Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta
Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.
Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.
Kommentit (807)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on alle 20 v poikanen ja ekassa suhteessa niin ymmärrän et nolottaa, mut jos ihan aikuisen ikäinen mies, niin kyllähän naisystävästä pitää pystyä (ja haluta) ton vertaa huolta pitämään, että jos tulee yllättävä tarve, niin noitakin hankkii kun pyydetään.
Se on pelkkä pano!
ap
Panokin ansaitsee inhimillistä kohtelua. Kyllä sinä poika sen joskus opit, luultavimmin kantapään kautta.
Inhimillinen kohtelu on yhtäkuin jonain saamarin tsupparina olemista?
Silloin kun toinen tarvitsee apua niin kyllä. On todella pieni vaiva kauppareissun yhteydessä laittaa se sidepaketti mukaan koriin. Jos hänellä olisi kovat kuukautiskivut ja makaisi sikiöasennossa pystymättä liikkumaan, niin vaan kieltäytyisit hakemasta siteitä tai kipulääkettä, jos niitä ei kotona olisi?
Laukkuun voi laittaa rättien lisäksi myös lääkkeitä, molemmat erittäin kevyitä ja pienikokoisia kantaa aina mukana.
ap
Minä en ruokakaupassa käydessä osta puolisolleni mitään. En esim syö leikkeleitä leivän päällä mutta jos ne on loppu menee hän itse ne hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?
No ei kaikilla kuukautiset tule joka kuukausi, välissä voi olla kolmekin kuukautta. Tai sitten tulee kahdet kuukautiset saman kuukauden aikana.
Mä en näe mitään eroa siihen varautumisen kannalta. Jos siteet on loppu, niitä ostetaan lisää heti kun muistetaan, ei vasta sitten, kun uudet menkat on alkamassa. Mulla on kaapissa aina siteitä. Kirjoitan ne ostoslistaan, jos meinaan unohtaa ostaa uusia. Joillekin tämä tuntuu olevan hirveän vaikeaa. Onko samoilla ihmisillä vessapaperikin aina loppu? Vähän väliä joutuu puolisolleen huutamaan vessasta, että mee äkkiä kauppaan, täältä loppu just veskipaperi eikä kaapeissa oo rullan rullaa.
Jos siteitä on vajaa paketti, seuraavalla kauppareissulla on tarkoitus ostaa lisää, niin mitä jos sairastuu? Pitääkö se sidepaketti tilata kaupasta kotiinkuljetuksella, kun mies ei voi ostaa sitä muiden ostosten kanssa?
No siinä on sulle pähkinä purtavaksi, miten sinkkunaiset selviävät elämästään.
Pitää siitä parisuhteesta olla jotain hyötyä kummallekin osapuolelle. Siinä missä sinkku soittaa huoltoyhtiöön, kun avaimet unohtui, parisuhteessa oleva soittaa puolisolle.
Siis jos perheessä on vaikka neljä naista jolla on kuukautiset, niin lähteekö nämä kaikki erikseen itse ostamaan omat siteensä, koska siteitä ei voi ostaa lauantaiaamupäivän kauppareissun yhteydessä muiden ostosten mukana?
No kai sitä nyt sinkkuna ostaa siteensä itse samalla kuin kaiken muunkin. Mutta parisuhteessa tulee tilanteita, että toinen käy kaupassa toisenkin puolesta, puolin tai toisin. Onneksi ei ole sitten teini-iän ollut niin reppanaa miestä, ettei siteitä olisi voinut tullessaan tuoda, oli pakkotilanne tai ei. Lasten isä ostaa suojat sujuvasti myös tytöille. Kovasti kyllä ihmettelisin, jos ei siihen pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nainen voi lainata sun pyyhkeitä. Eihän haittaa..
No voi se toki sitä käyttää minkä olen suihkussa käytettäväksi hänelle lainaan antanut, kunhan toimittaa pyyhkeen sitten suoraan pesukoneeseen.
Mutta luulisin, että on mukavampi käydä siellä kaupassa rättiostoksilla joku paperitollo jalkovälissä eikä iso pyyhe, mutta toki saa nainen tässä ihan vapaasti valita.
Vierailija kirjoitti:
No kai sitä nyt sinkkuna ostaa siteensä itse samalla kuin kaiken muunkin. Mutta parisuhteessa tulee tilanteita, että toinen käy kaupassa toisenkin puolesta, puolin tai toisin. Onneksi ei ole sitten teini-iän ollut niin reppanaa miestä, ettei siteitä olisi voinut tullessaan tuoda, oli pakkotilanne tai ei. Lasten isä ostaa suojat sujuvasti myös tytöille. Kovasti kyllä ihmettelisin, jos ei siihen pystyisi.
En edelleenkään seurustele kyseisen naisen kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?
No ei kaikilla kuukautiset tule joka kuukausi, välissä voi olla kolmekin kuukautta. Tai sitten tulee kahdet kuukautiset saman kuukauden aikana.
Mitä sitten?
Ei se ole miesten murhe vaikka tulis kerran vuodessa vaan.
Juu, ei varmaan olekaan. Ainakin voi olla varma, että synnytyksen jälkeen mies ei hae kaupasta siteitä, jos nainen ei ole osannut varautua tolkuttomaan jälkivuotoon. Se suhde on siinä.
Vauva kannattaa hankkia jonkun vähän luotettavamman tyypin, kuin panosuhteellaan retostelevan ap:n kaltaisen kanssa.
Joo en kyllä lapsia tekisi tuollaisen kanssa eikä tuskin kovin moni muukaan, jos on täyspäinen. Onneksi aloittajasta huomaa jo heti ensilukemalla, että se on ns maanantaikappale eikä kumppaniksi kelpaava, eikä aikaa mene hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen on hyvä opetella jo nuorena ostamaan omat juttunsa. Ei voi aina laittaa isää tai äitiä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi se toki sitä käyttää minkä olen suihkussa käytettäväksi hänelle lainaan antanut, kunhan toimittaa pyyhkeen sitten suoraan pesukoneeseen.
Mutta luulisin, että on mukavampi käydä siellä kaupassa rättiostoksilla joku paperitollo jalkovälissä eikä iso pyyhe, mutta toki saa nainen tässä ihan vapaasti valita.
Eihän se paperitollo mitään pidä, hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on alle 20 v poikanen ja ekassa suhteessa niin ymmärrän et nolottaa, mut jos ihan aikuisen ikäinen mies, niin kyllähän naisystävästä pitää pystyä (ja haluta) ton vertaa huolta pitämään, että jos tulee yllättävä tarve, niin noitakin hankkii kun pyydetään.
Se on pelkkä pano!
ap
Panokin ansaitsee inhimillistä kohtelua. Kyllä sinä poika sen joskus opit, luultavimmin kantapään kautta.
Inhimillinen kohtelu on yhtäkuin jonain saamarin tsupparina olemista?
Silloin kun toinen tarvitsee apua niin kyllä. On todella pieni vaiva kauppareissun yhteydessä laittaa se sidepaketti mukaan koriin. Jos hänellä olisi kovat kuukautiskivut ja makaisi sikiöasennossa pystymättä liikkumaan, niin vaan kieltäytyisit hakemasta siteitä tai kipulääkettä, jos niitä ei kotona olisi?
Laukkuun voi laittaa rättien lisäksi myös lääkkeitä, molemmat erittäin kevyitä ja pienikokoisia kantaa aina mukana.
ap
Minä en ruokakaupassa käydessä osta puolisolleni mitään. En esim syö leikkeleitä leivän päällä mutta jos ne on loppu menee hän itse ne hakemaan.
Meillä ostetaan mitä yhteisessä listassa lukee, kumpi tahansa kauppaan meneekin. Kai teillä on omat hyllytkin kaapeissa, ettei vahingossa oteta toisen paprikaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis jos perheessä on vaikka neljä naista jolla on kuukautiset, niin lähteekö nämä kaikki erikseen itse ostamaan omat siteensä, koska siteitä ei voi ostaa lauantaiaamupäivän kauppareissun yhteydessä muiden ostosten mukana?
Onko ap sinusta sen oloinen, että hänellä on vaimo ja kolme teinitytärtä?
Tietenkin tuollaisessa perheessä voidaan sopia, että siteitä tuodaan pakettikaupalla kauppakäynnin yhteydessä tai sitten osa/kaikki perheen naisista voi ostaa omilla rahoillaan suojansa, jos haluavat mieluummin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja kaikki tietää syyn miksi et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuitenkin se ilmeisesti hengaili sun kämpällä sen aikaa kun kävit kaupassa? Ilmeisesti oot niin beta ettet kehdannu nakata heti aktin jälkeen pihalle
Vierailija kirjoitti:
Ei jokaisen tarvitse erikseen niitä ostaa, vaan joku naisista käy hakemassa paketit kaikille. Toki kaikki maksaa omat siteensä sitten tälle hakijalle, mutta ei ole miesten tehtävä kanniskella niitä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voit lainata naiselle sukkaa, jos et tarvitse sitä juuri sillä hetkellä hanurisi pyyhkimiseen.
Jos aloittaja retostelee panosuhteillaan, pyyhkii perseensä suodatinpussiin ja käyttää kortsun sijasta sukkaa ja vetää sen vielä vessanpöntöstä alas tukkien viemärit, niin ei kannata käyttää iltaa idiootin kanssa väittelyyn. En usko, että monikaan nainen tuota kauaa viitsii katsella. Sen vuoksi mitään vakavampaakaan suhdetta ei ole, eikä myöskään tule. Jotkut vain ovat vanhapoikatyyppiä ja syystä.
Mä en naisena ikinä kehtaisi pyytää, että mun mies toisi mulle kaupasta siteitä. Se ei ole hänen hommansa. Varaudun joka kuukausi siihen, että on tarpeeksi siteitä kaapissa ja jos lähden reissuun, niin huolehdin myös, että saan niitä tarvittaessa jostakin tai pakkaan mukaan. Hyvä ap, älä ole tossu ja pidä pääsi. Sun kaltaisia miehiä on liian vähän nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuitenkin se ilmeisesti hengaili sun kämpällä sen aikaa kun kävit kaupassa? Ilmeisesti oot niin beta ettet kehdannu nakata heti aktin jälkeen pihalle
Niin. Ap:n suorasukaiseen tyyliin olisi sopinut heittää muija rappukäytävään ja nauraa päälle, jos sen takapuolessa näkyisi menkkatahra.
Omassa kodissa monella varmaan onkin kaapissa siteitä, tamponeja tai kuukuppi. Jos on vaikkapa sen seurustelukumppanin kotona ja kuukautiset alkavat ja niiden alkua epäsäännöllisyyden takia ei ole voinut niin hyvin ennustaa, niin tilanne on eri. Monella varmaan on seurustelukumppanin luona jokin ns. Beauty bagi jossa on tarvittavat hygieniatuotteet ja ne siteet.