Miksi miehet estävät minut jos kerron tykkääväni hänestä
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies ?
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä.
Olen miettinyt. En ymmärrä mitään pahaa siinä on jos nainen tykkää miehestä.
Ehkä et ole hyvännäköinen? Ihmiset eivät yleensä pidä siitä, jos ruma ihminen tuolla tavoin osoittaa kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Koska he eivät tykkää sinusta.
Mistä se johtuu
Jos ne miehet on varattuja?
Mä naisena estän miehet jotka viestittää kiinnostuksesta minuun, koska olen naimisissa enkä ole kiinnostunut muiden tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
170 cm/85 kg.
Miehet ei pidä siitä jos tykkäät niistä.
Kerrot tunteistasi liian aikaisin tai liian intensiivisesti?
Minäkin kerron kaikille instabeibeille tykkääväni heistä, mutta aina he estävät minut. En tajua miksi.
t. Martti 52.
Vierailija kirjoitti:
He eivät tykkää sinusta. Tykätä-verbin käyttö kyllä indikoi, että olet ainakin henkisesti noin 13v.
Aivan. Oikea sana on himoita.
Vierailija kirjoitti:
He eivät tykkää sinusta. Tykätä-verbin käyttö kyllä indikoi, että olet ainakin henkisesti noin 13v.
Voi luoja että mä vihaan sun kaltaisia paskantärkeitä akkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
170 cm/85 kg.
Hmm, no et sinä vielä tuon perusteella ole mitenkään katastrofisen ylipainoinen, vaikka ylipainoinen toki oletkin.
Todennäköisesti ne miehet eivät vaan pidä ulkonäöstäsi. Ehkä se oli tuo ylipaino joka riitti tuhoamaan heidän kiinnostuksensa, tai ehkä kasvosi ovat vaan luotaantyöntävät. Ken tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
170 cm/85 kg.
Hmm, no et sinä vielä tuon perusteella ole mitenkään katastrofisen ylipainoinen, vaikka ylipainoinen toki oletkin.
Todennäköisesti ne miehet eivät vaan pidä ulkonäöstäsi. Ehkä se oli tuo ylipaino joka riitti tuhoamaan heidän kiinnostuksensa, tai ehkä kasvosi ovat vaan luotaantyöntävät. Ken tietää.
20kg pois, niin alkaa kiinnostusta löytymään ihan eri tavalla.
Mietipä sitä.