Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei viitsi huolehtia itsestään?

Vierailija
18.03.2023 |

Ei juuri koskaan meikkaa eikä edes vaivaudu värjäämään juurikasvujaan pois? Huolehtisi edes lasten takia!

Niin säälittävää!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt millä tavalla meikkasminen ja hiusten värjääminen on itsestään huolehtimista? Siis silloin kyllä jos niistä itse nauttii, mutta muuten? Luen mieluummin kirjaa ja huolehdin siten itsestäni.

Mä tykkään väkertää ulkonäköni kanssa mutta sama se mulle jos joku muu ei tykkää, kunhan nyt kaikki ees hygieniastaan huolehtis. Tykkään myös lukea, rentoutuminen on tärkeää hyvinvoinnin kannalta. Self care

Vierailija
42/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän huolen jos henkilö on aiemmin meikannut, värjännyt ja muuten värkännyt hiuksiaan lopettaa sen yht'äkkiä. Silloin voi kyseessä olla masennus, uupumus, stressaava elämänvaihe, unettomuus, köyhyys tms

Eli on lopetettava vähitellen jos haluaa muuttaa tyyliään? Onko aikataulua vai meneekö sulla pärstän mukaan että tälle joka toinen päivä vähennys on ok aluksi? Mutta tämän toisen kohdalla on ehdottomasti oltava viiden vuoden projekti, jossa aluksi 5pv viikossa ja siitä tosella pikku hiljaa vähennetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa tyyliään eikä vain värjää omaa tukkaansa lähelle omaa sävyään?

Mä tein noin nuorena, ja siinähän se meni kuten kynsien kasvu. Meni vaan eteenpäin ilman että piti itse tehdä yhtään mitään. Oli vaan ja eli.

Vierailija
44/45 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No semmonen, joka asuu oulun Kauko vainiolla. Ja haisee aina tupakille, keltaset hampaat.

Nyt kannattaisi harjoitella oikeinkirjoitusta, eikä roikkua kommentoimassa ennen sitä. 

semmonen

oulun

Kauko vainiolla

(välissä turha piste, uusi lause alkaa sanalla JA)

tupakille

keltaset

Aika monta virhettä sait mahtumaan pieneen tekstiin. Voi reppanaa!

Vierailija
45/45 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen ei huolehdi itsestään ja läheisistään, vaan ruiskii itsensä täyteen kemikaaleja ja myrkkyjä, ostaa kotiin joka kulmasn myrkkyjä lotrattavaksi ja kulkee myrskyissä. Ja sitten ostaa niitä vielä lahjaksi.

Kumma kun kaikki ei huolehdi itsestään ja toisistaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi