisi mitään juonutkaan. Vaikka tulihan tuota tyttöjen kanssa shotteja juotua :)

Nyt kahvia ja sit lähetään. Moikka!

Vierailija
4/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi onkin sitten ollut viihteellä, kai:). Tosin tapaamisessa ei tainnut sitten olla hirveätä ryntäystä. Tuulialle sympatiat peruuntuneesta illasta:(

Minä olen ollut käheä-ääninen pari päivää. Perjantaina lähti sitten ääni ja ei ole palannut. Muuten olo aika ok. Mitä vain maaliskuinen valvottanut vähän yöllä. Meni jo sen verran ikäväksi yö viikonloppua vasten että käytin sitten päivystyksessä. Korvatulehdus oli parempi, mutta ei osannut vielä sanoa meneekö ohi vai ei. Lisäksi otettiin nieluviljely ja soitin tulokset tänään; Ovat epäselvät. Siis angiinaa ei ole, mutta jotain siellä on. Laittavat labraan ne ja soitan huomenna uudestaan. Jospa sitten oltaisiin viisaampia. Meillä siis taitaa maaliskuisella olla joku bakteerikin, ei pelkkä virus.

Perjantaina puuhailtiin ihan suunnitellusti minun äänestäni huolimatta. Joulukulkue lasten kanssa oli kiva ja otin yhden ylimääräisenkin lapsen mukaan esikoiselle kaveriksi. Launtaina olikin sitten anoppi kylässä iltaan asti, ihan kivaa oli. Tänään käytin esikoisen luistelukoulussa ja käytiin kaupass vielä tuhlaamassa. Illalla käydään kaverien melko valmiilla rakennuksella.

Isommat lapset puuhailevat kaverien kanssa. Maaliskuisemme nukkuu päiväunia ihan hyvin ulkona, mutta hereillä ollessa on äidin perään ja vaativampi kuin normaalisti. En ihan jaksaisi aina päivästä toiseen- huoh. Nyt ollut jo viikko. Lämpöäkään ei ole, eikä pahaa tulehdustakaan, korvassa vain vielä jotain ja kurkussa pikkuisen. Oletan että menisi nyt siis joskus ohi ja saisin taas tyytyväisen pikkutytön takaisin koko ajaksi, ei vain ajoittain. Tuntuu että nyt suuttuu helposti ja siitä tulee huutokierre ja sitten haluaa äidin syliin, mutta äiti ei saa istua, vaan tyttö määrää mihin äiti menee jne. ja äiti väsähtää ja istuu tyttö sylissä ja tämä vetää hirveän huutokonsertin ja kun rauhoittuu haluaa kulkea äidin helmoissa ja mihinkään ei saa silmistään kadota. Argh.

Vierailija
5/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se sitten tuli, meinaan mahatauti perjantaina... Jouduin jättämään tapaamisenkin väliin, ja sekös harmitti. Tauti oli lyhyt, mutta raju - mahan kiertäminen alkoi jo torstaina illalla, perjantaiksi jäin kotiin, kun olo oli niin paha. Iltapäivällä tuli sitten eka oksennus, yhteensä oksensin vain 3 kertaa, joskus klo 22 aikaan pistin jo vähän leipää ja sokeroitua teetä suuhun... Vielä eilen kuitenkin välillä tuli pahanolon aaltoja, mutta muuten oli jo ihan ok. Nyt ootellaan, iskeekö tauti muuhun perheeseen...

Muuten viikonloppu on mennyt kivasti. Eilen meillä oli miehen lapsuudenkaveri perheineen kylässä - viihtyivät aina puolille öin. Tänään tuli anoppi miehensä kanssa tekemään piparkakkutaloa. Nyt meillä on komea muumitalo tuolla ruokapöydällä (sitä saa nyt sitten aina siirrellä päivittäin koiran ulottumattumiin, kun lähdetään pois kotoa...). Anoppi jääkin yöksi, joten lapsilla on seuraa ja me vanhemmat saamme puuhailla muuta rauhassa ;-)

Meillä molemmat lapset yskivät aika pahan kuuloisesti. Saas nähdä, voiko viedä huomenna hoitoon vai ei. Onneksi toistaiseksi yöt ovat menneet hyvin, lapset ovat yskineet vasta aamulla, mutta kun tuo köhiminen koko ajan pahenee, odottelen kauhulla ensi yötä... Varsinkin Saana yski tänä aamuna ihan hirveästi, odotin koko ajan, milloin menee oksennuksen puolelle, mutta onneksi ei tullut ylös mitään.

Joulukorteista on ollut puhetta. Meillä lähetetään varmaan n. 50 kpl, en ole vielä laskenut. Ajattelin, että osan tekisin itse ja osalle pistäisin ihan kaupan kortteja. Tarvis vaan ostaa vielä korttitarpeet...

Joululahjojen suunnittelu alkaa olla hyvällä mallilla, ts. tiedän jo aika hyvin, mitä kellekin ostaa, joten ostaminen on helppoa. Nyt kun vaan ne veronpalautukset tulisivat, niin pääsisi shoppailemaan...

Semmottis tänne. Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

Terhi&kullanmurut

Vierailija
6/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, nyt se flunssa on nyt sitten tullut minuun ja Moonaan. Moonalla oli ihan reippaasti kuumettakin ja ihan tukkeessa. Itselläni on kuumeinen olo, mutta 35.6. olo kuitenkin ihan sama kuin kunnon kuumeessa. Kurkkua koskee, korvat napsuu ja nenä vuotaa. Mies menee huomenna töihin, joten miten ihmeessä jaksan ensi viikon?! Mimmillä on olo vielä suht ok, mutta jostain syystä päikkärit on nyt olleet monen päivänä max.45min.Aamukin alkoi jo klo6.

X-ADVENTURAT kaksosten rattaat.Mie oon niistä tykännyt. Kokemusta lumessa ei ole, kun silloin mentiin yksösten vaunuilla ja pulkalla, mutta näin muuten ihan hyvät. Mie ostin käytettynä serkultani. Niihin mahtui emmaljungan pehmeä kantokassi.Luulen että kaupungilla tosi hyvät..

VAUVAROKKO, meillä oli Mimmillä viime maaliskuussa.

JOULUKORTIT: laskin, että n.60kpl pitäs tehä/laittaa, mutta karsin niistä sellaset, mitkä voin laittaa sähköpostilla. Ei oikeesti ole rahaa tuollaseen määrää..

TAPAAMINEN kuulosti kivalta. Harmi ettei enempää porukkaa ollut.

Meillä joo jäi pikkujoulut sivusuun, mutta onneksi niin. Tämä päivä olisi ollut kuolemaksi,jos vielä olisi rapulaakin ;)

PIPPANDIILLA on ollut kyllä tauti oikein pahimmasta päästä. Toivottavasti mitään jälkitauteja ei tule. Vieläkö luulet, että pääset sinne laikkaukseen? Mikä on vointi nyt?

Hurtalle oikein mukavaa lomaa!!!!

Jotain muutakin oli...mutta tämä pää täynnä räkää, ei nyt pelitä =)

Palaamisiin!!

Naiset, on kyllä ollut hiljasta..koittakaa keretä kirjoitella, niin on jotain lukemista(muutakuin omia juttuja ;) =) )

Tuulia

Vierailija
7/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiaa ja paranemissäteitä tellille ja insinööriäidille!! Tuntuu ettei tervettä perhettä taida ollakaan tällä hetkellä!!!!

Monesko päivä veronpalutukset maksetaan?

T

Vierailija
8/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en ees ehkä taustailijaks voi itteäni nimetä kun en niin usein ehi ees pinoja lukasemaan. Kirjottamisesta puhumattakaa. Koulu vetelee viimesiää, ressi alkaa vähenemään, opinnäytetyö kansiin ens nyt viikolla ja sitten palautukseen. Kun vielä sais sen portfolion kasaan niin homma on sillä selvä. Harjottelua vielä 2 viikkoa. Päivät ollut tosi kiireisiä, 10min ruokatunnin oon pitänyt joka päivä 3 viikon ajan, kahvitaukoa en kertaakaan. Mutta kyllä tämä tästä.

Näpsä voi vallan mainiosti. Höpötystä tulee ihan kokoajan ja sellanen puuhatyttö tuo kyllä on. Ja tätänykyä hirmuisesti äitin perään, johtunee ehkä siitä että mulla on pitkiä päiviä ja niin vähän ehitään viikolla olemaan yhessä. Viikonloppusin sitten nyhjätään tiiviisti yhessä. Nytkin ollut niin ihana viikonloppu. Pidettiin vähän pikkujoulua, mieskin on vapaalla. Ulkoiltu, haettiin metästä havuja, leikitty, kuunneltu joulumusaa, laitettu jouluvaloja, saunottu ja leivottu pipareita. En ees muista millon ois ollu näin kiva viikonloppu:) !!!!

VAUVAROKOSTA joku kyseli. Meillä se oli syyskuussa. Kova tauti, mutta nopeaa meni ohi.

Jaahas neitonen tuo lapasiaan mun käteen. Ja lähtikin siiite samantien isin kans jo keittiöön päin. Kahvi onki tippunu joten sitä juomaan.

Paranemisia sairasteleville. Ja MARJULLE suuret harmitukset!!!!!! Pidetään peukkuja että tärppää pian!!

-miuqu ja nti näpsä-

Vierailija
9/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tänään toivutta äidin eilisestä ulkoilusta. Tulin kyllä jo ennen puoltayötä, mutta silti on ollut hirveä väsymys. Olin kaverin kanssa syömässä ja drinksulla kaupungilla ja oli kyllä niiin hauskaa.

Mies saa olla nyt urakalla lapsenhoitajana, kun mulla on menoja. Viime perjantaina olin syömässä kahdeksan muun naisen kanssa, eilen kaverin kanssa kaupungilla, ensi perjantaina on firman pikkujoulut ja sitä seuraavana lauantaina olisi tyttöjen kesken pikkujoulut. Huh huh, kun en ole käynyt näin usein ulkona sen jälkeen, kun on lapsia tullut. Eli viimeiseen viiteen vuoteen.

Meillä lapset voi kohtuu hyvin *kop kop kop* tällä hetkellä. Santulla on kyllä vähän yskää ja rohisee, mutta ei kummempaa. Ensi viikolla olisi korvatulehduksen jälkitarkastus, joten voin sitten samalla kuunnelluttaa Santun.

Kovasti uusia sanoja Santtu matkii, mutta ei kyllä voi sanoa, että hän puhuisi. Joskus saattaa sanoa kaksi sanaa peräkkäin tyyliin: äiti takki tai anna lisää. Nukkuminen on sitä sun tätä. Ei ehjiä öitä ole ollut moneen kuukauteen. Kaipa hän joskus oppii...... toivoo hän...

Marjulle suuren suurempaakin onnea sen plussan metsästykseen ja myötätuntohalaus!

Kiva, että Tuulian hyvä mieli löysi takaisin. Sai minutkin ajattelemaan, että pitäisikö sittenkin ottaa kuparikierukka hormonikierukan sijaan. Mulla on myös usein tosi apea mieli.

Toivottavasti se riivatun vatsatauti ei löydä meille!!!

Nyt kuuluu keittiöstä esikon kaino pyyntö: ole äiti kiltti ja vaihda Santun vaippa. Santtu haisee! Kai se on lapsen pyyntöön vastattava.

T. lappu ja Santtu 22.3.

Vierailija
10/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu on taas mennyt vauhdilla. Perjantain tapaaminen oli mukava ja päästiin sen verran ajoissa kotiinkin, ettei mennyt lauantai harakoille. (Bussi muuten toi minut ihan tuttuun paikkaan, vaikken ihan varma siitä siihen hypätessäni ollutkaan..)

Kaisan kanssa on ollut tänään vääntöä lyömisestä ja puremisesta ja illalla mitta sitten täyttyi. Laitettiin tyttö kahteen eri otteeseen jäähylle, onneksi se auttoi. Tarhassa ovat joutuneet samasta syystä turvautumaan jäähyyn, joten meidän ei tarvinnut edes kertoa sen kummemmin mistä on kysymys, tyttö tiesi hyvin miten toimitaan. Kyllä tuntui pahalta, mutta kai se on vaan parempi pitää näistä säännöistä kiinni jo pienestä pitäen, eikä koittaa sitten taistella asian kanssa myöhemmin.

Muuten päivä on ollut onnistunut. Mä tein elämäni ekan piparkakkutaikinan eilen illalla ja aamupäivällä leivottiin Kaisan kanssa. Hienoja ja hyviä pipareita tuli. Nam. Ajattelin tästä kohta puoliin lämmitellä glögit ja mutustaa vielä pari itseleivottua piparia. Nautintoja!

Ens viikonloppuna on meillä tarkoitus juhlistaa pikkujoulua. Kuusenkoristeita pitää käydä ostamassa ja kaivetaan jouluvalot esiin. Leivotaan taas pipareita ja mä teen piparkakkutalon. Lupasin vääntää sellaisen taas kerran myös kummipojan kanssa, joten treenailen muumitaloa jo kotona. Ettei mene lapsen kuullen kiroiluksi ;)

Mitäpä tässä muuta. Lunta odotellessa,

kua ja Kaisa

Vierailija
11/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veronpalautukset maksetaan muistaakseni 5.12.

Ja joulukortit askartelen itse (en laita Kaisan kuvaa niihin, koska olen joskus vannonnut, että mä en sitten lähettele kuvia lapsestani).

Mä en lähetä kortteja muuta kuin sellaisille ihmisille, joita muuten näemme harvemmin. Eli mummut, siskot ja kummit ym. jäävät tänäkin vuonna ilman korttia. Joillekin ystäville, joiden kanssa ei enää olla kovin paljon tekemisissä, mä olen muutamana vuotena lähettänyt kortin sijaan joulukirjeen, ja ajattelin toimia niin myös tänä vuonna.

kua