Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa (työpaikka)

Vierailija
18.03.2023 |

Olen etsinyt oman alan töitä. Minulle tarjottiin toissa viikolla työpaikkaa, joka ei vastaa täysin koulutustani. Vastasin, että otan paikan vastaan, koska en ole saanut oman alan töihin hakemuksista huolimatta. Työsopimusta ei ole vielä allekirjoitettu.

No nyt minulle tarjotaan paljon parempaa työtä, joka vastaa täysin koulutustani. Ei kai tässä muuta mahdollisuuta ole kuin kieltäytyä? Mitä te tekisitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otat sen paremman työn tietenkin.

Vierailija
2/7 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin sen koulutusta vastaavan työn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin riemusta kiljuen sopimuksen paikkaan 2 ja ilmoittaisin paikkaan 1, että valitettavasti en voikaan allekirjoittaa työsopimusta. Tämä on ihan ok, toki firmaan 1 on turha enää koskaan töihin hakea

Vierailija
4/7 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin riemusta kiljuen sopimuksen paikkaan 2 ja ilmoittaisin paikkaan 1, että valitettavasti en voikaan allekirjoittaa työsopimusta. Tämä on ihan ok, toki firmaan 1 on turha enää koskaan töihin hakea

Tuntuu pahalta tehdä noin, mutta kai se on omaa etua ajateltava. Olen valmistunut noin vuosi sitten ja ensimmäinen tarjottu paikka omalla alalla.

Vierailija
5/7 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otat omaa alaa vastaavan paikan. Tässä asiassa sun kuuluu olla itsekäs ja ajatella tulevaisuuttasi.

Vierailija
6/7 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se parempi, jos haluat.

Vierailija
7/7 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mikä tsäkä! Onnea uudesta työpaikasta! Ekan työpaikan pitää vain niellä pettymys.