Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
101/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eekö se välttäs jos Motonetistä toes öljyropun tiivisteen?

Vierailija
102/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

Aina? Luulen, että muistaa ostaa siteensä noin yleensä. Hyvä ettet itse unohda koskaan mitään. Aika lapsellista, ettei niitä voi tuoda. Tuskin se myyjä luulee, että itelles niitä haet. Eikä varmaan millään lailla edes kiinnosta sun ostokset. Kertoo vaan sen, että on vielä lisääntymisiässä oleva kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne siteet on ihan samanlaista kulutustavaraa kuin muukin tavara mitä kaupasta ostetaan.

En hankkisi lapsia sellaisen miehen kanssa, joka suhtautuu siteiden ostamiseen kuin joku jonneliini.

Eli myönnät, että naiset "unohtaa" ostaa ja pitää niitä mukanaan ihan tahallaan, testatakseen miestä?

Kuka noin on sanonut?

Siteiden menekkiä ei aina pysty ennakoimaan. Vaikka olisikin joku varaside mukana, niin se ei paljoa auta jos menkat alkaa ryminällä. Samoin ne siteet vaan joskus jää kauppalistalta.

Mitä itse haet tuolla lapsellisella asenteellasi?

Eikö oo olemassa jonkinsortin naisten tollokerhoa, mistä jäsenyyden hinnalla lähetetään automaattisesti joka kuukausi rättejä?

Siinähän on nyt jollekin naiselle liikeideaa, kerhoon liittyminen ehdottomasti myös pakolliseksi kaikille naisille niin ei tarvii enää pähkäillä asian kanssa.

Vierailija
104/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteiden ostaminen näin pelottaa aikuisia miehiä? Ei ole ensimmäinen kerta kun aikuinen mies näyttää tavallisen teinin vieressä suorastaan pelkurilta

Kyllä se paketti vanupuristetuotteita on niin pelottava asia.

Vierailija
105/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko naisellesi siteitä ja tamponeja?

Ostaako naisesi sinulle parranajogeeliä ja partahöyliä?

Ostatko naisellesi suklaata, kun tällä on kuukautiset?

Ostaako naisesi sinulle olutta, kun olet työviikosta väsynyt?

Ostatko naisellesi alusvaatteita ja hajuvettä?

Ostaako naisesi sinulle kalsareita ja dödöä/ partavettä?

--

Nämä ovat täysin verrannollisia juttuja. Jos pyydät toista ostamaan jotain, mitä vain sinä käytät ja tarvitset, kai teet myös vastapalveluksia hänelle, jos hän pyytää ostamaan?

Vierailija
106/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin aina pistän naisen hakemaan paskapaprua ja kortonkeja kun on itse unohtanu ostaa, siellä pytyllä sitten istun ja puhelimessa hoputan naista että äkkiä ennenku jalat puutuu ja apuva!

Senkun hakkaat hanskaas ja pese perseesi suihkulla. Problem solved.

Vierailija
107/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

Mulla on kierukka ja menkat tulee ehkä 2-4 kertaa vuodessa. Eikä mitenkään säännöllisesti. Aika vaikea on ennakoida. Muuten kuin pitämällä aina siteita mukana.

Vierailija
108/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?

Periaate.

Minähän hoidan vain omat asiani.

Elä ihmettele jos huomaat naisen häipyneen ja jättäneen sut periaatteesi kanssa. Onneksi mun mies ei noin itsekäs ollut eikä ole vaan apu on molemminpuolista ollut jo seurustellessa.

Vierailija
109/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte ostaa vessapaperia jos ette siteitä?

Jokuhan voi vaikka luulla että teillä on peräaukko, eikä kaikki varastoidukaan päähän.

Ihan hyvin voin vessapaprua ostella koska itse sitä käytänkin.

Hätätapauksessa käytän suodatinpusseja tai sukkaa, en ala rääkyy naiselle et kipaseppas kaupasta ny paketillinen paskapaprua mulle kun unohdin ostaa itse.

Suodatinpusseja ja sukkaa!! Eikö hätätapauksessa olisi järkevämpää pestä peppu ja kuivata pyyhkeeseen. Et taida olla järjenjättiläinen muutenkaan.

On sitäkin tullut tehtyä, mutta mieluiten käytän jotain sellaista minkä saa helposti vedettyä pöntöstä alas, aivan kuten vessapaperin.

Et sä nyt mitään sukkaa voi vetää vessanpöntöstä alas. Sehän tukkii kaikki putket.

Ei tuki todellakaan, villasukasta en tiedä tosin.

Vierailija
110/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo naisystävä, menisin lähikauppaan ja ostaisin miesten inkontinenssisuojia päivitellen kovaan ääneen, miten näitä nyt kuluu.

Vierailija
111/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?

Periaate.

Eli toisin sanoen et ole parisuhteessa

En olekaan, olen ainoastaan parittelusuhteessa ja se riittää mulle.

ap

Vierailija
112/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, nainen tietää vastedes pariutua miehen eikä henkisesti pikkupojan kanssa.

Vierailija
113/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi pitäisi ostaa niitä jos nainen ei edes asu samassa osoitteessa

On mulla ollut tapana huomioida mies ja ostaa kaupasta samalla hänellekin tarvikkeita, vaikka en itse niitä tarvitsekaan eikä samassa osoitteessa asutakaan.

Mutta on se hienoa, että nykyäänkin on vielä teitä periaatteen miehiä.

Voi tyttöpoloa, poikakaveri pyyhkii perseensä sukkaan eikä muutenkaan vaikuta järin fiksulta🙄

Mutta älä huoli, et joudu sideostoksille kun olet niin itsekäs nuija.

Vierailija
114/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sidepaketin ostamisessa pelottaa? Sekö että joku voisi luulla että olet naisen kanssa?

Vierailija
115/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olisit kuitenkin ostanut väärän merkkistä.

Ei ole vaikeaa, WA kuva oikeasta sidepaketista. Onnistuu ihan helposti.

Vierailija
116/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi. Menkkavaipathan sisältävät mikromuoveja.

Vierailija
117/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate.

ap

Että ole pitkään kun et osaa edes persettäs pestä.

Vierailija
118/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kierukka ja menkat tulee ehkä 2-4 kertaa vuodessa. Eikä mitenkään säännöllisesti. Aika vaikea on ennakoida. Muuten kuin pitämällä aina siteita mukana.

Että oikein joudut pitää aina siteitä mukana, voi kamala, miten selviydyt, huonosti varmaan?

Vierailija
119/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sidepaketin ostamisessa pelottaa? Sekö että joku voisi luulla että olet naisen kanssa?

Sepä se, oletan.

Vierailija
120/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate.

ap

Höpö höpö, sun pientä bibelssiä ei ole koskenut mikään muu kuin äidin käsi ja lämmin vesi 😂😂