Millainen ihminen ei viitsi huolehtia itsestään?
Ei juuri koskaan meikkaa eikä edes vaivaudu värjäämään juurikasvujaan pois? Huolehtisi edes lasten takia!
Niin säälittävää!
Kommentit (45)
Mä en ole koskaan jaksanut meikata kovin usein. Arkena meikkaan todella harvoin. Huolehdin silti itsestäni eli käyn säännöllisesti pesulla, käytän dödöä, rasvaan ihoa, pesen hampaat. En ymmärrä miten meikkaamattomuus tarkoittaisi sitä, että ei huolehdi itsestään. Hiuksia en ole värjännyt yli 10 vuoteen ja hiuksissa on oma punertava väri.
No typerä trolli tämä aloitus olikin.
Vierailija kirjoitti:
No semmonen, joka asuu oulun Kauko vainiolla. Ja haisee aina tupakille, keltaset hampaat.
Kauko Vainiolla? Onko sukua sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No semmonen, joka asuu oulun Kauko vainiolla. Ja haisee aina tupakille, keltaset hampaat.
Itä-Hesinki ostoskeskukset iltapäivät: Perheetön.erot,lapset aikuisia ,nainen vaihdevuodet ohittanut. Kela -eläkepäivinä istuu paarissa.ja norkoo tupakalla paarin edusta .
Baari, ei paari. Ambulanssissa on paarit.
ei v i t t u sulla on sitten tylsä elämä kun keskityt kyselemään tälläisiä..... HUOH.
Mulla on parempaakin käyttöä ajalleni kuin keinotekoinen kaunistautuminen
Kaikissa työtehtävissä ei tarvitse onneksi olla jatkuvasti meikki naamalla. Onnekseni olen sen verran luonnonkaunis, että arjessa en vaivaudu meikkaamaan, juhliin ym. toki korostan parhaita puoliani. On alkanut tulla harmaita hiuksia, mutta mielestäni se on nelikymppiselle täysin luonnollista, joten värjään hiuksiani vain, jos on jokin erityinen tilaisuus, jota varten pitäisi näyttää erityisen edustavalta.
Laskisin "ei huolehdi itsestään" -lauseen sisälle sellaisen, ettei peseydy säännöllisesti tai pese vaatteitaan jne. Tällainen ihminen voi helpostikin olla, jos on masentunut tai kerta kaikkiaan väsynyt vaikkapa sairauden, huonojen veriarvojen, tms. vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten se lapsiin vaikuttaa onko juurikasvua vai ei?
Ei mitenkään. Jokaisella jolla kasvaa hiukset, on juurikasvua päänahan alapuolella. Näkyvä osa on tyvikasvua.
Kun on kaksi pitkäaikaissairautta jotka vievät voimia, niin ei jaksa meikkailla tai hiuksia laitella. Oma hygienia ja vaatteiden puhtaus on se tärkeämpi
Sellainen, joka pitää luonnollisesta ulkonäöstään?
Sellainen, joka ei ole kiinnostunut siitä, että ajattelet meikkaamisen ja filtteröinnin ja värjäämisen olevan itsestään huolehtimista?
Mitä tiedolla teet , aloiteen tekijä? Keksi nyt parempia aloituksia edes.Katso vaikka ikunasta naapuria,joko jo likkuu ulkona?
En ole koskaan ymmärtänyt millä tavalla meikkasminen ja hiusten värjääminen on itsestään huolehtimista? Siis silloin kyllä jos niistä itse nauttii, mutta muuten? Luen mieluummin kirjaa ja huolehdin siten itsestäni.
Ymmärrän huolen jos henkilö on aiemmin meikannut, värjännyt ja muuten värkännyt hiuksiaan lopettaa sen yht'äkkiä. Silloin voi kyseessä olla masennus, uupumus, stressaava elämänvaihe, unettomuus, köyhyys tms
Miksi naisten pitäisi meikata? Se ei ole mitään "itsestään huolehtimista".
Vierailija kirjoitti:
Naton kannattaja ei huolehdi itsestään.
Tutkimus! Natovastustajat ovat katkeria ja masentuneita ihmisiä.
Olen navetassa töissä niin miks ihmeessä mun pitäis sinne meikata?
Vierailija kirjoitti:
Olen navetassa töissä niin miks ihmeessä mun pitäis sinne meikata?
Ehkä lehmät tykkäisi, ja tuottaisivat enemmän maitoa., näin varmaan ap aattelee 🤫
Otsikosta ajattelin että nyt puhutaan suihkussa käymisestä yms hygieniasta ja vaatteiden puhaudesta ja siisteydestä yms jutuista. Mut olikin vaan valitus ihan turhanpäiväisestä jutusta aka meikkaus ja hiusten juurikasvujen värjäys.
En meikkaa, eikä ole juurikasvua, koska en koskaan värjää/värjäytä hiuksia. Jos tämä on merkki siitä, että en huolehdi itsestäni, niin mitäpä tähän voi sanoa.