Historiamme ei ole meidän historiaa vaan jättiläisten historiaa, todisteet esitän
Kaikki maalaukset osoittavat eliitin olleen yli 2 metrisiä ja tukevarakenteisia. Kirjat kertovat myös sen, ja valtavat rakennukset. Me normaalikokoiset ihmiset olimme vain niiden palvelijoita. Suurimmalla osalla niistä oli punaiset tai blondit hiukset. 2000 vuotta historian kirjoitusta todistaa, vain vajaat sata vuotta väitetty, ettei se niin ollut.
http://entityart.co.uk/ancient-giants-old-world-buildings-resets-and-ge…
Kommentit (7)
Suihkuun, nukkumaan ja huomenna töihin!
Jeremia 21-22
sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Lisätkää polttouhrinne teurasuhreihinne ja syökää itse lihat . Sillä en minä puhunut teidän isillenne poltto- ja teurasuhreista enkä antanut niistä käskyä, kun vein heidät pois Egyptin maasta. Sen sijaan minä annoin heille tämän käskyn: Kuunnelkaa minun ääntäni, niin minä olen teidän Jumalanne ja teistä tulee minun kansani.
( Jumala ei koskaan antanut käskyä uhreista. Saatana antoi )
Suomi ei kuulu enään suomalasille vaan ulkomaalaisille, kullä näin on!
T. vihervassari
Jeremia jatkaa myöhemmissä jakeissa mm "lainopettajien kynä on väärentänyt Herran lain". Jeesus sanoi, että millainen Isä antaa lapsellensa käärmeen, jos hän pyytää leipää? Kuka lähetti Israelin kimppuun käärmeitä, kun Israel napisi, ja muisteli kuinka Egyptissä oli parempi olla, ja siellä oli leipää? Mooseksen pronssikäärme ja Jeesus ristillä. Kuka on lohikäärme? Baal, joka esiintyi Jumalana. Jeesus sanoi fariseuksille, etteivät he tunne hänen Isäänsä, vaan ovat perkeleen lapsia. Jeesus tuli vapauttamaan ihmiskunnan pahan vallasta, siitä saatanallisen olion palvonnasta.
Jeesus tuli j Jerusalem ja temppeli tuhottiin. Miksi? Koska sen ajan ihmiset eivät palvoneet Jumalaa, Jeesuksen Isää, vaan paholaista. Kun Jeesus mainitsi Egyptistä, fariseukseukset puhuivat itsensä pussiin ja väittivät, etteivät ole olleet missään vankeudessa. Vaikka Israel oli päässyt vapaaksi Babylonian vankeudesta ja sitä ennen Egyptin vankeudesta. Ne huusivat 'meillä ei ole muuta kuningasta kuin keisari, ja tulkoon Hänen verensä meidän ja lastemme päälle". Historioitsija Josephus ja Tacitus kertoo mitä sitten tapahtui, ensimmäisellä vuosisadalla jKr. Kun kaikki oli ohitse, niin jäljelle jääneet ihmiset pyrkivät kieltämään tapahtuneen.
Olen kuin käärme paratiisissa ja kehoitan teitä avaamaan silmänne. Lohikäärme en ollut minä, vaan se Jumalana esiintyvä tyranni. Tulkaa pois pimeydestä ja nähkää kuinka teille on valehdeltu.