Kysykää mummolta jotain
Ehkä mummoikäinen ei kiinnosta, mutta siinä tapauksessa ohita koko aloitus.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mummo olet täällä nuorempien keskusteluissa?
Toinen mummo vastaa, miksei mummoikäiset voisi olla täällä? Täällähän sitä oppii ihan nykyperheiden elämän menosta, mitä kaikkea on. Ihan turhaa ikäpolvet ovat omissa kuplissaan ja ei ole harmaata aavistusta kuplan ulkopuolelta.
Tai ehkä meiltä mummoiltakin jotain oppii. Tai sitten meidän opit on kuitenkin jo vanhanaikaisia.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sinä. Sulla on aina tylsää.Onko sulla seksielämää?
Niin. Taas minä. Elämässä voi olla muutakin kiinnostavaa kuin seksi.
Tässä kun olen yksin niin on mukava jutella muiden kanssa. Anteeksi, jos häiritsen.Kyllä parisuhde ilman seksiä on turha.
Parisuhde muuttuu vuosien saatossa ja sen myötä tärkeäksi tulee muut jutut. Esimerkiksi toistensa huolehtimisesta. Itse teen vaikkapa papalle hänen mieliruokaansa.
Mites mikäli vanha pappa on jo kuollut niin ottaisitko uuden vaikka tietäisit ettei enää uudella ehdokkaallakaan oikein etuveitikka keuli. Ja mikäli ottaisit niin mitä varten?
Ihan vain huolehtiaksesi hånestä ja arkisista asioistaan. Pääsis pappa jatkamaan helppoa elämäänsä edelleen kun uusi vaimo tekisi kaiken hänen puolestaan siitä ilosta että on saanut itselleen miehen jota esitellä ylpeänä muille munmmoille.
Niin. Kun ihmisen tarpeet on tämän palstan mukaan siinä. Seksi, tai ylpeily kumppanilla. Luulen että.ikäiseni (57v) ihmiset ovat jo kehittyneempiä, kumppania voi tarvita ihan seuraksi ja elämän jakajaksi.
Ja jos tämä on Vauva- niminen palsta, miksi täällä ei voisi olla mummoikäisiä? Ilman mummoja ei olisi vauvoja.Täällä ei monikaan käsitä, että tämä on Vauva-nimisen lehden keskustelupalsta ja osio on Aihe vapaa. Ylhäältä löytyy valitse alue.
Täällä on monta mammaa, jotka ei käsitä tätä. Vauva-lehden keskustelupalstalla keskustellaan vain vauvoista ja piste.
Mutta hei! Mites nää muut?
- vavakuume
- raskaus ja synnytys
- vauvat ja taaperot
- kasvatus
- perhe ja arki
Ym. ym. Valitse itse.
Aika vähänhän täällä keskustellaan vauva-asioista. Enempi tämä on kaikenkirjava foorumi, missä aiheet ovat laidasta toiseen.
Aivan, mutta miksi sitten vaikka lapsettomilta kysytään, että mitä teet vauva-palstalla? Muijat ei vaan käsitä.
Ap
Onko mummous ollut sellaista kuin kuvittelit ennalta? Olisitko tavattoman pettynyt, ellet olisi mummo?
Aika vähänhän täällä keskustellaan vauva-asioista. Enempi tämä on kaikenkirjava foorumi, missä aiheet ovat laidasta toiseen.