Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetellyt olen Matti Vanhasta

Vierailija
25.11.2006 |

Miten se muka on seksikäs, kumisaapaskin on lämminhenkisempi kuin MV.

Fiksuudessakin kumppari on Matia edellä.

Yök.

Onneksi Sussu pääsi siitä eroon, kyllä se sen vielä hoksii.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin perään niin että valehtelee tarvittaessa ummett ja lammet ja käytti sitä raa´asti hyväkseen..

Vierailija
2/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tekee hänestä seksikkään. Pituuskin tekee hänestä ihanan miehekkään. Siis minun mielestäni hän on seksikäs, koska ei yritä olla seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joittenkin 40+ kansan mielestä sexy.

Minusta vertaus kumppariin loukkaa kumisaapasta.

Vanhaselta puuttu sex appeal kokonaan. ja kaikista suomalaisista politiikoista yleensä.

Mikko Leppilampi on hot!

t. 30+ av

Vierailija
4/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sauli Niinistö on seksikäs, mukavan oloinen, fiksu ja muutenkin järkevä. Mielestäni elämä on opettanut häntä (vaimon kuolema, tsunamikokemukset).

Jos olisin Matin/Saulin ikäluokkaa, niin kyllä mä Saulin ilomielin mieheksi ottaisin :)

Mutta Mattia en ymmärrä alkuunkaan. Tylsä ja mauton. Puhuu ikävästi. Naisseikkailut menee överiksi (Kaarina, Vienonen-Karpela-Saarela, Sussu). Mielestäni tuntuu, että Matille on noussut pissi päähän, kun on päässyt ´isoksi herraksi´ julkisuuteen.

Vierailija
5/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä inhoan tuollaisia lipeviä kravattisonneja tyyliin politiikko, virkamies ja kaupparatsu. jotka vain puhuvat ja niillä on pullamössökädet... Karvat nousee pystyyn. yök asuf oiasaofihaöoseiduföoasihdfgfoisuergo.

Tavallinen mies, joka osaa käsillään tehdä taidetta, töitä on ihana. Puusepät, kitaristit yms.

Seksikäs mies vaikka maalaa taloa, rintakehässä maalia.......

höm... fantasiaa

Vierailija
6/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa Matti Vanhasen ihailijat, please, millaisia ihmisiä olette. Mua on vaivannut jo kauan tämä asia. Kuka voi aikuisten oikeasti pitää Matti Vanhasta seksikkäänä, komeana tai miehekkänä?

Mun mielikuva Matti Vanhasesta on: Hiekkotahtoinen, heiveröinen, hiukan yksinkertainen, vastuunpakoilija mies, jolta ei löydy lainkaan munaa. Äijä, josta ei olisi ikinä tullut pääministeriä omilla ansioillaan tai karismallaan. Vaikka keskustaa en ikinä äänestäisikkään Anneli Jäätteemäessä on mielestäni sata kertaa enemmän munaa kuin Matti Vanhasessa. Hänethän ihmiset äänesti pääministeriksi, ei tuota poloista.

Vierailija
7/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Anneli Jäätteenmäki yrittää olla jotain muuta kuin on, sellainen olo minulle tulee. Pieni ujous, hämilleen joutuminen ja sen tunnustaminen on minusta sata kertaa ihailtavampaa kuin ikuinen roolin vetäminen ja rautakasvona oleminen. Totisuus on parempaa kuin teeskennelty iloisuus minusta. Kohteliaisuus on asia erikseen.

Vierailija
8/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kastia kuin kamunsa Väyrynen, Juhantalo, kääriäinen

sylettää. hyi.

Imelä ja kiero. jotain paskaa siinä on kun vaimokin jätti.

Kaikki keskustan politiikot on yököttäviä. sori vaan.

ja muuten jos nainen äänestäisi aina naista..... tälläiset lipevät kravattiääliöt eivät päättäisi naisten asioista.

Vierailija
9/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään sexy

Vierailija
10/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran miettinyt, mitä ulkomaalaiset ajattelevat Suomen miehistä, kun ovat kuulleet, että Matti Vanhanen on Suomen seksikkäin mies.

Yhtä seksikäs kuon halkopino ja niin värikäs, ettei tapetista erota.

Vierailija
11/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Blair on seksikkäämpi, Putin sporttisempi

Vanhanen vaikka lenkillä..... nounou, sehän on niin kuiva ettei edes hiki irtoa.

JA joku sanoi että totisuus on seksikästä... HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

huumoria elämässä pitää olla, Matti Vanhanen jos vitsin kertoisi, hah kukaan ei edes huomaa. Se on vaan ällö