Vaikka käyn suihkussa ja pesen kainalot suihkusaippualla ne haisee silti hielle suihkun jälkeen
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Noniin vinkkien antajat ja kettuilijat. Sheivaan kainalot, pesen pesusienellä, käytän antiperspiranttia. Silti haisee. Olen kokeillut myös etikkaa ja ruokasoodaa. Silti haisee. Noooh?
Et pese tarpeeksi hyvin. Palasaippualla ja huolellisella pesulla lähtee hajut. Onko vaatteidesi kainaloihin pinttynyt hienhaju, joka tarttuu kainaloihin? Opettele myös pesemään vaatteet puhtaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Noniin vinkkien antajat ja kettuilijat. Sheivaan kainalot, pesen pesusienellä, käytän antiperspiranttia. Silti haisee. Olen kokeillut myös etikkaa ja ruokasoodaa. Silti haisee. Noooh?
Liian herkkä nenä. Vai reagoiko muutkin hajuihisi?
Hiero sitä pesuainetta ainakin minuutin ajan niihin kainaloihin. Sheivaa kainalot. Käytä hyvää pesuainetta.
ihossa voi olla joku sairaus joka aiheuttaa ongelmia,ihotauti lääkäri sit vaihtoehto. joskus huomasin että lidl saippua aiheutti hajua ihoon,ei sopinut mulle.kokeile eri saippua merkkejä.dovella on hyviä tuoksuja ihoon.
Sebamed pesuneste apteekista suihkusaippuaksi
kainalokarvat pois
Saunassa tai suihkussa hankaat kainalot luffasienellä tms karkealla sienellä jotta saat kuolleen ihosolukon pois
Deodorantti pitää olla kuiva antiperspirantti
Ravitsemus kuntoon
Toista päivittäin
Vierailija kirjoitti:
kukaan ei ole vielä kysynyt, kun kaikki pitää sitä itsestäänselvyytenä, mutta kai olet ajanut haisevat kainalokarvasi
Vierailija kirjoitti:
Minulla lähti sellainen stressihiki kainaloista, kun pesin Fairyllä.
Pesusieneen Fairyä ja lämpösessä suihkussa, kyllä lähtee. Toistaa käsittelyn tarvittaessa.
Ja lopuksi deo.
Käsidesi tosiaan tappaa pöpöt 98pros hyvin. Mutta sitten pitää muistaa kosteuttaa. Alkoholi kuivattaa sekä ulkoisesti että sisäisesti. Hikihän ei haise vaan se mönjä ihon pinnalla sen hien vaikutuksesta.
Ruokavaliolla ja riittävällä nesteenjuomisella tuntuisi olevan vaikutusta. Välillä kun syömiset sekaisin niin hiki haisee tosi voimakkaalta eikä meinaa haju lähteä suihkussa. Normaalisti tätä ongelmaa ei ole.
Epätavallinen vastaus, mutta mulla auttoi, että pesin hetken aikaa kainalot aamuin illoin vain kylmällä vedellä. Joskus pesin myös kesken päivän, jos olin hikoillut.
Saippua on erittäin tärkeä osa puhdistamista, mutta liiallinen käyttö voi vain huonontaa ihon luontaista puhdistautumista ja bakteeritasoa.
Jotkut expertit eivät suosittele saippuaa tiettyihin ruumiin osiin ollenkaan, kuten jalkoihin.
Yksi tärkeä huomio on myös yleinen terveys, sillä muun muuassa ruokavaliolla, stressitasolla ja yleiskunnolla on vaikutusta hajuihin, ihoon, hiuksiin, kynsiin ja niin edelleen.
Ja jos ongelma on todella paha niin lääkärin puheille. Voi olla kyseessä esimerkiksi iho-ongelmaa.
Onko sulla käytössä antibakteerinen saippua? Bakteerithan ne siellä kainalossa meinaan haisee. Ootko käyny ihotautilääkärillä? Jos on vaikka hiivaa tms joka haisee.
Mulla auttaa etikka. Kainaloiden lisäksi sillä pitää käsitellä myös paitojen kainalo-osat. Koneen esipesu huuhtelee etikan veks. Voi käyttää myös huuhteluaineen tilalla, mutta parhaiten toimii, kun laittaa suihkupulloon 1/3 etikkaa ja loput vettä. Suihkuttaa siitä paidan kainalot märäks ja antaa vaikuttaa ennen pesua 15-30 min.
Niksi-Pirkka: vähän Listerineä pumpulituppoon tai johonkin ja sillä sipaiset. Pointtina siis tappaa ne bakteerit. EI kannata läträtä Listerinellä (tai vastaavalla) liikaa, koska kainalon iho tosi ohut. Jotkut suosii ruokasoodaa. Se on tehokas, mutta se tekee iholla todella pahaa pitkään käytettynä.
Ruokavalio! Syö enemmän hedelmiä ja vihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
ihon kuorinta joko aineella tai kuoriva pesusieni.ihoöljyillä voi pehmentää ihoa ja irrottaa kuollutta ihoa pois. voi auttaa,edellä olikin hyvä hyviä ohjeita. talkki voi auttaa hiki ongelmiin.kainaloissakin.dödön kanssa käyttää lisäksi.
Mä joskus koitin talkkia ja hiki-talkki-puuro vasta kamalaa kainaloissa olikin!!
Peseekö niskasi saippualla tai pesunesteellä? Monella kuivaihoisellakin niska rasvoittumista ja härskiintyvän ihotalin haju tulee nenään kun haistelee kainalot, koska niska liikkuu mukana.