Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
201/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin. 

Eka kerta vahinko, toinen kerta huolimattomuutta ja kolmas typeryyttä.

Virheistä voi oppia ja varautua yllätyksiin.

Vierailija
202/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on joku keskenkasvuinen pojankloppi. Kyllä sullekin ap vielä kasvaa pippelin karvat ja sitten uskallat ostaa myös tytöille niitä terveyssiteitä ja tamponeja. Ap on ilmeisesti juuri kuullut, että tytöillä on kuukautiset.

Pojille ei kuukautisia tule, eli voit ihan huoletta ostaa terveyssiteitä siskollesi ja äidillesi. Ei kukaan luule, että ostat niitä itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit, jos 10v. tyttärelläsi alkaisi yllättäen kuukautiset?

Käskisit itse hankkia rättinsä ja syyttäisit huolimattomuudesta?

Toki ekojen aikaan ymmärtäisin ja hakisin räsyjä, mutta pakettia ojentaessa sanoisin, että jatkossa huolehtii sitten itse näistä jutuista, kuten kaikkien kunnollisten ja järkevien naisten kuuluukin.

Mistä se 10-vuotias saa omaa rahaa siteiden ostoa varten?

Vanhemmaltaan, eli samasta paikasta mistä saa rahaa karkkiensakin ostamiseen.

Siis lapsi ostaa viikkorahallaan yksin hygieniatarvikkeita, vanhemmat eivät voi niitä kauppareissun yhteydessä ostaa?

Vierailija
204/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.

Siis tätä en voi miehenä ymmärtää. Yksi tai jopa kaksi sidettä tai tamponia mahtuu helposti pieneenkin käsilaukkuun. Siellä ne sitten ovat ihan aina valmiina niin ei tule yllätyksiä.

Exäni harrasti tuota että kun menkat alkoi niin siteet olivat aina loppu juuri silloin! Että miten voikin sattua että edellisten menkkojen aikana kuluu juuri tarkalleen sama määrä siteitä kuin paketissa on. Ja sitten lähetettiin minut kauppaan, se oli pelkkää vallankäyttöä. Ratkaisin asian ostamalla pari extrapakettia pyykkikaappiin piiloon. Siinä kyllä naama naisella vääntyi kun alkoi lähettämään taas minua kauppaan ja sen sijaan kävinkin vain vessasta hakemassa avaamattoman paketin.

Tätä viestiä odotinkin! Kerrankin joku kertoo, että on olemassa naisia, jotka tahallaan yrittää saada miehen kustantamaan kaikki menkkansa. Exäsi laittoi ihan tahallisesti sinut asialle, jotta voi säästää omat rahansa johonkin kivempaan kuin siteisiin. Toki olit ehtinyt jo ostella niitä varastoon, mutta samalla todistit, ettei ex edes tarkistanut, onko siteitä vai ei, vaan oli laittamassa sinut vain kiusallaan kauppaan.

Vierailija
205/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki ekojen aikaan ymmärtäisin ja hakisin räsyjä, mutta pakettia ojentaessa sanoisin, että jatkossa huolehtii sitten itse näistä jutuista, kuten kaikkien kunnollisten ja järkevien naisten kuuluukin.

Siis lapsi ostaa viikkorahallaan yksin hygieniatarvikkeita, vanhemmat eivät voi niitä kauppareissun yhteydessä ostaa?

Toki voi, mutta miksi ostaisi?

Vierailija
206/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä osti mulle siteitä ja mies ostaa myös. Ei oo kumpikaan ihmetellyt asiaa.

Vierailija
207/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat miesten hakevan siteitä.

Naiset ei halua maksaa siteistä.

Naisten tulisi saada siteet ilmaiseksi.

Ja miehet ovat ongelma. :)

Sidepaketti maksaa noin 2,40 €.

Jos kuukautiset alkavat yllättäen ha sidettä ei ole, niin kyllä mies, joka ei hae pakettia on iso ongelma.

Vierailija
208/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ostaa siteitä tai tamponeja, jos toinen pyytää. Vastapalvelukseksi nainen ostaa seuraavalla kauppakäynnillään miehelle vaikka oluen, koska tämä oli ollut ystävällinen ja auttanut naistaan.

This goes both ways, yeah?

En nyt näe, kuinka nää on verrattavissa, mutta kyllä mä ainakin sitä olutta olen ostanut jopa ihan pyytämättä kun vaikka en itse tykkääkään.

Eikö se ole normaalia? Lasketaanko niitä palveluksia?

Ei niitä palveluksia tarvitse laskea, mutta sanoisin, että pääasiassa jokainen ostaa omat henkilökohtaiset tuotteensa, jos parisuhde ei ole vielä niin vakiintunut, että kumpikin ostaisi vuorollaan ns. kaikkea.

Siteet ja tamponit ovat aika kalliita, niin katsoisin, että satunnaisessa seurustelusuhteessa olisi hyvä olla vastavuoroinen, varsinkin, jos puhutaan vaikkapa opiskelijoista, jotka ovat usein aika vähissä rahoissa.

Tottakai parisuhteessa ollaan vastavuoroisia. Miksi se pitää näin kummallisesti tässä erikseen mainita kuin siteiden ostaminen olisi suurikin urötyö?

Ja miksi muissa keskusteluissa ne siteet ja tamponit ovat olleet niin edullisia ja kuukautisköyhyyttä ei ole

Vierailija
209/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jutut kuulostaa vähän ex-avokiltani joka hyytyi tien varteen kun bensa aina loppui yllättäen. Kyllä hänkin näki ja huomasi että bensavalo syttyi mutta silti se aina yllätti että jos ei vieläkään tankkaa niin jossain vaiheessa se bensa loppuu. Joo ja ihan yllättäen loppuu kun auto ykskaks vaan sammuu.

Vierailija
210/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei saa viikkorahaa.

Vierailija
211/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se 10v tytär tarvii vaikka keskustelua aiheesta, hänellä on esimerkiksi kovia kuukautiskipuja tai hän on huolestunut vuodon määrästä tms.?

10v on aika pieni hoitamaan kaikkia kuukautisiin liittyviä asioita itse.

Vierailija
212/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tuonut? Olisiko ollut liian noloa LOL.

Olisi, naurathan sinäkin jo pelkälle ajatukselle.

Onhan se naurettavaa, että mieslapsi selittää tällaista vaikkei sillä selvästi ole ikinä ollut naista. Sinä olet sairas lapsi.

Vierailija
213/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina naapurilta kysymässä rättejä jos nainen on unohtanut omia hankkia.

Siinähän on niille sitten yhteistä jutunjuurtakin postilaatikoilla, kun kumpikin tietää että oon hakenu toiselta joka kuukausi muutaman räsyn naisystävälle.

Vierailija
214/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi, edelleenkin olet incel etkä ole ikinä nähnyt kuukautisia. Jatketaan samalla tavoin.

Vierailija
215/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiseen sohvaasiko olisi pitänyt imeyttää

Vierailija
216/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.

Siis tätä en voi miehenä ymmärtää. Yksi tai jopa kaksi sidettä tai tamponia mahtuu helposti pieneenkin käsilaukkuun. Siellä ne sitten ovat ihan aina valmiina niin ei tule yllätyksiä.

Exäni harrasti tuota että kun menkat alkoi niin siteet olivat aina loppu juuri silloin! Että miten voikin sattua että edellisten menkkojen aikana kuluu juuri tarkalleen sama määrä siteitä kuin paketissa on. Ja sitten lähetettiin minut kauppaan, se oli pelkkää vallankäyttöä. Ratkaisin asian ostamalla pari extrapakettia pyykkikaappiin piiloon. Siinä kyllä naama naisella vääntyi kun alkoi lähettämään taas minua kauppaan ja sen sijaan kävinkin vain vessasta hakemassa avaamattoman paketin.

Tätä viestiä odotinkin! Kerrankin joku kertoo, että on olemassa naisia, jotka tahallaan yrittää saada miehen kustantamaan kaikki menkkansa. Exäsi laittoi ihan tahallisesti sinut asialle, jotta voi säästää omat rahansa johonkin kivempaan kuin siteisiin. Toki olit ehtinyt jo ostella niitä varastoon, mutta samalla todistit, ettei ex edes tarkistanut, onko siteitä vai ei, vaan oli laittamassa sinut vain kiusallaan kauppaan.

Alapeukuttajat: Olette siis sitä mieltä, että ex toimi oikein lähettäessään miehen kauppaan sideostoksille joka kerran, kun hänellä oli kuukautiset, eikä koskaan vaivautunut ostamaan siteitään itse?

Vierailija
217/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot ilmeisesti niitä miehiä jotka ei pistä muijalleen edes kahvikupposta huoltoasemalla. Parin euron sidepaketti ja valitat että muija pistää miehen kustantamaan rätit. Et kyl mun kanssa kauaa vanhenis🤣

Vierailija
218/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vanhempien ei tarvitse ostaa lapsilleen heidän tarvitsemiaan asioita? Eli sitten varmaan ei ruokaa ja vaatteitakaan tarvitse ostaa.

Vierailija
219/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tuonut? Olisiko ollut liian noloa LOL.

Olisi, naurathan sinäkin jo pelkälle ajatukselle.

Ei, nauran sinulle. Olet nolo

Vierailija
220/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiks tää ole vähän sama kuin että mies suuttuu, jos nainen ostaa kortsuja ja tuli jotenkin väärän kokoisia? :D Joo, kannattaa pitää aina käsilaukun sivutaskussa paria menkkatarvetta siltä varalta, että tulee yllättävää vuotoa, ja tietysti aina puhtaat pikkarit mukana (itsellä on aina käsilaukun pohjalla). Ja miehen kannattaa hoitaa ne omaan penikseen sopivat kortsut. Ei sitten tule mitään itsetunto-ongelmia kellekään.