Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kirjoitan tinder bioon

Vierailija
19.03.2023 |

Jotain mistä miehet tykkäävät

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista miestä haet? Ons, fwb, vakkari.

Vierailija
2/7 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ei niitä janoamiasi top10% valioyksilö alfa chadeja kiinnosta muu kuin tissisi ja perseesi.

Nauti elämästäsi pitkien ja komeiden pelimiesten hoitona. Olet heille yksi monien joukossa. Tavallisia miehiä et oikealle pyyhi, ainoastaan top5% suosituimpia ja komeimpia joilla on nainen joka sormelle. Data kertoo etteivät naiset halua ketään muuta. Siksi minä sain viikossa yhden matchin mutta komealla kaveriloani oli 99+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkälaista seuraa haet. Jos haet seksiä, niin "I'm ready boys 😉" riittää varmasti hyvin.

Vierailija
4/7 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Ei niitä janoamiasi top10% valioyksilö alfa chadeja kiinnosta muu kuin tissisi ja perseesi.

Nauti elämästäsi pitkien ja komeiden pelimiesten hoitona. Olet heille yksi monien joukossa. Tavallisia miehiä et oikealle pyyhi, ainoastaan top5% suosituimpia ja komeimpia joilla on nainen joka sormelle. Data kertoo etteivät naiset halua ketään muuta. Siksi minä sain viikossa yhden matchin mutta komealla kaveriloani oli 99+

Vau vau. En haluu tehdä elämälläni mitään eikä varani riitä perheen pitämiseen Bulgariassa. Nainen ois kiva.

Vierailija
5/7 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarvitsen jonkun, joka vie huomioni pois AV-palstalta"

" *****, jätti sen sian -mamma"

"Mitä mieltä?"

"Haluutko syödä mun vanukkaat ;)?"

Vierailija
6/7 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ovat biot profiileista, jotka olen viimeksi swaipannut oikealle. Lainaus ei ole merkintarkkaa, mutta teen MD-tiedostoihin muistiinpanoja kaikista Tinderissä näkemistäni profiileista sekä merkitsen, annoinko ruksia vai sydäntä.

1. "oon nyt monta vuotta halunnu mennä kattoo tähtiä jonkun kans enkä oo vieläkään päässy nii joko mennään? Oon lyhyt ja vuoroviikkomama."

2. "Kemianopettaja. Nauran paljon. Useimmiten itselleni. Rakastan luontomatkailua, mökkeilyä, roadtrippejä ja telttaretkiä."

3. "V***upää omaa suuntaa etsimässä. Tehdään pois-kokeillaan meiningillä menevä, yli-itsenäinen, introvertti, tuuliviiri. Äärimmäisen helppo saada mukaan lähes kaikkiin villityksiin, aivan extemporenakin. Jos omistat haluat ihka oikean elävän käärmeen niin älä vaivaudu, pelkään kuollakseni. Sosiaaliset taidot 0. On/Off tupakoija. En ole myöskään kokoa S. Jos lapsi tuottaa ongelmia, moinen erhe löytyy". (Arvostan rehellisyyttä ja itseironiaa)

Bioja profiileista, jotka olen viimeksi swaipannut vasemmalle:

1. "Minkä supervoiman haluisit? 28, ig [KÄYTTÄJÄTUNNUS]"

2. "Poikaystävähaku auki: lähetä vapaamuotoinen hakemus." (Todella ylimielistä)

3. "moro"

Swaippaan lisäksi ihan periaatteesta vasemmalle

1. kaikki biottomat, (Onko tämä täällä vain vitsillä, mittaako tämä vain ulkonäköään vai kuvitteleeko tämä pelkästään sen ratkaisevan?)

2. jos biossa on pelkkä Snapchat- tai Instagram-tunnus tai (Etsiikö tämä oikeasti seksiä / suhdetta eikä pelkkiä someseuraajia?)

3. jos biossa on pelkkiä emoijeja.

Vierailija
7/7 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 26 kirjoitti:

Tässä ovat biot profiileista, jotka olen viimeksi swaipannut oikealle. Lainaus ei ole merkintarkkaa, mutta teen MD-tiedostoihin muistiinpanoja kaikista Tinderissä näkemistäni profiileista sekä merkitsen, annoinko ruksia vai sydäntä.

1. "oon nyt monta vuotta halunnu mennä kattoo tähtiä jonkun kans enkä oo vieläkään päässy nii joko mennään? Oon lyhyt ja vuoroviikkomama."

2. "Kemianopettaja. Nauran paljon. Useimmiten itselleni. Rakastan luontomatkailua, mökkeilyä, roadtrippejä ja telttaretkiä."

3. "V***upää omaa suuntaa etsimässä. Tehdään pois-kokeillaan meiningillä menevä, yli-itsenäinen, introvertti, tuuliviiri. Äärimmäisen helppo saada mukaan lähes kaikkiin villityksiin, aivan extemporenakin. Jos omistat haluat ihka oikean elävän käärmeen niin älä vaivaudu, pelkään kuollakseni. Sosiaaliset taidot 0. On/Off tupakoija. En ole myöskään kokoa S. Jos lapsi tuottaa ongelmia, moinen erhe löytyy". (Arvostan rehellisyyttä ja itseironiaa)

Bioja profiileista, jotka olen viimeksi swaipannut vasemmalle:

1. "Minkä supervoiman haluisit? 28, ig [KÄYTTÄJÄTUNNUS]"

2. "Poikaystävähaku auki: lähetä vapaamuotoinen hakemus." (Todella ylimielistä)

3. "moro"

Swaippaan lisäksi ihan periaatteesta vasemmalle

1. kaikki biottomat, (Onko tämä täällä vain vitsillä, mittaako tämä vain ulkonäköään vai kuvitteleeko tämä pelkästään sen ratkaisevan?)

2. jos biossa on pelkkä Snapchat- tai Instagram-tunnus tai (Etsiikö tämä oikeasti seksiä / suhdetta eikä pelkkiä someseuraajia?)

3. jos biossa on pelkkiä emoijeja.

Luojan kiitos, ettei tarvitse olla Tinderissä ja moisia kyhäelmiä lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi