Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut jo hetki elämässä, että aamulla peilistä näkyy oma äiti?

Vierailija
19.03.2023 |

Tai miksei isäkin, oma vanhempi siis? Minulla oli siinä noin 45-vuotiaana ja nyt odottelen, sitä että Hilma-mummo näkyy peilissä lähivuosina. Äidin "näkeminen" oli jokseenkin pysäyttävää.

Kommentit (23)

1/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin peiliin, sieltä näkyi isän serkku Aune.

Vierailija
2/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy äiti, näkyy isoäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi oma äänikin alkaa kuulostaa äidin ääneltä ja vitsitkin on yhtä huonoja. Nuoriso ei tajuu😆

Vierailija
4/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut näyttää mummojeni sekoitukselta. En äidiltäni. 

Vierailija
5/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyisikin äiti, äiti on nätti ja nuorekas, siropiirteinen. Mun peilistä tuijottaa vuorokauden ajasta riippumatta isän sisko ;-)  Onneksi siskoni sitten joutuu katselemaan peilistään minua ;-D

Vierailija
6/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy äiti, näkyy isoäiti.

Mullakin näkyy peilistä isoäiti ja se onkin hyvä asia, koska mummoni oli mukavampi kuin äitini.

Vierailija
7/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt.

Vierailija
8/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan isän näköinen, mutta kuitenkin naisen näköinen, joten en ihan samaltakaan näytä. Isä on jo pitkälti yli 80, joten voin hänen perusteellaan ennustaa miten kasvoni valahtavat ja että hiukset eivät harmaannu koskaan. Äidilläni on vitivalkoiset kauniit hiukset, ne olisin mielelläni kyllä ottanut.

Vierailija
9/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy isoäitiä, eikä äitiä, menetin heidät ihan liian varhain,  mutta useimmiten näen peilistä edemenneen isäni, joskus myös siskoni tai veljen.

Vierailija
10/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo se hetki että peilistä näkyy isoäiti ja muulloinkin kuin aamulla. Erikoista on, että nuorena ei ollut mitään muuta samaa kuin silmienväri ja nyt yhtäkkiä kasvonpiirteet ja pyylevän tätimäinen kroppa on ihan yksyhteen.

Silti se kaikista kummallisin asia sisäistää on se, että suunnilleen tässä samassa iässä se oma mummo oli jo mummo (moninkertainen) eikä hän omassa lapsuudessani ollut vielä mikään +75-vuotias vanhusmummo vaan viisikymppinen nainen..

Vierailija
11/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman isän ja veljen olen nähnyt peilissä jo lapsena. Nyt 28-vuotiaana väsyneenä äitinä olen alkanut näkemään omaa mummoa sekä siskoa peilissä. Äitiys on vanhentanut mun kasvoja valehtelematta 10-20 vuotta. Ennen lasta olin babyface.

Vierailija
12/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi vielä, mutta 73-vuotiaan äitini kasvot ovat muuttuneet hänen äitinsä kasvoiksi. En aiemmin pitänyt heitä juurikaan samannäköisinä, mutta jännästi kasvonpiirteet ovat muuttuneet nopeasti ja näen merkittävän eron.

Vierailija
13/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyyttä torjuakseni, olin sonnustautunut harmaaseen hartiavilttiin ja kynsikkäisiin. Hiukset käytännöllisesti sykerönutturalla.

Peilin ohi mennessäni tuntui, kuin se iätön kelohonka olisi halunnut puhua kanssani nuoruudestaan.

Ja muustakin, mitä pähkinäsaaren rauhan solmimisen aikoihin tapahtui.

Vierailija
14/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti näkyy useinkin, eikä edes pelkästään aamuisin. Olen isoäidin näköiden.

15/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Jokseenkin.

tätönen 23

Vierailija
16/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy äiti eikä isä.

Muistutan enemmän isääni, mutta hän kuoli kolmekymppisenä, enkä koskaan ehtinyt nähdä hänen vanhoja piirteitään.

Vierailija
17/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä näkyy äiti, muuten isä. Alkoi n. 40v. kunnolla näkyä.

Vierailija
18/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kasvot katsoivat minua peilistä kun äiti kuoli. Veljeni huusi että mene katsomaan itseäsi peilistä ... Aika yllätys. 

Vierailija
19/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla joskus yllättynyt samasta

N46

Vierailija
20/23 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, kauan sitten. olen enemmän äidin kuin isän näköinen.