Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
381/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin naiselle vaihtoehdoiksi joko hakea kaupasta rätit itse, tai sitten käydä naapureilta pummaamassa.

Valitsi kaupassakäynnin, naapureilta pyytäminen olis kuulemma ollut noloa.

ap

Vierailija
382/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ap:lle pelkkä parittelukumppani, niin mitä tämä edes tekee siellä kuukautisten aikaan?

Nainen todennäköisesti luulee seurustelevansa tämän prinssin kanssa. Urho ei varmasti ole sanonut suhteen olevan vain pelkkä panosuhde vaan vedättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on monesti niin, että kun menkat loppuu niin asia unohtuu autuaasti siihen. Ei siinä vaiheessa tule niin ajateltua että onko nyt suojia vielä jäljellä ellei ole järjestelmällisempi tyyppi.

On aivan naurettavaa jos aikuinen ei kehtaa niitä ostaa, ja todella ruma saa olla sisältä jos ei toista halua auttaa, oli sitten kyseessä kuka vaan.

Naurettava aikuinen ei nimenomaan ajattele asiaa tuon pidemmälle, vaan tekee siitä säännöllisen kiukuttelun aiheen.

Mitä kiukuttelua se on jos pyytää tuomaan kaupasta jotain? Pikemminkin se on kun ei suostu tuomaan.

Vierailija
384/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ap lapsellinen, ja on silti olevinaan tuollainen alentuva macho. Menkat ja siteet, tyttöjuttuja, iik!

Naisethan tässä lapsellisia on, kun eivät huolehdi noinkaan alkeellisesta asiasta ilman miesten mukaan sotkemista.

Ai siellä kaupassa apn kanssa oli nyt jo monta miestä eikä yksikään uskaltanut ostaa siteitä?

Miten voi olla luetun ymmärtäminen noin heikolla tasolla?

Eikö edes porulla olisi uskaltanut pakettia ostaa? Miehethän yleensä käyttäytyy lauamana ja hakee siitä suojaa.

Vierailija
385/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on terapia-asiakkaana muutamia ap:n kaltaisia miehiä, jotka valittaa luottamuksellisesti etteivät kunnon suhdetta pysty muodostamaan keneenkään, vaikka väittävät ulkopuolisille, etteivät kaipaa ketään. Ehdottomuus ja kyvyttömyys asettua toisen asemaan heikentää mahdollisuutta aitoon kohtaamiseen, läsnäoloon ja huomioimiseen, joita ilman pysyvää parisuhdetta on vaikea muodostaa. Olen yrittänyt hienovaraisesti tuuppia heitä poistumaan mukavuusalueeltaan ja kyseenalaistamaan heidän ajatusmallejaan, mutta valitettavasti tällaiset luonteenpiirteet alkavat muodostaa pohjaa jo lapsuudessa ja niiden muokkaaminen on mahdotonta, mikäli ihminen ei itse tunnista käytöksensä haitallisuutta. Surullista, kun elämiä heitetään hukkaan tällä tavoin. Toisaalta minulle hyvä, kun samat asiakkaat pysyy vuodesta toiseen.

Vierailija
386/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on monesti niin, että kun menkat loppuu niin asia unohtuu autuaasti siihen. Ei siinä vaiheessa tule niin ajateltua että onko nyt suojia vielä jäljellä ellei ole järjestelmällisempi tyyppi.

On aivan naurettavaa jos aikuinen ei kehtaa niitä ostaa, ja todella ruma saa olla sisältä jos ei toista halua auttaa, oli sitten kyseessä kuka vaan.

Naurettava aikuinen ei nimenomaan ajattele asiaa tuon pidemmälle, vaan tekee siitä säännöllisen kiukuttelun aiheen.

Mitä kiukuttelua se on jos pyytää tuomaan kaupasta jotain? Pikemminkin se on kun ei suostu tuomaan.

Ja sitten tulee vielä vauvapalstalle kiukuttelemaan lisää.

Vierailija
387/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin naiselle vaihtoehdoiksi joko hakea kaupasta rätit itse, tai sitten käydä naapureilta pummaamassa.

ap

Joudutko ostamaan uudet lakanat kun se siellä on nyt koko päivän valutellut?

Vierailija
388/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tavaroiden tärvely on ostopäätös, eli nainen joutui ostamaan.

ap

Vierailija
389/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sano nyt vielä että nainen tuli kauppareissulta takaisin luoksesi ja ottaa parhaillaan poskeen samalla kun itse palstailet.

Vierailija
390/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tavaroiden tärvely on ostopäätös, eli nainen joutui ostamaan.

ap

Ai nyt se nainen on käynyt shoppailemassa lakanoitakin päivän aikana. Tämä oli huono. Yritä uutta vastausta, jooko.

Vierailija
391/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ainaskin illan päätteeksi sopuseksiä.

Me kiltit miehet jäädään nuolemaan näppejämme

Tollanen mammari kuin ap varmaan ei koske tikullakaan johonkin "vuotavaan akkaan". Hän haluaa, että menkat hoidetaan hiljaa ja piilossa. On niin estynyt.

Kuten jo aiemmin kerroin, nainen ottaa poskeen silloin kun vuotaa, kumpikaan kun emme pidä sotkusta.

Oletan että eukko lopettaa ennenku malli lentää, kumpikaan kun ei pidä sotkusta? Eri juttu jos sulta tulee jotain suklaakastiketta sieltä. Se limainen liisteri ei oo mikään nautinto.

Vierailija
392/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun tää juttu alkaa olee taputeltu, niin voisko joku mammeli kertoa vielä että mikä neuvoksi kun en saa erektiota vaimoni kanssa, kun hän on niin lihava?

Aina poistetaan ketjut kun kysyn neuvoja vaimo ongelmiini.

ap

Vierailija
393/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sano nyt vielä että nainen tuli kauppareissulta takaisin luoksesi ja ottaa parhaillaan poskeen samalla kun itse palstailet.

Näin tekee.

ap

Vierailija
394/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tarvitse. Soitin jo äidille että on vaativaa pyykkiä, hän tulee auttamaan.

ap

Vierailija
395/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija imee ny mua täällä rätti pöksyissään, samalla mä kirjottelen tänne ja katon telkusta riiviöt kakkosta.

ap

Vierailija
396/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Näin tekee.

ap

Tämä onkin aivan uusi perversio. En ole ennen kuullut kenestäkään jota kiihottaa palstailu.

Vierailija
397/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä trollit tuskin on äitinsä siteitä lähemmäs pilluvärkkiä koskaan päässeetkään.

Huolestuttavintahan tässä on se, että joillain on tosiaan noin naurettava suhtautuminen siteiden ja muiden suojien ostamiseen. Muistan teininä lähteneen kaverin seuraksi kauppaan, kun tämän kotona ei sattunut olemaan siteitä, äitinsä oli jossain reissussa ja kaveri ei kehdannut pyytää isää ostamaan siteitä.

Vierailija
398/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tuonut? Olisiko ollut liian noloa LOL.

Olisi, naurathan sinäkin jo pelkälle ajatukselle.

Kyllä miehen pitäisi pystyä ostamaan kuukautissuojia ilman turhia häpeilyjä. On varmaan huono itsetunto, jos ei siihen pysty.  Sitä paitsi alkavatko kassamyyjät muka nauraa, jos heidän hihnansa läpi kulkee tamponi-/sidepakkaus ja maksaja onkin miespuolinen. No eivät ala. Niin että ostakaa vaan rauhallisin mielin ne suojat, jos naisystävänne niitä tarvitsevat.

Vierailija
399/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt kun tää juttu alkaa olee taputeltu, niin voisko joku mammeli kertoa vielä että mikä neuvoksi kun en saa erektiota vaimoni kanssa, kun hän on niin lihava?

Aina poistetaan ketjut kun kysyn neuvoja vaimo ongelmiini.

ap

Erektio-ongelmissa pitää kääntyä rohkeasti lääkärin puoleen.

Vierailija
400/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Sidepakkauksissa on joskus myös pisaroita pakkauksessa, se kertoo paljonko side pitää nestettä, ainakin jollain tavalla. Sitten on tarkka nimike ja merkki. Sama pienemmissä suojissa, että tarkka nimi ylös tai kuvat. Ja tuoksuton on yleensä se mitä nainen haluaa, harva ottaa tuoksullisen koska se on niin voimakas kemiallinen. Laventelin ilmeisesti ajatellaan rauhoittavan, mutta aika täpäkkä tuoksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi