Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
121/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo naisystävä, menisin lähikauppaan ja ostaisin miesten inkontinenssisuojia päivitellen kovaan ääneen, miten näitä nyt kuluu.

"Sit tarviis vielä niitä kortsuja... Mut hei nää on kaikki liian isoja, saako myyjää paikalle?"

Vierailija
122/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?

miksi pitäisi ostaa niitä jos nainen ei edes asu samassa osoitteessa

Jos hän on naisystäväsi ja kylässä kun menkat alkavat..? Kohta on kyllä entinen, se on selvä.

Niinpä. Minä lähtisin tuollaisen luota kotiin vuotamaan niiden omien sidevarastojeni turviin, eikä tarvitsisi enää soitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?

Periaate.

Minähän hoidan vain omat asiani.

Eli toisin sanoen et ole parisuhteessa

En olekaan, olen ainoastaan parittelusuhteessa ja se riittää mulle.

ap

Että ole pitkään kun et osaa edes persettäs pestä.

Osaan mä, ja monta muutakin asiaa osaan ja jopa muistan tehdä, en tarvitse naisen apua yhtikäs mihinkään.

ap

Vierailija
124/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon panomiestä ei menkat haittaa. Meillä mies ajelee rohkeasti punaisia päin. Enkä puhu nyt ajoneuvolla ajosta. Ja kaupasta tarttuvat sujuvasti mukaan terveyssiteet, tamponit ja vauvan vaipatkin.

Vierailija
125/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo naisystävä, menisin lähikauppaan ja ostaisin miesten inkontinenssisuojia päivitellen kovaan ääneen, miten näitä nyt kuluu.

"Sit tarviis vielä niitä kortsuja... Mut hei nää on kaikki liian isoja, saako myyjää paikalle?"

"Onks teillä semmosia pinsettien kärjen kumisuojuksen kokoisia? Eikun eeeei... nekin on kyl ihan liian isoja"

Vierailija
126/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate.

ap

Osaan mä, ja monta muutakin asiaa osaan ja jopa muistan tehdä, en tarvitse naisen apua yhtikäs mihinkään.

ap

Paitsi näköjään siteiden ostamiseen.

Vierailija
127/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on aikuinen mies, joka tuo tarvittaessa myös terveyssiteitä kaupasta. Ja on muuten monta kertaa tuonut vielä jotain tosi hyviä, joita en ole ennen kokeillutkaan. Itse tulee usein ostettua aina sitä tuttua ja turvallista.

Meillä oli aikoinaan kotona kova siteiden kulutus, kolme naista kun oli, sisko, minä ja äiti.

Isä ostikin sellasia jättipakkauksia, käveli ryhdikkäänä Tuomiokirkkosiltaa iso Monellapakkaus heiluen ja tuttavia hattua nostaen tervehtien. No hän olikin Mies ja hyvällä itsetunnolla! 

Vierailija
128/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate.

ap

ap

Näytät tarvitsevan, kun se nainen (on) oli siellä. Jatkossa sitten omin käsin 😉

Vierailija
129/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onks teillä semmosia pinsettien kärjen kumisuojuksen kokoisia? Eikun eeeei... nekin on kyl ihan liian isoja"

Noinko te naiset nolaatte ja halvennatte miehiänne?

Vierailija
130/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

Mulla on kierukka ja menkat tulee ehkä 2-4 kertaa vuodessa. Eikä mitenkään säännöllisesti. Aika vaikea on ennakoida. Muuten kuin pitämällä aina siteita mukana.

Että oikein joudut pitää aina siteitä mukana, voi kamala, miten selviydyt, huonosti varmaan?

Kiitos, ihan kivasti pärjään. Mieskin ostaa siteitä mulle ja tyttärelleen jos tarvis on. Hän on onneksi itsevarma MIES, jota ei siteiden osto hetkauta.

Pointtina oli kertoa sinulle, että kaikilla naisilla kuukautiset ei tule joka kuukausi tiettyyn aikaan. Meitä on monia, joilla on epäsäännöllinen kierto. Siksi voi joskus siteet unohtua matkasta, ihmisiä kun olemme ja unohduksia sattuu. 

Vierailija
131/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

Mulla ainakinoli todella epäsäännollinen kierto, välillä 30 vrk, sitten 35, sitten 33, sitten 42, sitten 29, sitten 37 ja näin. Tokihan siinä nyt tiesi odotella, mutta olihan se joka kerta ns "yllätys".

Vierailija
132/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille (ja miksei vanhemmillekin) naisille kultainen vinkki: tämän sortin urpot on jätettävä omaan arvoonsa heti. Jos mies ei kestä ostaa sinulle kuukautistuotteita, on hänessä varmasti paljon muutakin vikaa.

T. kokemuksesta puhun

Vierailija
133/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpällä vaan toki 🙂. Vitsithän ei oo väkivaltaa.

Vierailija
134/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate.

ap

ap

Ihan ilmatteeksi antaa omasta tahdostaan.

Ottaa aina kuukautistensa aikaan poskeen kun en tykkää sotkusta eikä hänkään.

Vierailija
135/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on aikuinen mies, joka tuo tarvittaessa myös terveyssiteitä kaupasta. Ja on muuten monta kertaa tuonut vielä jotain tosi hyviä, joita en ole ennen kokeillutkaan. Itse tulee usein ostettua aina sitä tuttua ja turvallista.

Meillä oli aikoinaan kotona kova siteiden kulutus, kolme naista kun oli, sisko, minä ja äiti.

Isä ostikin sellasia jättipakkauksia, käveli ryhdikkäänä Tuomiokirkkosiltaa iso Monellapakkaus heiluen ja tuttavia hattua nostaen tervehtien. No hän olikin Mies ja hyvällä itsetunnolla! 

Meidän perheeseen kuului yksinhuoltajaisä ja viisi tytärtä. Isä on kyllä varmaan eräänkin sidepaketin ostanut.

Vierailija
136/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko hyvä AP linkata tämän keskustelun tälle oletetulle nais(pano)kaverillesi, jotta saatais hänet mukaan keskusteluun? Mikä on hänen kanta asioihin?

Vierailija
137/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate.

ap

ap

Et tykkää sotkusta, etkä hae siteitä... nyt ei logiikka oikein toimi.

Vierailija
138/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakinoli todella epäsäännollinen kierto, välillä 30 vrk, sitten 35, sitten 33, sitten 42, sitten 29, sitten 37 ja näin. Tokihan siinä nyt tiesi odotella, mutta olihan se joka kerta ns "yllätys".

Otitko rätit välillä pois laukusta ja välillä taas takasin, eli pidit niitäkin mukana sitten epäsäännöllisesti, kuin joku valopää konsanaan?

Vierailija
139/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate.

ap

ap

Et tykkää sotkusta, etkä hae siteitä... nyt ei logiikka oikein toimi.

Siellä on sohva punaisena kun sankari pääsee kotiin.

Vierailija
140/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpällä vaan toki 🙂. Vitsithän ei oo väkivaltaa.

Ei oo väkivaltaa ei, mutta onhan tuommoinen todella ilkeää käytöstä siltikin.

Äitikö opettanu?