Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikka käyn suihkussa ja pesen kainalot suihkusaippualla ne haisee silti hielle suihkun jälkeen

Vierailija
19.03.2023 |

Mitä teen väärin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseekö niskasi saippualla tai pesunesteellä? Monella kuivaihoisellakin niska rasvoittumista ja härskiintyvän ihotalin haju tulee nenään kun haistelee kainalot, koska niska liikkuu mukana.

Vierailija
22/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin vinkkien antajat ja kettuilijat. Sheivaan kainalot, pesen pesusienellä, käytän antiperspiranttia. Silti haisee. Olen kokeillut myös etikkaa ja ruokasoodaa. Silti haisee. Noooh?

Et pese tarpeeksi hyvin. Palasaippualla ja huolellisella pesulla lähtee hajut. Onko vaatteidesi kainaloihin pinttynyt hienhaju, joka tarttuu kainaloihin? Opettele myös pesemään vaatteet puhtaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin vinkkien antajat ja kettuilijat. Sheivaan kainalot, pesen pesusienellä, käytän antiperspiranttia. Silti haisee. Olen kokeillut myös etikkaa ja ruokasoodaa. Silti haisee. Noooh?

Liian herkkä nenä. Vai reagoiko muutkin hajuihisi?

Vierailija
24/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koeillut etikkaa?

Vierailija
25/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero sitä pesuainetta ainakin minuutin ajan niihin kainaloihin. Sheivaa kainalot. Käytä hyvää pesuainetta.

Vierailija
26/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihossa voi olla joku sairaus joka aiheuttaa ongelmia,ihotauti lääkäri sit vaihtoehto. joskus huomasin että lidl saippua aiheutti hajua ihoon,ei sopinut mulle.kokeile eri saippua merkkejä.dovella on hyviä tuoksuja ihoon.

Vierailija
27/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamed pesuneste apteekista suihkusaippuaksi

kainalokarvat pois

Saunassa tai suihkussa hankaat kainalot luffasienellä tms karkealla sienellä jotta saat kuolleen ihosolukon pois

Deodorantti pitää olla kuiva antiperspirantti

Ravitsemus kuntoon

Toista päivittäin

Vierailija
28/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei ole vielä kysynyt, kun kaikki pitää sitä itsestäänselvyytenä, mutta kai olet ajanut haisevat kainalokarvasi

Vierailija
29/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lähti sellainen stressihiki kainaloista, kun pesin Fairyllä.

Pesusieneen Fairyä ja lämpösessä suihkussa, kyllä lähtee. Toistaa käsittelyn tarvittaessa.

Ja lopuksi deo.

Vierailija
30/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi tosiaan tappaa pöpöt 98pros hyvin. Mutta sitten pitää muistaa kosteuttaa. Alkoholi kuivattaa sekä ulkoisesti että sisäisesti. Hikihän ei haise vaan se mönjä ihon pinnalla sen hien vaikutuksesta.

Vierailija
31/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla ja riittävällä nesteenjuomisella tuntuisi olevan vaikutusta. Välillä kun syömiset sekaisin niin hiki haisee tosi voimakkaalta eikä meinaa haju lähteä suihkussa. Normaalisti tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
32/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätavallinen vastaus, mutta mulla auttoi, että pesin hetken aikaa kainalot aamuin illoin vain kylmällä vedellä. Joskus pesin myös kesken päivän, jos olin hikoillut.

Saippua on erittäin tärkeä osa puhdistamista, mutta liiallinen käyttö voi vain huonontaa ihon luontaista puhdistautumista ja bakteeritasoa.

Jotkut expertit eivät suosittele saippuaa tiettyihin ruumiin osiin ollenkaan, kuten jalkoihin.

Yksi tärkeä huomio on myös yleinen terveys, sillä muun muuassa ruokavaliolla, stressitasolla ja yleiskunnolla on vaikutusta hajuihin, ihoon, hiuksiin, kynsiin ja niin edelleen.

Ja jos ongelma on todella paha niin lääkärin puheille. Voi olla kyseessä esimerkiksi iho-ongelmaa.

Vierailija
33/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakainalo jää pesemättä.

Vierailija
34/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla käytössä antibakteerinen saippua? Bakteerithan ne siellä kainalossa meinaan haisee. Ootko käyny ihotautilääkärillä? Jos on vaikka hiivaa tms joka haisee.

Vierailija
35/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa etikka. Kainaloiden lisäksi sillä pitää käsitellä myös paitojen kainalo-osat. Koneen esipesu huuhtelee etikan veks. Voi käyttää myös huuhteluaineen tilalla, mutta parhaiten toimii, kun laittaa suihkupulloon 1/3 etikkaa ja loput vettä. Suihkuttaa siitä paidan kainalot märäks ja antaa vaikuttaa ennen pesua 15-30 min.

Vierailija
36/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi-Pirkka: vähän Listerineä pumpulituppoon tai johonkin ja sillä sipaiset. Pointtina siis tappaa ne bakteerit. EI kannata läträtä Listerinellä (tai vastaavalla) liikaa, koska kainalon iho tosi ohut. Jotkut suosii ruokasoodaa. Se on tehokas, mutta se tekee iholla todella pahaa pitkään käytettynä.

Vierailija
37/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio! Syö enemmän hedelmiä ja vihanneksia.

Vierailija
38/38 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihon kuorinta joko aineella tai kuoriva pesusieni.ihoöljyillä voi pehmentää ihoa ja irrottaa kuollutta ihoa pois. voi auttaa,edellä olikin hyvä hyviä ohjeita. talkki voi auttaa hiki ongelmiin.kainaloissakin.dödön kanssa käyttää lisäksi.

Mä joskus koitin talkkia ja hiki-talkki-puuro vasta kamalaa kainaloissa olikin!!