Liikennevaloista lähteminen...
Miten v***ssa se on niin vaikeaa olla hereillä ja painaa vähän enempi kaasua kun valot vaihtuu vihreäksi... Aina joku tunari letkan ekana ja ehkä vaan kolme autoa kerkeää mennä vihreiden aikana.
Kommentit (51)
Ihan kuule vaan vittuillessani, kun tiedän, miten siellä takana naama punoittaa ja ohimosuonet pullistelevat.
Se sama tunari on vetänyt sitä letkaa jo pitkään. Lähestynyt kyseisiä liikennevaloja hiljentäen 500 m ennen risteystä valojen ollessa aiemmilla vihreillä, sen sijaan että olisi jatkanut normaalivauhtiaan ja ehtineet valoista ilman pysähdystä jo edellisillä vihreillä.
Armoa manuaalivaihteiden käyttäjille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule vaan vittuillessani, kun tiedän, miten siellä takana naama punoittaa ja ohimosuonet pullistelevat.
Ei siellä takana kellään naama punota, lähinnä ihmetyttää ja säälittää hitailijat.
Pk-seudulle muutettua oli pakko opetella rauhallinen lähtö, niin monta säikäyttävää hetkeä tuli niiden punasta päin ajajien kanssa. Muualla missä ajanu en oo huomannu yhtä pahaa "vanhoilla ehtii" ongelmaa.
Jaahah... se valo vaihtu vihreeks... pitäsköhän se rueta harkihtemmaan vaehevivun siirtoo ykköselle... ae niin kytkinnii pitäs paenoo pohjaan ensiks... no mikäs kiire tässä... elä hötkyile liikenteessä, sehän olj se kampanja 80-luvullakkii, hyvä neuvo tänäkii päevänä.
Ei pitäisi olla kiireellä liikenteessä. Minua suuresti hämmentää monet ylinopeuden ajajat ja tässä taajama alueen liittymä kohdissa kun 80 vaihtuu 60:si, niin usein posotellaan 80 läpi. Pitäisi saada lisää ratsioita ja silloin kun työväki liikkuu eli ajoittaa töitten loppuaikoihin nuo ratsiat klo15-17
Vierailija kirjoitti:
road rageejat on elämän suola :D
No ei mikään ihme jos pientä raivoa ilmenee kun liikennesäännöt Suomessa nyt on mitä ne on... Voin vaan kuvitella kuinka paljon jotain Kalle Rovanperää vituttaa kun pitää noudattaa samoja sääntöjä kuin 75v Reetta-mummo, jolla ei ole minkäänlaisia ajotaitoja, mutta on jollain ihmeellä saanut ajokortin hommattua. No, onneks Kalle sentään saa purkaa raivoa suljetuilla ralliteillä...
Vierailija kirjoitti:
En ole tunari, vaan minulla ei ole kiire mihinkään. Sinullako on? Onko ajankäytön hallinnan kanssa ongelmia? Etkö osaa suunnitella ja aikatauluttaa menemisiäsi? Elämänhallinnan kanssa ongelmaa?
Just näitä... Etkö saa kotona päättää asioista, kun ainut paikka jossa koet hallinnan hurmiota on liikennevaloissa hidastelu
Tätä samaa mietin joka aamu yhdessä Helsingin vilkkaassa risteyksessä, jossa käännytään vasemmalle nuolivalolla eli ei tarvitse väistää ketään. Laskin kerran, että kun minä olin letkan ekana, niin valoista kerkesi 7 autoa vihreillä. Mutta kun siihen osuu tunari, niin yksikin aamu valoista kerkesi vain 3 autoa läpi. En todellakaan kannata kaahaamista, mutta reippaasti pitää ajaa eikä itsekkäästi jäädä haaveilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä lammas määkii ja ripuloi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä takana kellään naama punota, lähinnä ihmetyttää ja säälittää hitailijat.
Niinpä ne on niitä apukoululaisia joille kaikki on liian vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Voi herran tähden.. osta polkupyörä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
road rageejat on elämän suola :D
No ei mikään ihme jos pientä raivoa ilmenee kun liikennesäännöt Suomessa nyt on mitä ne on... Voin vaan kuvitella kuinka paljon jotain Kalle Rovanperää vituttaa kun pitää noudattaa samoja sääntöjä kuin 75v Reetta-mummo, jolla ei ole minkäänlaisia ajotaitoja, mutta on jollain ihmeellä saanut ajokortin hommattua. No, onneks Kalle sentään saa purkaa raivoa suljetuilla ralliteillä...
Kaasun raivokas polkeminen ei ole synonyymi ajotaidoille.
Kestää hetken ottaa sormi pois persiistä ja sitten nuuhkaista sormea, ennenkuin voi lähteä. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herran tähden.. osta polkupyörä
Sori, mutta mulla on automaatti ja kohta sähköauto. Minä en ole se ongelma.
Täällä Tampereella tuo on ihan paikallinen tapa. Valoista lähdetään liikkelle hyyyyvin pitkällä viiveellä ja hitaasti. Sitten jossain vaiheessa se toinen ja kolmaskin heräilee. Ja lopulta valoista meni läpi puolet siitä, mitä oli voinut. Samoin madellaan 60 alueella, suoralla tiellä viittä kymppiä. Jep! Olen todellakin kypsä paikalliseen liikenteeseen. Lisätään vielä valojen punaiset aallot eli pääväylälläkin jokaisiin valoihin saa yleensä pysähtyä. Ei ole mitään kytkentää valojen välillä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tunari, vaan minulla ei ole kiire mihinkään. Sinullako on? Onko ajankäytön hallinnan kanssa ongelmia? Etkö osaa suunnitella ja aikatauluttaa menemisiäsi? Elämänhallinnan kanssa ongelmaa?
Selvä Toyotan hybriidikuski...