Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
181/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä miksi siitä pitää ongelma tehdä.

Mies jäi joku aika sitten liikennevaloissa auton töytäisemäksi.

Kyllä mä pidin hänet sängyssä ja kävin hänen puolesta kaupassa ja apteekista reseptilääkkeensä ja tarkkailin oloa kun oli aivotärähdyksen merkit. Ei pystynyt pariin päivään juuri liikkumaan.

Oon myös hoitanut haavoja, kun on johonkin satuttanut itsensä ja käynyt sidetarpeita.

Eihän tuo toisaalta mulle olis kuulunut kun ei ne mun vikoja ollut enkä mä itse niitä olis tarvinnut, mutta 🤔

Vielä ei ole tullut tilannetta, jossa ei olis suojaa mukana ja vuoto alkaa, mutta kyllä mä veikkaan, että hän sen sidepaketin kävisi jos tarve tulee (vuoden hyvin epäsäännöllisesti ja endometrioosi aiheuttaa vielä kauheita kipuja).

Tää keskustelu on jotenkin absurdi.

Kuukautiset on siis onnettomuus?

Ainakin tässä ketjussa tuntuu olevan yhtä suuri ja kauhistelemisen arvoinen asia.

Pointtina se, että miksi sitä ylipäätään tehdä mitään toisen puolesta, ois itse könkännyt hakemaan lääkkeensä ja sidostarpeensa kun ei ole tajunnut varautua.

Saahan niitä maksua vastaan vaikka sänkyyn asti.

Meillä hoivataan ja autetaan ihan ilmaiseksi ja tasapuolisesti kun toisistamme välitetään 😊 mut sulle sopii kyllä ne maksulliset parhaiten.

Vierailija
182/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa naiselle noita siteitä, niin pitää aina letkauttaa sille myyjälle jotain "heh akalla taas ne puolukkapäivät", jotta se myyjä ei ajattele, että oot joku perverssi, joka ostaa naisten siteitä itseä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit, jos 10v. tyttärelläsi alkaisi yllättäen kuukautiset?

Käskisit itse hankkia rättinsä ja syyttäisit huolimattomuudesta?

Tää parittelusuhteilija tuskin haluaa lapsia ja vaikka lapsia olisikin, häipyisi varmaan niiden elämästä ennen syntymää.

Vierailija
184/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ekojen aikaan ymmärtäisin ja hakisin räsyjä, mutta pakettia ojentaessa sanoisin, että jatkossa huolehtii sitten itse näistä jutuista, kuten kaikkien kunnollisten ja järkevien naisten kuuluukin.

Vierailija
185/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat miesten hakevan siteitä.

Naiset ei halua maksaa siteistä.

Naisten tulisi saada siteet ilmaiseksi.

Ja miehet ovat ongelma. :)

Vierailija
186/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ostaa siteitä tai tamponeja, jos toinen pyytää. Vastapalvelukseksi nainen ostaa seuraavalla kauppakäynnillään miehelle vaikka oluen, koska tämä oli ollut ystävällinen ja auttanut naistaan.

This goes both ways, yeah?

En nyt näe, kuinka nää on verrattavissa, mutta kyllä mä ainakin sitä olutta olen ostanut jopa ihan pyytämättä kun vaikka en itse tykkääkään.

Eikö se ole normaalia? Lasketaanko niitä palveluksia?

Vierailija
187/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku ihan oikeasti uskoo, että kuukautiset eivät voi oikeasti alkaa yllättäen?

Taitaa olla niitä samoja tapauksia jotka kuvittelevat että kuukautisvuotoa pystyy pidättelemään sisällä.

Tämähän on mahdollista eikä mitään kuvitelmaa. Ja menkkojen yllättäminenkin on kyllä melko harvinaista jos yhtään kroppaansa tuntee.

Parempi ne suojat on itse hankkia, siteitä kukaan järkevä edes käytä enää.

Vierailija
188/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun ap on loistava esimerkki siitä, miksi jotkut miehet jäävät ilman parisuhdetta. Koska he ovat täysin ihmissuhdekelvottomia, empatiakyvyttömiä ja itsekkäitä. Ihminen joka ei halua tehdä niin pientä palvelusta, kuin tuoda kaupasta jotain toisen toivomaa, ei välitä kumppanistaan pasteijan vertaa ja hänen ei kuulu olla parisuhteessa kenenkään kanssa. Kyllä ap:nkin nainen asian huomaa ja lähtee lätkimään.

En ole parisuhteessa, en halua olla parisuhteessa.

Parittelusuhteet riittää mulle aivan mainiosti.

ap

Saattaa ne parittelusuhteetkin jäädä aika lyhyiksi, kun nainen tajuaa miten persoonallisuushäiriöinen uuvatti olet.

Se on mulle ihan yks ja sama, naiset ei maailmasta lopu.

Valitettavasti eivät myöskään kaltaisesi qusipäämiehet.

Vierailija
189/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki ekojen aikaan ymmärtäisin ja hakisin räsyjä, mutta pakettia ojentaessa sanoisin, että jatkossa huolehtii sitten itse näistä jutuista, kuten kaikkien kunnollisten ja järkevien naisten kuuluukin.

Mistä se 10-vuotias saa omaa rahaa siteiden ostoa varten?

Vierailija
190/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.

Siis tätä en voi miehenä ymmärtää. Yksi tai jopa kaksi sidettä tai tamponia mahtuu helposti pieneenkin käsilaukkuun. Siellä ne sitten ovat ihan aina valmiina niin ei tule yllätyksiä.

Exäni harrasti tuota että kun menkat alkoi niin siteet olivat aina loppu juuri silloin! Että miten voikin sattua että edellisten menkkojen aikana kuluu juuri tarkalleen sama määrä siteitä kuin paketissa on. Ja sitten lähetettiin minut kauppaan, se oli pelkkää vallankäyttöä. Ratkaisin asian ostamalla pari extrapakettia pyykkikaappiin piiloon. Siinä kyllä naama naisella vääntyi kun alkoi lähettämään taas minua kauppaan ja sen sijaan kävinkin vain vessasta hakemassa avaamattoman paketin.

Vierailija
191/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
192/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisten ja järkevien naisten? 10v on lapsi.

Vierailija
193/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on lopulta fiksuinta että tapailee useampaa naista samanaikaisesti, näin pystyy helposti välttymään näinkin lapselliselta jutulta kuin jatkuvasti rättitarpeensa unohteleva nainen.

ap

Minö luulen että sinun ei erikseen tarvitse naisia vältellä. Siitä tämä provokin 🙂.

Vierailija
194/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn naisystävä tuskin on 10-vuotias?

Jokaisen tytön vanhempi on asiasta puhunut ja neuvonut, ei ne yllätyksenä tule kellekään.

Vierailija
195/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.

Siis tätä en voi miehenä ymmärtää. Yksi tai jopa kaksi sidettä tai tamponia mahtuu helposti pieneenkin käsilaukkuun. Siellä ne sitten ovat ihan aina valmiina niin ei tule yllätyksiä.

Exäni harrasti tuota että kun menkat alkoi niin siteet olivat aina loppu juuri silloin! Että miten voikin sattua että edellisten menkkojen aikana kuluu juuri tarkalleen sama määrä siteitä kuin paketissa on. Ja sitten lähetettiin minut kauppaan, se oli pelkkää vallankäyttöä. Ratkaisin asian ostamalla pari extrapakettia pyykkikaappiin piiloon. Siinä kyllä naama naisella vääntyi kun alkoi lähettämään taas minua kauppaan ja sen sijaan kävinkin vain vessasta hakemassa avaamattoman paketin.

Fiksu mies

Vierailija
196/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ostaa siteitä tai tamponeja, jos toinen pyytää. Vastapalvelukseksi nainen ostaa seuraavalla kauppakäynnillään miehelle vaikka oluen, koska tämä oli ollut ystävällinen ja auttanut naistaan.

This goes both ways, yeah?

En nyt näe, kuinka nää on verrattavissa, mutta kyllä mä ainakin sitä olutta olen ostanut jopa ihan pyytämättä kun vaikka en itse tykkääkään.

Eikö se ole normaalia? Lasketaanko niitä palveluksia?

Ei niitä palveluksia tarvitse laskea, mutta sanoisin, että pääasiassa jokainen ostaa omat henkilökohtaiset tuotteensa, jos parisuhde ei ole vielä niin vakiintunut, että kumpikin ostaisi vuorollaan ns. kaikkea.

Siteet ja tamponit ovat aika kalliita, niin katsoisin, että satunnaisessa seurustelusuhteessa olisi hyvä olla vastavuoroinen, varsinkin, jos puhutaan vaikkapa opiskelijoista, jotka ovat usein aika vähissä rahoissa.

Vierailija
197/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se 10-vuotias saa omaa rahaa siteiden ostoa varten?

Vanhemmaltaan, eli samasta paikasta mistä saa rahaa karkkiensakin ostamiseen.

Vierailija
198/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn naisystävä tuskin on 10-vuotias?

Jokaisen tytön vanhempi on asiasta puhunut ja neuvonut, ei ne yllätyksenä tule kellekään.

Hän tuskin on minkään ikäinen.

Vierailija
199/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka maksaa? M28

Vierailija
200/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisten ja järkevien naisten? 10v on lapsi.

Jos et pysy kärryillä, on parempi ettet osallistu keskusteluun ollenkaan.